Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arhinmäki ei hyväksy demokratiaa

Kontaminoitunut
27.04.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e727b4fb-4bcc-4911-871d-7f579fb60…

Oikeistohallituksesta suivaantunut Helsingin apulaispormestari Paavo Arhinmäki (vas) kehottaa Facebookissa ihmisiä vastarintaan kaduilla.

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAAVO, SÄÄ HÄVISIT. USKO JO!

Vierailija
82/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavolle pallo jalkaan yllätyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on edustajansa valinnut eikä edes hallitusta ole muodostettu. Kun uusi hallitus tekee päätöksiä jotka ketuttaa, voi nostaa mekkalan, nyt väärä ajoitus.

Vierailija
84/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin vasemmistolle kelpaa kansan tahto. Heille sopii enemmän diktatuuri.

Neuvostoliitossa oli yhdet vapaat vaalit. Siitä tuli väärä tulos ja sitten alkoivatkin kansanmurhat. Nykyvasemmisto on tätä samaa perinnettä.

Vierailija
85/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee, miksi vasemmisto ei halua tehdä mitään lisääntyneen katuväkivallan kitkemiseksi -päinvastoin, lietsovat, elävät ja hengittävät itse anarkiaa.

Vierailija
86/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivooko Halla-aho panssareita kadulle, kuten toivoi 2011? Kuri ja järjestys on fasistien johtoajatus

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000431393.html

Ikävä kyllä kuri ja järjestys on kaikkien toimivien yhteiskuntien perusta.

Vierailija
87/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin demaria. Minä en hyväksy tällaista puhetta, enemmistö äänesti perskokkareita ja se on demokraattista, heille kuuluu valta nyt.

Vierailija
88/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivooko Halla-aho panssareita kadulle, kuten toivoi 2011? Kuri ja järjestys on fasistien johtoajatus

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000431393.html

Ikävä kyllä kuri ja järjestys on kaikkien toimivien yhteiskuntien perusta.

Hmm voisitko avata tätä vielä? Olisiko vaikka jenkkien systeemi hyvä, jossa osavaltion laeista riippuen rangaistukset ovat tosi kovia, jotka eivät kuitenkaan millään tavalla vähennä rikoksia.

Vierailija
89/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranpieksut ajattelin että Paavo jää pian eläkkeelle, mitä vielä vaikka näyttää eläkeukolta on vielä nuori mies. Tuntuu siltä että mies on leipääntynyt kaikkeen, voisi siirtyä jo muihin hommiin.

Vierailija
90/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo kommari on taas elementissään. Pitäs suunsa kiinni ja tyytyis näyttämään tyhmältä. Lähtis vaikka lampaannaaman kanssa kaljalle.

Vierailija
91/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranpieksut ajattelin että Paavo jää pian eläkkeelle, mitä vielä vaikka näyttää eläkeukolta on vielä nuori mies. Tuntuu siltä että mies on leipääntynyt kaikkeen, voisi siirtyä jo muihin hommiin.

Paavon kännisekoiluja varmaan tuo ulostulo. Eikö kaupunki todellakaan ohjaa alkoholisteja pakkohoitoon, vaan antavat heidän jatkaa viroissaan? Me maksamme sitten veroissa, kun näköjään iso osa päättäjistä on hoidon tarpeessa.

Vierailija
92/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi kansa ei halunnut heidän missään tapauksessa jatkavan hallitusvastuussa?

Tulikohan mokattua jotenkin ja miten?

Vierailija
93/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin aion mennä Vappuna ylpeänä marssimaan Natoa vastaan ja rauhan puolesta.

Olen 60  - vuotias mies,  oli harvinaisen epädemokraattinen päätös Natosta. Jotenkin jää sellainen fiilis, että Pekka Haavisto on ainoa mies, jolle antaisin tämän valtakunnan avaimet. Harvinaisen kartalla taas Sudanin tilanteesta, kun muut riitelee puhelimessa.

Sannalle ja Lille annan myös kiitettävän arvosanan - ihan mahtavia ja osaavia ministerejä. Tulee näitä kolmea ikävä vielä monelle, kun pitäisi hoitaa yhteisiä asioita. 

Vierailija
94/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin aion mennä Vappuna ylpeänä marssimaan Natoa vastaan ja rauhan puolesta.

Olen 60  - vuotias mies,  oli harvinaisen epädemokraattinen päätös Natosta. Jotenkin jää sellainen fiilis, että Pekka Haavisto on ainoa mies, jolle antaisin tämän valtakunnan avaimet. Harvinaisen kartalla taas Sudanin tilanteesta, kun muut riitelee puhelimessa.

Sannalle ja Lille annan myös kiitettävän arvosanan - ihan mahtavia ja osaavia ministerejä. Tulee näitä kolmea ikävä vielä monelle, kun pitäisi hoitaa yhteisiä asioita. 

Eikö Pietarin voinpäivän marssi peruttu, marssitko yksin?

Vierailija
95/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naismainen mies, rusehtavan reiän ritari. Sinusta tulee kylmät väreet - negatiivisessa mielessä.

Vierailija
96/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin pappa, aika ottaa iltapäivälääkkeet.

Vierailija
97/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet naismainen mies, rusehtavan reiän ritari. Sinusta tulee kylmät väreet - negatiivisessa mielessä.

Ei se lämpö suorastaan hehku sinustakaan.

Vierailija
98/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäki on pöhöttynyt samppanjasosialisti kaljapöhnässä.

Vierailija
99/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo olis halunnut nauttimaan alkoholia valtion piikkiin ja katkerana nyt räksyttää.

Vierailija
100/137 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaa koville kun ei saa huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi