Ryyppäättekö vappuna?
Olen silloin lasten kanssa kotona , selvinpäin .
Kommentit (55)
On niin huonoa säätä luvattu, että taidan vain palstailla selvänä.
Tietysti
Aloitetaan lauantaina 🍾🥃🍾🥃🍾🍾🥃🍕🍕🍻
En ryyppää, jos sillä tarkoitetaan tässä tapauksessa humalahakuista juomista. Jos taas tarkoitetaan pelkkää alkoholin juomista, niin eiköhän sitä tule maanantaina piknikillä muutama skumppalasillinen nautittua.
Harmi että ei ole terassi kelejä🌨
Totta kai, vaikka ei se vappu tee eroa juopottelun osalta.
Tänään alkaa vapunvietto! Kennot täyteen simaa 🥳
Aion nauttia kun maanantai aamuna saa herätä omaan tahtiin ilman herätyskloa ja töitä ei ole.
Tarkoituksena käydä metsässä lenkillä ja grillata
Hyvät ruoat.
Saa varmaan grillata pipot päässä niin kylmä siellä on.
En ryyppää, kotona yöpyy silloin minun lisäkseni ainakin teini-ikäinen pikkusiskoni, lapseni ja lapsen kaveri. Lisäksi 5-10kpl päivävieraita vapunaaton ja vappupäivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juodaan samppanjapullo puoliksi miehen kanssa, se ei ole ryyppäämistä.
Riippuu samppanjapullon koosta, sisällöstä ja myös teidän koosta. Jos normaali samppanjapullo ja te jotain peukaloisia niin voi siitä örvelöt lähteä.
Olen melkein 40kg enkä mikään peukaloinen. Samppanjapullo 0,75L.
Vierailija kirjoitti:
En ryyppää, kotona yöpyy silloin minun lisäkseni ainakin teini-ikäinen pikkusiskoni, lapseni ja lapsen kaveri. Lisäksi 5-10kpl päivävieraita vapunaaton ja vappupäivän aikana.
Voi olla että teini ryyppää ja kovaäänisesti parittelee.
En, yritän lopettaa kokonaan tuon huonon tavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että teini ryyppää ja kovaäänisesti parittelee.
Epäilen, kun ei ole koskaan seksiä harrastanut eikä käytä alkoholia.
Captain Morgan ja simaa on vappudrinkkini 😎
Riippuu samppanjapullon koosta, sisällöstä ja myös teidän koosta. Jos normaali samppanjapullo ja te jotain peukaloisia niin voi siitä örvelöt lähteä.