Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras rintojen koko

Vierailija
27.04.2023 |

?

Paras rintojen koko

Vaihtoehdot

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-E ei niska-hartiavaivoja

m49

Vierailija
22/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijalle A

liikunnalliselle B

vaimmolle C

tissipanoon D

ja isommat on lähinnä riesa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G, H, I tai J.  Miksi lopettaa vaihtoehdot kokoon F kun isot rinnat alkavat koosta G.

Vierailija
24/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu että naisetkin voi vaihtaa rintojenkoon yhtä helposti kuin miehetkin oman peniksensä!

Se on vaan omista tyylimieltymyksistä ja oman kukkaron paksuudesta kiinni. Tekniikka on jo alan ammattilaisilla.

Vierailija
25/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että osalle miehistä rintojen koko on tärkeä sen takia, että hakevat äitiä, eivätkä seksikumppania. Paras tissien koko oikealle miehelle on a-c.

Näin miehenä sanoisin että pienistä rinnoista pitävät miehet ovat kaappihomoja.

Paras tissien koko oikealle miehelle on h-j

26/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi nainen mielestäni. Jos vaikka navassa asti riippuvat uhkeat maitokannut, niin kyseessä on täydellinen feminiininen valioyksilö kaunis kuin aamukasteinen niitty keskikesän suvena! Sellainen olisi kiva löytää.

Vierailija
27/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena ja lyhyenä vaikutan vain tätimäiseltä. Seksikkyys on kaukana.

Rohkenen olla eri mieltä. Usein isorintainen ja lyhyt nainen näyttää todella hyvällä tavalla kurvikkaalta. Ja rinnat korostuvat hienosti pienemmässä vartalossa.

Vierailija
28/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä, olen 160cm pitkä ja kuppikoko G80 ja näytän lähinnä tantalta. Yhtäkään miestä en näillä ole ikinä onnistunut saamaan tai nämä ole ikinä houkuttaneet. Lähinnä häpeän näitä ja yritän olla korostamatta. Surullista vielä sekin, että kiihotun kovasti niiden koskettelusta (joka siis lähinnä omien näppien varassa) ja olen onnistunut kerran saamaan jopa nänniorgasmin. 

29/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä, olen 160cm pitkä ja kuppikoko G80 ja näytän lähinnä tantalta. Yhtäkään miestä en näillä ole ikinä onnistunut saamaan tai nämä ole ikinä houkuttaneet. Lähinnä häpeän näitä ja yritän olla korostamatta. Surullista vielä sekin, että kiihotun kovasti niiden koskettelusta (joka siis lähinnä omien näppien varassa) ja olen onnistunut kerran saamaan jopa nänniorgasmin. 

Minulle kyllä kelpaisit, kuulostat kauniilta ja fiksulta neidolta!

Vierailija
30/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen olet ihmisenä mutta kokosi perusteella kuulostat aivan täydelliseltä naiselta ja epäilen etteivätkö miehet sinua piirittäisi enemmän kuin paljon. 

Vierailija
31/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison E-kuppitissien väliin on hyvä työnnellä kullia.

Vierailija
32/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon C75 nuorena, nyt H75.

Ihan parhaat.

Vierailija
33/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen olet ihmisenä mutta kokosi perusteella kuulostat aivan täydelliseltä naiselta ja epäilen etteivätkö miehet sinua piirittäisi enemmän kuin paljon. 

Vai että oikein piiritä, voin vakuuttaa että tälläistä ei ole koskaan tapahtunut. Taitaa kuulostaa ns. paperilla paremmalta kuin todellisuudessa. Nämä isot tissit siis. Vaikea kuvitella että se todella vaikuttaisin siihen millaisia naisia miehet lähestyy.

Vierailija
34/155 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ennen lapsien saantia kuppikoko oli A ja lapsien teon jälkeen nykyisin B joihin hyvin tyytyväinen.

Vierailija
35/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että osalle miehistä rintojen koko on tärkeä sen takia, että hakevat äitiä, eivätkä seksikumppania. Paras tissien koko oikealle miehelle on a-c.

Eli jos mieltymys on eri kuin sinulla on äitiä hakeva mammanpoika? Todella miehinen ajattelu tapa sulla. Itse pidän isoista rinnoista ja en kyllä kertaakaan ole äitiä ajatellut pannessani isorintaista vaimoani. Mienestäni rinnat tekevät naisen. Mutta tiedän että jotkut pitävät pienistä kiinteistä rinnoista. Onneksi. Riittää kaikille jotakin.

Vierailija
36/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla ei niin hirveästi väliä ole. Isot rinnat ovat ehkä hieman naisellisemmat. Pidän eniten pehmeistä ja riippuvista, ei-kiinteistä rinnoista. Haaveena sellainen nainen, jonka nauttisi rintojensa koskettelusta ja jonka rinnat olisivat mega-pehmeät ja joita hyväillessä ei tuntuisi juurikaan kiinteyttä.

Vierailija
37/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
38/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein piiritä, voin vakuuttaa että tälläistä ei ole koskaan tapahtunut. Taitaa kuulostaa ns. paperilla paremmalta kuin todellisuudessa. Nämä isot tissit siis. Vaikea kuvitella että se todella vaikuttaisin siihen millaisia naisia miehet lähestyy.

160cm nainen jonka kuppikoko on G80 on paperilla sellainen paketti täydellistä kurvikasta seksikkyyttä että en osaa arvata miksi jonoa ei ovesi takana olisi. Tuollainen kurvikkuus kun on monille miehille kuin huumetta.

Vierailija
39/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koot ovat omalla tavallaan kauniita. Kokemusta AA-G väliltä. Nykyisellä B-C, oikein terhakat vielä vaikka meillä ikää jo onkin. 

Vierailija
40/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B kuppi paras. Tai pieni C. Enemmän on kuitenkin muilla tekijöillä naisessa väliä kuin rinnoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä