Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
entäs tällainen kestovaippailija...
01.12.2006 |
... joka ajaa joka paikkaan autolla ja kieltäytyy lapsineen menemästä junaan, kun " siellä on vaikka ketä ja ajatteles nyt, lapsen kanssa" ?
ja niin jeesustellaan kestovaipoista, jumalauta.
Minä olen autoton kertakäyttövaippailija. Fifty-fifty mennään siis.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joten annetaan olla. Sinä teet niin kuin parhaaksi näet ja tämä toinen myös.
Eikä varmaan kuitenkaan kiroilun paikka.