Jes! Suomeen tulossa oikeistohallitus! Mitkä fiilikset?
Minulla on erittäin hyvät fiilikset! Oikeistohallituksen aikana työssäkäynti nousee vihdoinkin arvoonsa! Ei voi olla niin, että toiset vain syövät yhteisestä kuormasta ja toisten selkänahoista sen vuoksi nyhdetään koko ajan enemmän! Onneksi oikeistohallitus tuo tuohon vihdoinkin muutoksen!
Kommentit (581)
samanlaisia koijareita ne kaikki poliitikot on. ei väliä kuka johtelee maata kohti tuhoa. hyvin näyttävät onnistuvan, ja kansa ei välitä, ennen kuin on myöhäistä. ja silloin minä nauran itseni tärviölle.
Hyvä fiilis. Lisäksi vassareiden itku on musiikkia korvilleni.
Älä odota liikoja , se olisi minun mottoni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä fiilis. Lisäksi vassareiden itku on musiikkia korvilleni.
Mielenkiintoista. Oletko jo lapsena nauttinut kuullessasi jonkun itkevän, vai oletko huomannut ominaisuuden itsessäsi vasta myöhemmin? Oletko jossakin kohtaa alkanut itse aiheuttaa sitä, nautitko siis kun saat itse jonkun itkemään? Itselleni tulee aina paha mieli kun joku itkee, vaikea uskoa, että se joskus muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
P*skaa tulossa mutta teillehän se maistuu
Kom mu nis ti tur pa kiin ni !
Hyvät fiilikset ja tätä toivoinkin äänestäessäni Kokoomusta!
Uskon että vero-orjan asema paranee kun palkansaajapuolueet pääsevät vihdoin päättämään mihin heiltä kerätyt verot käytetään.
Odottavat fiilikset.Vasemmistohallituksen jälkeinen elintason lasku on korjattava.
Kauhulla odotan näin pienituloisena duunarina. Palkkani on niin pieni, että saan sen päälle asumistukea. (Ennen kuin kukaan ehtii valittaa liian korkeasta vuokrasta, niin asun halvassa kaupungin asunnossa kaupungin laitamilla.) Määräaikainen työsuhdekin on loppumassa kuukauden päästä, mutta kaikista työhakemuksista saan vastaukseksi "valitettavasti valintamme ei osunut teihin".
Popcornit esiin, viimeksi tuli pahaa jälkeä.
ihmisiä täytyy kannustaa töihin eikä sossunluukulle.
Vierailija kirjoitti:
Kun työttömyysturvaa ja asumistukea leikataan, niin katsotaan että kenellä se on oikeasti selkä kipeä, niskaa jomottaa ja sitä rataa. Kun vielä verotusta saadaan kevyemmäksi, niin alkaa aika montaa ne työt kummasti napostella. Ero himassa vemppaamisen ja työnteon välillä tulee konkreettiseksi.
Onhan tää ihan älytöntä että esim asfalttimiehet ilmoittautuu syksyllä kortistoon ja sit lomailevat talven Thaimaassa ansiosidonnaisella (sen maksaa loppujen lopuksi muut veronmaksajat). Lumien sulettua palataan sitten rahakkaseen urakkahommaan.
Että mitkä fiilikset? Surettaa heidän puolestaan, joilla on elämisen hallinnan kanssa vaikeaa jo nyt.
Kuka tarvii toumeentulotukea niin kauppaan siis ruoka maksusitoumus. Kannustaa kestävään kehitykseen ts koluta kirpparit yms.
kesällä marjat pomia ja sienet kerätä jne
Bye, bye hyvinvointivaltio. Toivottavasti eivät ehdi ulkoistaa kaikkia valtionyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P*skaa tulossa mutta teillehän se maistuu
Kom mu nis ti tur pa kiin ni !
Olepa, lahtari, hiljempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvät. Alan jo etsiä itselleni toista ja kolmatta työpaikkaa, että tulot riittävät jatkossakin edes jotenkuten.
eikö sulla oo ammattitutkintoa???
Hyvä fiilis ! Työ arvoonsa, vähemmän h0 m 0 humppaa ja ilmast0humppaa jne...
Saamme lisää masentuneita, elämisen hallinta heikkenee, keskittymiskyky heikkenee, oppimistulokset heikkenevät. Mutta saitte, mitä tilasitte, voitte loistaa erinomaisuudessanne näihin verrattuna.
Tosi hyvät. Alan jo etsiä itselleni toista ja kolmatta työpaikkaa, että tulot riittävät jatkossakin edes jotenkuten.