Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko siitä jos työkaverisi kysyisi

Vierailija
27.04.2023 |

että mitä kaikkea on tehnyt tänään töissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta säikähtäisin. Tietääkseni minulla ei ole työkaveria.

Vierailija
2/7 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin miksi hän ei muista mitä on tehnyt. En tajua miksi minun pitäisi suuttua siitä, että työkaverilla on huono muisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on tietyt työt jotka kuuluu mun päiväohjelmaan ja voin kyllä luetella ne ilman traumoja.

Vierailija
4/7 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suuttuisi 

Vierailija
5/7 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt aikuinen mies siellä. Etkö saa naista? Tiesitkö, että voit pidentyä hoidolla jopa 15 cm per hoitokerta. Oikeasti pidemmät luut.

Alaraajojen vaikeaa erimittaisuutta ja lyhytkasvuisuutta hoidetaan venytysluudutuksella, jossa reisi- tai sääriluuhun tehdään osteotomia ja luun päitä vedetään toisistaan erilleen tähän tarkoitukseen suunnitellulla laiteella. Riittävän hidas venytys indusoi luun kasvua syntyneeseen rakoon, ja raajaa voidaan pidentää jopa 15 senttimetriä kerrallaan. Yleisesti käytössä oleviin ulkoisiin venytyslaitteisiin liittyviä komplikaatioita ja psykososiaalisia haittoja on pyritty vähentämään kokonaan implantoitavien pidennyslaitteiden avulla. Näiden on osoitettu antavan vähintään yhtä hyvän hoitotuloksen kuin ulkoisten laitteiden ja poistavan monet vanhan menetelmän haitoista. Puolueettoman tutkimustiedon vähäisyys, aiempaa haastavampi leikkaustekniikka ja laitteen suuret hankintakustannukset hidastavat menetelmän yleistymistä.

https://www.duodecimlehti.fi/duo98528

.

.

.

Siitä sitten vaan pidentymään!

Olkaa hyvä!

Vierailija
6/7 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin miksi hän ei muista mitä on tehnyt. En tajua miksi minun pitäisi suuttua siitä, että työkaverilla on huono muisti.

Samaa mietin minäkin.

Vierailija
7/7 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt aikuinen mies siellä. Etkö saa naista? Tiesitkö, että voit pidentyä hoidolla jopa 15 cm per hoitokerta. Oikeasti pidemmät luut.

Alaraajojen vaikeaa erimittaisuutta ja lyhytkasvuisuutta hoidetaan venytysluudutuksella, jossa reisi- tai sääriluuhun tehdään osteotomia ja luun päitä vedetään toisistaan erilleen tähän tarkoitukseen suunnitellulla laiteella. Riittävän hidas venytys indusoi luun kasvua syntyneeseen rakoon, ja raajaa voidaan pidentää jopa 15 senttimetriä kerrallaan. Yleisesti käytössä oleviin ulkoisiin venytyslaitteisiin liittyviä komplikaatioita ja psykososiaalisia haittoja on pyritty vähentämään kokonaan implantoitavien pidennyslaitteiden avulla. Näiden on osoitettu antavan vähintään yhtä hyvän hoitotuloksen kuin ulkoisten laitteiden ja poistavan monet vanhan menetelmän haitoista. Puolueettoman tutkimustiedon vähäisyys, aiempaa haastavampi leikkaustekniikka ja laitteen suuret hankintakustannukset hidastavat menetelmän yleistymistä.

https://www.duodecimlehti.fi/duo98528

.

.

.

Siitä sitten vaan pidentymään!

Olkaa hyvä!

Miten tämä liittyy ap:n kysymykseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän