Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI ihmiset hankkivat enemmän lapsia mitä jaksavat hoitaa?

Vierailija
27.04.2023 |

En tarkoita tuomita, jokainen saa tehdä niin kuin haluaa, ja Suomeen tarvitaan lisää lapsia.

Yhden lapsen vanhempana en vaan ymmärrä, että MIKSI IHMEESSÄ joku tekee tahallaan elämästään niin raskasta? Kun siinä vaiheessa, kun on jo vaikka 2 lasta ja jo valmiiksi voimat ja aika ja rahat lopussa, niin miksi silti tehdään lisää?

Enkä tarkoita tällä sellaista uupumusta, joka tulee yllättäen, niin kuin vaikka että aikaisempien lasten kanssa on jaksettu hyvin ja sitten tuleekin erityislapsi. Vaikka kai senkin mahdollisuuden voisi miettiä etukäteen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! En hanki lapsia koska lasten hoitaminen ei minua kiinnosta enkä tälläiseen yhteiskuntaan lapsia halua!

Olen velamies ja ikää reilu 30 vuotta.

Olisivatpa vanhempasikin ajatelleet samalla tavalla.

Sille minä en mitään voi että ne päättivät tehdä minut tähän maailmaan. Eikö ole hyvä asia vaan että me emme tee lapsia jotka emme lapsia halua?

Vierailija
22/22 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on näitä, joilla on vaikkapa 5-6 lasta ja kaikille tai vähintään suurimalle osalle eri isät. Aivan sairasta. Sairasta. Tuilla eletään ja voimavarat eivät riitä, mutta siltikin tehdään niitä lapsia vielä LISÄÄ! En vain voi ymmärtää, osaako joku selittää tämän ilmiön? Uskovaisissa piireissä ainakin tiedän tällaista olevan.

Eli kirjoitat m u s l i m e i s t a. On ottolapsia, ankkurilapsia ja miehet ovat moniavioisia, mutta naiset eivät saa olla. Yhtäkään tällaista en itse tunne suomalaisissa. Paljon näitä ei ole, kirjoitat valetta, kun väität, että näitä olisi paljon. Lestadiolaiset eivät edes eroa, joten heistä et puhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla