Arhinmäki ei hyväksy demokratiaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e727b4fb-4bcc-4911-871d-7f579fb60…
Oikeistohallituksesta suivaantunut Helsingin apulaispormestari Paavo Arhinmäki (vas) kehottaa Facebookissa ihmisiä vastarintaan kaduilla.
Kommentit (137)
Paavolle pallo jalkaan yllätyksestä.
Kansa on edustajansa valinnut eikä edes hallitusta ole muodostettu. Kun uusi hallitus tekee päätöksiä jotka ketuttaa, voi nostaa mekkalan, nyt väärä ajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin vasemmistolle kelpaa kansan tahto. Heille sopii enemmän diktatuuri.
Neuvostoliitossa oli yhdet vapaat vaalit. Siitä tuli väärä tulos ja sitten alkoivatkin kansanmurhat. Nykyvasemmisto on tätä samaa perinnettä.
Tässä näkee, miksi vasemmisto ei halua tehdä mitään lisääntyneen katuväkivallan kitkemiseksi -päinvastoin, lietsovat, elävät ja hengittävät itse anarkiaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivooko Halla-aho panssareita kadulle, kuten toivoi 2011? Kuri ja järjestys on fasistien johtoajatus
Ikävä kyllä kuri ja järjestys on kaikkien toimivien yhteiskuntien perusta.
Minä äänestin demaria. Minä en hyväksy tällaista puhetta, enemmistö äänesti perskokkareita ja se on demokraattista, heille kuuluu valta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivooko Halla-aho panssareita kadulle, kuten toivoi 2011? Kuri ja järjestys on fasistien johtoajatus
Ikävä kyllä kuri ja järjestys on kaikkien toimivien yhteiskuntien perusta.
Hmm voisitko avata tätä vielä? Olisiko vaikka jenkkien systeemi hyvä, jossa osavaltion laeista riippuen rangaistukset ovat tosi kovia, jotka eivät kuitenkaan millään tavalla vähennä rikoksia.
Herranpieksut ajattelin että Paavo jää pian eläkkeelle, mitä vielä vaikka näyttää eläkeukolta on vielä nuori mies. Tuntuu siltä että mies on leipääntynyt kaikkeen, voisi siirtyä jo muihin hommiin.
Juoppo kommari on taas elementissään. Pitäs suunsa kiinni ja tyytyis näyttämään tyhmältä. Lähtis vaikka lampaannaaman kanssa kaljalle.
Vierailija kirjoitti:
Herranpieksut ajattelin että Paavo jää pian eläkkeelle, mitä vielä vaikka näyttää eläkeukolta on vielä nuori mies. Tuntuu siltä että mies on leipääntynyt kaikkeen, voisi siirtyä jo muihin hommiin.
Paavon kännisekoiluja varmaan tuo ulostulo. Eikö kaupunki todellakaan ohjaa alkoholisteja pakkohoitoon, vaan antavat heidän jatkaa viroissaan? Me maksamme sitten veroissa, kun näköjään iso osa päättäjistä on hoidon tarpeessa.
Vasemmiston kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi kansa ei halunnut heidän missään tapauksessa jatkavan hallitusvastuussa?
Tulikohan mokattua jotenkin ja miten?
Kyllä minä ainakin aion mennä Vappuna ylpeänä marssimaan Natoa vastaan ja rauhan puolesta.
Olen 60 - vuotias mies, oli harvinaisen epädemokraattinen päätös Natosta. Jotenkin jää sellainen fiilis, että Pekka Haavisto on ainoa mies, jolle antaisin tämän valtakunnan avaimet. Harvinaisen kartalla taas Sudanin tilanteesta, kun muut riitelee puhelimessa.
Sannalle ja Lille annan myös kiitettävän arvosanan - ihan mahtavia ja osaavia ministerejä. Tulee näitä kolmea ikävä vielä monelle, kun pitäisi hoitaa yhteisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin aion mennä Vappuna ylpeänä marssimaan Natoa vastaan ja rauhan puolesta.
Olen 60 - vuotias mies, oli harvinaisen epädemokraattinen päätös Natosta. Jotenkin jää sellainen fiilis, että Pekka Haavisto on ainoa mies, jolle antaisin tämän valtakunnan avaimet. Harvinaisen kartalla taas Sudanin tilanteesta, kun muut riitelee puhelimessa.
Sannalle ja Lille annan myös kiitettävän arvosanan - ihan mahtavia ja osaavia ministerejä. Tulee näitä kolmea ikävä vielä monelle, kun pitäisi hoitaa yhteisiä asioita.
Eikö Pietarin voinpäivän marssi peruttu, marssitko yksin?
Vierailija kirjoitti:
Olet naismainen mies, rusehtavan reiän ritari. Sinusta tulee kylmät väreet - negatiivisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Noniin pappa, aika ottaa iltapäivälääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet naismainen mies, rusehtavan reiän ritari. Sinusta tulee kylmät väreet - negatiivisessa mielessä.
Ei se lämpö suorastaan hehku sinustakaan.
Arhinmäki on pöhöttynyt samppanjasosialisti kaljapöhnässä.
Paavo olis halunnut nauttimaan alkoholia valtion piikkiin ja katkerana nyt räksyttää.
Kyllä ottaa koville kun ei saa huomiota.
PAAVO, SÄÄ HÄVISIT. USKO JO!