Keksitään Petterin hallitukselle nimi!
Sannalla oli huulipunahallitus niin mikä tää ois?
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te huumorintajuttomat alapeukuttajat! Miksei vihervassarit saa keksiä Petterin hallitukselle hauskaa nimeä kun kerran tekin nimittelitte Sannan hallitusta?
Totta kai saa! Miksi te ette keksi sellaista?
Tässähän on kymmenkunta sivua jo ei muuta kuin lukemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te huumorintajuttomat alapeukuttajat! Miksei vihervassarit saa keksiä Petterin hallitukselle hauskaa nimeä kun kerran tekin nimittelitte Sannan hallitusta?
Mutta kun ne eivät ole oikeasti hauskoja. Olen pahoillani, mutta niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne eivät ole oikeasti hauskoja. Olen pahoillani, mutta niin se vain on.
Ei tietenkään kun on väärä kohde
Pimeyden ruhtinaat: Pervo-Petterin ja Rivo-Riikan sysimustat orgiat (sisältää eläviä perssuolinkaisia, perspamputusta, ns. kuivana koko kansaa kakkoseen, kähmintää, lasten uhraamista, kyrkkujen leikkuuta ja mitä mielenkiintoisimpia tapoja hyväksikäyttää heikkoja ja sairaita mahdollisimman raa'asti hyväksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei ole suotu huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee sit. Eihän vielä tiedetä, tuleeko tuolla kombolla muuta valmista kuin persujen hajoaminen vol 2.0
Tulee, taantuma ja hetken päästä yhä suuremma kulut. Nämä hölmöläisten "säästö"talkoot on nähty jo moneen kertaan aiemminkin.
Viittasinkin siihen, saako Orpo hallituksen kasaan vai ei. Ei nimittäin ole mikään läpihuutojuttu, kun huomioi persut, joiden neuvottelukyky ja agenda ovat vahvasti demokratian ja perustuslain vastaiset.
Siitä olen samaa mieltä, että noiden toimintakyky on surkea, jos -.
Joo ei varmasti tule olemaan helppoa.
KKK hallitus = Köyhien Kyykyttäjät ja Kuristajat
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ehdotuksista ei ole kovin luovia eikä hauskoja. Pientä väkisin vääntämisen makua on.
Miksi pitäisi olla hauska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kun on väärä kohde
Ei se taida olla siitä kiinni. Jotain näistä puuttuu. Mutta jos ne teistä ovat hienoja, niin hyvä.
Petterin Orvot. Tämä ei ole sananmuunnos, tietenkään, mutta kuvaa sitä, kuinka hyvin kartalla kaikista asioista ollaan..
Peten perskairaajat. Shit show at the Fuck Factory.
Vierailija kirjoitti:
Isänmaanrintama.
Voi ällötys.
Petterin Sirkus