Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan selvittää puolisoni puheet

Ellu
27.04.2023 |

Haluaisin selvittää että puhuuko puolisoni totta minulle kun jäi kiinni toiselle naiselle kirjoittelusta kun suhteessamme oli vaikeampi ajanjakso nyt alkuvuodesta. Olimme siis eron partaalla mutta päätimme jatkaa. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta. En ole ylpeä kun katsoin hänen puhelintaan ja jäi sillä tavalla minulle kiinni. Olisiko täällä joku joka haluaisi avata keskustelun kyseisen naisen kanssa ja kysyä asiasta jollain verukkeella? Toimintani on alhaista ja melko lapsellista, tiedän, mutta haluan tietää totuuden.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis oli kysymys? Mitä puolisosi on sinulle sanonut?

Vierailija
2/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan selvittää onko se totta mitä hän sanoo. Eli mitään fyysistä ei ole tapahtunut jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmone, mites meinasit jatkaa parisuhdetta jos et pysty enää mihinkään luottaan vaan alennut leikkiin jtain markan salapoliisia?

Vierailija
4/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun tuollaisia suunnittelee oikea osoite on pariterapia tai erilliset kodit ja elämät. Älä viitsi olla noin typerä, tuolla lyöt vain viimeisen niitin suhteelle ja teet sen tavalla, jota kadut ja häpeät itse myöhemmin.

Vierailija
5/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa moraalisaarnaa koska tiedän miten syvässä kuopassa olen.

Vierailija
6/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen puhelimeen kajoaminen on rikos

Vierailija
7/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäselvää jotenkin. Siis kirjoitteli joskus jollekin kun teillä oli vaikeaa? Mitä epäselvää siinä enää on ja kun olette jatkaneet suhdetta sen jälkeen. Miksi vatvot asiaa jos päätitte jatkaa yhdessä.

Vierailija
8/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu12345 kirjoitti:

Haluan selvittää onko se totta mitä hän sanoo. Eli mitään fyysistä ei ole tapahtunut jne

Mitä tällä tiedolla teet? Jos et luota mieheesi nyt, et luota tulevaisuudessakaan. Erotkaa.

Vierailija
9/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mitään veruketta. Pitääkö suoraan kysyä.

Vierailija
10/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole oikeasti noin sinisilmäinen hölmö. Jos ei vielä ole mitään fyysistä tapahtunut, niin tarkoitus viestittelyllä oli, että kohta olisi ollut.

Tiesitkö, että ihmiset myös ns. etäsekstailee eli lähettävät toisilleen hyvin seksuaalisia viestejä tai tyydyttävät itseään yhtä aikaa puhelun ollessa käynnissä jne.

Vierailija
11/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää toinen nainen oli ilmaantunut miehesi elämään ja puhelimeen?

Vierailija
12/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehesi eroa vaikka katsoit hänen puhelintaan? Itselleni ainakin luottamus toiseen on tärkeämpää kuin rakkaus.

Vierailija
13/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niissä viesteissä luki? Jotain näkemisen suunnittelua vai tuliko sellainen kuva että on jo nähty? Oliko flirttailevaa. Oliko kyseessä tuttu nainen?

Tuo +20v on tosi paha. Tiedän jo ihan omasta lähipiiristä vuoden sisään eronneen 5 paria, jotka olleet yhdessä reilu 20v. Itseni mukaan lukien.

Jos teillä nyt menee hyvin antaisin koko jutun olla. Jos taas luulet miehesi tällähetkellä pettävän sinua niin sitten sinun täytyy se jollain keinoin selvittää. Esim. Kiinnität tarkemmin huomiota miehen käytökseen sinua kohtaan. Onko menot lisääntyneet. Onko pidempään töissä tai harrastuksissa. Onko kiinnostuneempi omasta ulkonäöstään. Yms.

Voithan myös itse kysyä tuolta viestittelynaiselta totuutta.

Vierailija
14/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin suoraan toiselta naiselta. Sanoi että mieheni puhuu totta, jatkoimme suhdetta mutta aikaa myöten petti taas luottamuksen. Mutkien kautta sain kuulla sitten että tämä ensimmäinen nainen valehteli koska niin olivat sopineet mieheni kanssa jos kiinni jäävät.

Vierailija
15/16 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyin suoraan toiselta naiselta. Sanoi että mieheni puhuu totta, jatkoimme suhdetta mutta aikaa myöten petti taas luottamuksen. Mutkien kautta sain kuulla sitten että tämä ensimmäinen nainen valehteli koska niin olivat sopineet mieheni kanssa jos kiinni jäävät.

Minulle pettämisessä suurin yllätys oli se, että pettäjä ei millään suostunut myöntää pettämistä vaikka kiinni jäi. Hoki vaan ettei mitään ole koskaan tapahtunut vaikka kyseessä pitkä sivusuhde.

Tämä on ilmeisesti todella yleistä. Pettäjälle imago on tärkeämpi kuin totuuden myöntäminen, ettei kaverit vaan saa tietää mikä p*ska hän oikeasti on.

Siksi petetyn on ensin itse hankittava todisteet pettämisestä, koska valehtelu on pettäjälle ja kakkosnaiselle kuin toinen luonto. Vaikka kuinka kysyt asianosaisilta suoraan, saat kuulla valheita.

Vierailija
16/16 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä oikeasti väliä onko mitään "fyysistä" tapahtunut vai ei, koska aikeet ainakin on ilmeisesti olleet selvät? En luottaisi tuollaiseen kumppaniin enää pätkän vertaa, jos kokee tarpeelliseksi hakea huomiota muilta naisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän