Jes! Suomeen tulossa oikeistohallitus! Mitkä fiilikset?
Minulla on erittäin hyvät fiilikset! Oikeistohallituksen aikana työssäkäynti nousee vihdoinkin arvoonsa! Ei voi olla niin, että toiset vain syövät yhteisestä kuormasta ja toisten selkänahoista sen vuoksi nyhdetään koko ajan enemmän! Onneksi oikeistohallitus tuo tuohon vihdoinkin muutoksen!
Kommentit (581)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on fiilikset. Olen ikionnellinen, että Marinista ja Ohisalosta ja kumpp. päästiin!
Inhosin niitä ja niiden ideologiaa niin syvästi. Ja lisäksi köyhdyin! Kulunut 4 vuotta oli elämäni raskainta aikaa.Nyt on helppo taas elää ja hengittää. Toiveikkaalta ja iloiselta tuntuu. On kuin olisi päässyt pimeydestä valoon.
Samoin!
Asut uudessa rivarikolmiossa ja isot remontit takana kuis se silleen on.
Suomen talous on viimeksi ollut hyvässä vedossa 2004-2008. Siitä on jo pitkä aika. Huonosti käy jos tuota trendiä ei saada poikki.
Voidaaan toki jakaa enemmän verorahaa pienituloisille, mutta nyt on aika uudistaa talous ja työmarkkinat. Meillä ei ole varaa siihen että 2020-luvusta tulee samanlainen menetetty vuosikymmen kuin 2010-luvusta.
Toki moni kärsii sopeutuksesta, mutta nyt pitää ajatella koko maata ja sen tulevaisuutta.
vähemmän toivottavasti jatkossa myös prostituution ja pe d 0 fil1an glorifioint1a.
Vierailija kirjoitti:
En saa yhteiskunnan tukia ja olen tiukasti työelämässä. Velkaa ei ole. En äänestänyt oikeistoa.
Tulen nauramaan ja nauttimaan, kun oikeistoa äänestäneet alkavat tajuta pissineensä omille kintuilleen.🤣
Sama!
Oikeistohallitusta fanittavat ovat lähinnä omaan elämäänsä pettyneitä edgyilijöitä. Kyllä se kohta alkaa kirkastua mitä sontaa kaadetaan kurkusta alas vaan koska halutaan olla kaikkien kanssa eri mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittajafiilikset! Upeaa päästä ulostamaan suorittavan tason väen ja kelaloisten hiuksille ja suuhun!
60 000 ihmistä kuolee vuodessa ja kokoomus vie loputkin asiakkaat vai ottaako kokoomuslainen 4 kestoväriä kuukaudessa, taitaa palaa päänahka 😂
Se on bye bye yritykset.
Kokoomuslaiset toimivat vähän eri luokan bisneksissä kuin kampaamot.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa kutsua hallitusta vaikka Hallatukseksi, mutta en itse kutsu sitä oikeistohallitukseksi. Perussuomalaiset eivät ole koskaan välittäneet oikeisto-vasemmisto akselista, vaan he ajavat asioita, joilla kanta-suomalaisten elämästä tulee parempaa. Voihan se mennä pieleenkin, mutta antaa niiden nyt yrittää. Heidän agendallaan olevat asiat eivät kaikki ole oikeistolaisia. Vastustaijien kannattaisi oppia tuntemaan vastapuolensa paremmin. Oikeisto nimitys oli median keksimä, kun yrittävät kaikin keinoin estää PS:n vaalivoitto.
Perussuomalaisten aatteiden isinä ovat nyky-Venäjä ja 1930-1940 luvun Saksa. Unkari antaa Viktorin avulla "hyviä" neuvoja aateveljilleen Suomen perussuomalaisille.
Hyvältä näyttää, hyväosaisille. Vaan voi nälkiintyviä renttutakkisia !
Nauroin ääneen, kun näin kuvakoosteen mahdollisista ministereistä. Hävettää olla suomalainen.
Suomi tulee kyykkäämään ja pahasti.
Hyvästi hyvinvointiyhteiskunta!
Seuraan mielenkiinnolla mutta hajurakoa pitäen. Omaan elämään tuskin vaikuttaa mitenkään kun en ole tuista riippuvainen ja kotikin on maksettu, sitä pelkään eniten että koulutus tulee kärsimään ja sitä kautta omat lapset. Jos joku saa kylmää kyytiä niin toivottavasti ne jotka tätä tilasivatkin.
Kokoomushan tulee tekemään kaikkensa, että saa sotepuolen yksityistettyä. Moni media mukana jo tässä kampanjassa.
Tärkein tavoite on, että rikkaat pääsevät nyysimään itselleen kansan maksamat verorahat.
Sääliksi käy vuorotyöläisiä joilta lähtee vuorolisät. Isot asuntovelat niskassa ja ansiosidonnaista saa vain 6 kuukautta eli ihmiset ei voi lähteä, siitä tulee myös karenssi, jos irtisanoo itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen, kun näin kuvakoosteen mahdollisista ministereistä. Hävettää olla suomalainen.
Suomi tulee kyykkäämään ja pahasti.
Hyvästi hyvinvointiyhteiskunta!
Ihan kuin katselisi n a t s isotarikollisten galleriaa. Onnea Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun työttömyysturvaa ja asumistukea leikataan, niin katsotaan että kenellä se on oikeasti selkä kipeä, niskaa jomottaa ja sitä rataa. Kun vielä verotusta saadaan kevyemmäksi, niin alkaa aika montaa ne työt kummasti napostella. Ero himassa vemppaamisen ja työnteon välillä tulee konkreettiseksi.
Onhan tää ihan älytöntä että esim asfalttimiehet ilmoittautuu syksyllä kortistoon ja sit lomailevat talven Thaimaassa ansiosidonnaisella (sen maksaa loppujen lopuksi muut veronmaksajat). Lumien sulettua palataan sitten rahakkaseen urakkahommaan.
No mitähän he sitten talvella tekisivät?
eikö se asfaltin tekeminen aiheuta terveysriskejä???? Kai pojilla con muukin ammatti? Todennäköisesti opiskelijoita osa .
Vierailija kirjoitti:
Aika kurjalta tuntuu, mä oon tarpeeks vanha muistaan pari viime kertaa, mitään eivät korjanneet mut postin, taksin, terveydenhuollon ja kemiran tehtaat löivät, hinta nousi, laatu laski ja korot jäi.
Nää kaikista vajakeimmat ja ilkeimmät oikeisto öyhöt on kans sit ekana vaihtamassa laivaa kun ne tajuaa mitä kohta on tulossa.
Täällä muistetaan myös mitä paskaa eräät saivat aikaan.
Jos saadaan kaikille lisää vapautta ja ostovoimaa, niin sittenhän uusi hallitus on suoriutunut tehtävissään erinomaisesti.
Mielestäni työttömien armeijan voisi hyvin laittaa hoitamaan yleisiä alueita kuten puistoja, pitämään väylät kunnossa ja siisteinä, ja rakentaa vaikkapa mökäisimmille kodittomille/bilettäjille kaupungin vuokra-hirsimökkejä joutomaille.
Rahat ylestä, kehitysavusta ja euvostoliitosta.
Hohhoijaa kirjoitti:
Ja sitten itketään kun tulee vauvakato. Kylläpä on typerää ja lyhytnäköistä teidän ajattelunne.
vauvasta kasvaa veronmaksaja joten esteet pois. Itse en ajatellut taloudellisuutta yhtään, pääasia että vauva tulisi mutta ei tahtonut saada alkua ollenkaan kunnes eräänä päivänä. Hyvin on ehtinyt käydä töissä vaikka olin jo suht iäkäs.
Yli 2500e eläkkeistä voisi ottaa tonnin pois ainakin.
Jokainen saa kutsua hallitusta vaikka Hallatukseksi, mutta en itse kutsu sitä oikeistohallitukseksi. Perussuomalaiset eivät ole koskaan välittäneet oikeisto-vasemmisto akselista, vaan he ajavat asioita, joilla kanta-suomalaisten elämästä tulee parempaa. Voihan se mennä pieleenkin, mutta antaa niiden nyt yrittää. Heidän agendallaan olevat asiat eivät kaikki ole oikeistolaisia. Vastustaijien kannattaisi oppia tuntemaan vastapuolensa paremmin. Oikeisto nimitys oli median keksimä, kun yrittävät kaikin keinoin estää PS:n vaalivoitto.