Ryyppäättekö vappuna?
Olen silloin lasten kanssa kotona , selvinpäin .
Kommentit (55)
En ryyppää. Pari lasia viiniä kyllä otan.
onko ryyppäämistä lasi shamppnjaa ja 24 centtiä viiniä?
Vierailija kirjoitti:
En ryyppää. Olen raskaana. Tosin luultavasti en ryyppäisi, vaikka en olisikaan raskaana.
Kyllä moni raskaana juo hanaviiniä normaalisti.
Kyllä, ihan niin kuin kaikkina muinakin päivinä.
t. Deeku
Todellankin! Korkki narahtaa heti, kun pääsen töistä ja Alkon kautta kotiin!
En. Kyllästyin jo jokin aika sitten. Yritin ryypätä pari viikkoa sitten, mutta en meinannut pään pyörimiseltä saada nukuttua, ja seuraavana aamuna oli huono olo pitkälle iltapäivään, jonka jälkeen oksensin hartaasti, ja vielä seuraavanakin päivänä oli inhottava olo. Ei siis kiitos minulle enää alkoholia, ei ole varaa menettää montaa päivää huonoon oloon.
En ehdi, olen koko illan salilla uusissa persvakoshortseissa ja kokoa liian pienessä topissa.
Olen laivalla ja aion nauttia yhden lasillisen punaviiniä illallisella. Eli en ryyppää.
Vappu menee töissä, joten en edes levähdä vaikka joillakin on pitkä viikonloppu
Meillä on jokaiselle varattu oma pullo simaa ja kuohuviiniä sekä sunnuntaille että maanantaille. Olemme hyvin toimeentuleva perhe.
Kyllä. Mun veli, joka asuu ulkomailla, tulee pitkästä aikaan käymään, ja vielä ilman perhettä. Varmaan vuosikymmeneen ekaa kertaa tavataan kaksin, on paljon juteltavaa. Kännit aiotaan vetää vanhojen aikojen malliin.
En ryyppää. Olen raskaana. Tosin luultavasti en ryyppäisi, vaikka en olisikaan raskaana.