Onko sinusta paljon jos syö 6 viipaletta paahtoleipää päivässä?
Kyseessä runsaskuituinen kaurapaahtoleipä ja keskikokoinen nainen.
Kommentit (26)
Te joista ei ole liikaa: paljonko itse syötte leipää ja oletteko normaalipainoisia?
Tuollainen määrä leipää on älytön hiilaripommi jo itsessään. Itse syön max. 1 viipaleen leipää, ja sekin runsaskuituista kuidun saantia takaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä laitat paahtoleivän päälle????
Lounaan / päivällisen eli runsaan kanatäytteen. Paahtoleivät ovat osa ateriaa, chicken sandwich. Täytteessä on nyhtökanaa, kasviksia ja majoneesia. Jos olen oikein nälkäinen, syön aterialla 5 paahtoleipäviipaletta, kaksi päällekkäin, välissä kanatäyte, ja sitten vielä yhden yksittäisenä, päällä kanatäytettä.
Kuudes pala tulee aamiaisesta joka on jogurtti mustikoilla sekä paahtoleipä maapähkinävoilla.
Voisin jättää ton aamiaisviipaleen pois jolloin päivän saldoksi jäisi 5 viipaletta joka kuulostaa jo vähän kohtuullisemmalta.
Ap
Jos on painon tai vatsan kanssa ongelmia niin tuo määrä pitäisi vähintään puolittaa. Ja jättää ne majoneesit ja maapähkinävoit pois, ja muut mahdolliset piilorasvat. Ei kuullosta kovin terveelliseltä ruokavaliolta.
Ota paahtoleipä pussista ja liiskaa se, katso miten ohut levy siitä tulee. Joten ei ihme jos niitä joutuu syömään "usean". Hiiva on kai vähän hankala joidenkin vatsalle. Eri viljoista on varmaan niitä.
Meikä syö päivässä noita 12kpl ja toasteina optigrillissä ,välissä juusto ja kinkku.Nämä on siis välipalat.Olen 45v mies ja painan 100kg ja olen kunnon isämaha.Pituus 170cm.
Minä söin painoa pudottaessani n. 1500 kilokaloria per päivä ja siihen kuului 6 siivua leipää (3 täysjyväruista ja 3 siivua täysjyvä kaurapaahtoleipää). Aamulla leipien päällä kolesterolia alentava levite ja juusto rasvaprosentti 15 % tai jotain kalkkuna- tai kanaleikettä sekä tietysti vihanneksia, ruuan kanssa syötävän leivän päälle pelkkä levite. Nyt, kun tavoitepaino on saavutettu syön leipää jopa 10 siivua päivässä (täysjyvää). Laihduttajat ja painoaan vahtivat pelkäävät ihan turhaan leivän syöntiä, leipää voi syödä kunhan syö pääasiassa täysjyvää eikä käytä leivän päällä paljon kovia rasvoja sisältäviä päällysteitä.