Ryyppäättekö vappuna?
Olen silloin lasten kanssa kotona , selvinpäin .
Kommentit (55)
En. Salilla käyn ja jotain hyvää ruokaa
Juntit ryyppäävät. Sivistyneet ihmiset juhlivat.
Eiks vappu ole sunnuntaina. Tuskin jaksan silloin ryypätä vaikka mahdollista olisi.
Saatanpa vähän ryypeksiä. Tiedä vaikka kupittelisin lapseni kanssa.
Mutta paljon on kaikkea muutakin touhua vapunaatoksi ja päiväksi, joten mistään laajamittaisista juopotteluista ei kohdallani ole kyse.
Huomenna aloitetaan aamulla ja maanantaina lopetetaan ryyppääminen. Lapset menee mummolaan.
Vierailija kirjoitti:
Juntit ryyppäävät. Sivistyneet ihmiset juhlivat.
Juntti sitä ja tätä. Ei sinusta ainakaan sivistynyttä tee se, että keksit tilalle jonkun toisen sanan. Alkoholilla ei tee missään määrin mitään.
En. Skumpat, valkkarit ja Eisweinit toki nautitaan tuttavaperheen tullessa vierailulle.
Ryyppään ja paistelen tulella makkaraa
Ei mene tänä vappuna simaa vahvempaa. Joskus ostamme skumppaa, mutta tänä vuonna nautitaan vapusta miehen kanssa ihan vain tekemällä hyvää ruokaa, ja herkuttelemalla simalla ja munkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Eiks vappu ole sunnuntaina. Tuskin jaksan silloin ryypätä vaikka mahdollista olisi.
Vappu on maanantaina
En ryyppää, sillä olen juuri ollut selkäleikkauksessa ja syön edelleen kovia kipulääkkeitä.
Lenin pinssi rinnassa ja punalippu kädessä sammun suu täynnä oksennusta.
Vierailija kirjoitti:
Normaaleiden ihmisten vappu on 1. toukokuuta, eli tänä vuonna se on maanantaina.
Opiskelijoiden wappu on huhtikuun 27. päivän ja toukokuun 5. päivän välinen yö.
Huom! vappu ja wappu on hiukan eri asia, vaikka sijoittuvat osittain päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleiden ihmisten vappu on 1. toukokuuta, eli tänä vuonna se on maanantaina.
Opiskelijoiden wappu on huhtikuun 27. päivän ja toukokuun 5. päivän välinen yö.
Huom! vappu ja wappu on hiukan eri asia, vaikka sijoittuvat osittain päällekkäin.
Siinä on aika monta yötä.
Ei tulisi mieleenikään kesä edessä ja pääsee vihdoin ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ryyppää, sillä olen juuri ollut selkäleikkauksessa ja syön edelleen kovia kipulääkkeitä.
Sinun nimenomaan kannattaisi ryypätä! Ties mihin oloihin voisit päästä.
Juodaan samppanjapullo puoliksi miehen kanssa, se ei ole ryyppäämistä.
En ole käyttänyt yhtään alkoholia seitsemääntoista vuoteen. Minulle siitä ei tule hyvä olo. On vain jäänyt pois valikoimista. Rahaa säästynyt paljon, ja kiloja tippunut saman verran kuin vuosia. Se nyt ei ole pelkästään hyvä asia. Olisin ehkä mielummin vahva juoppo, kuin hauras raitis, tai sitten eniten mieluusti olisin vahva raitis.
En ryyppää. Miksi ryyppäisin?