Mistä kotiäidit löytää salaseuraa?
Vauvan 4 kk kanssa kotona, mutta uusia miehiä ei tapaa missään. Argh, vielä muutama kuukausi ennen työelämään paluuta! Miten pitkä ja kuiva kausi kesä tästä on tulossa? Leikkipuistoissa ei sytytä vaunuilla, lounaspaikoissa kukaan ei kiinnostu, kun vauva on seurana. Tutustun mieluiten livenä, en netissä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herrane aika, internetti on keksitty eikä naisen tarvi siellä kuin nähdä korkeintaan viestin kirjoittamisen vaiva ja ukkoa pukkaa joka tuutista. Etenkin jos haussa vain seksiseura.
Niin, "ukkoa" pukkaa, sellaista epäkohteliasta, ylipainoista, itseä vanhempaa eltaantuneen hajuista.
Jos haluaisi sellaista josta saa myös itse jotain visuaalista ja fyysistä nautintoa, niin nämä miehet ovat aika nirsoja petiseuransa suhteen.
Joo, saa kyllä sata tykkäystä heti kaiken maailman "ukoilta". Mutta jos haluni tavata heitä on ihan puhdas 0% niin se on yhtä tyhjän kanssa.
Mielenkiintoiset miehet taas korkeintaan matchaa minua kerran kuussa tai harvemmin. Teen aloitusviestin ja joskus vastaavat joskus eivät.
No samahan se on siellä luonnossakin että sen paskan seasta joutuu ihan itse sen helmen etsiä, eihän tuo nyt ole mikään selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva isille hoitoon ja tyttöjen kanssa terassille?
1. Kaikilla ei ole sitä "isiä" enää kuvioissa syystä tai toisesta
2. Ei vaan ole sama asia puida asioida tyttöjen kanssa kuin saada "sitä" mieheltä (jota ei voi korvata vibralla, dildolla tms. ikuisesti kuten joku ehdotti yllä)
Kannatan kyllä ns. tyttöjen iltoja. Mutta se on vain sellaista kevyttä läpänheittoa ja rentoutumista. Ei se täytä sitä fyysistä tarvetta ja jomotusta mikä tulee siitä ettei ole ollut kuukausiin tai vuosiin miehen kanssa intiimisti.
Toki on jotain näitä vanhan liiton naisia jotka ovat olleet tyyliin 30 vuotta selibaatissa tyytyväisesti, mutta näillä on joko menopaussi tai täysin olematon libido. Ei siis päde minuun.
Huoh. Jos ei isille niin sit vaikka mummolle. Ja vaikka lähtis terassille tyttöjen kanssa, mikä estää poistumasta sieltä jonkun muun kanssa? Tai voi vaikka sopia treffit sit myöhempään ajankohtaan. Ei tarvitse olla noin yksinkertainen.
No ole ilman sitten, jos mikään ei kelpaa. Ei vauvapalsta nyt ainakaan sinulle mieheksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herrane aika, internetti on keksitty eikä naisen tarvi siellä kuin nähdä korkeintaan viestin kirjoittamisen vaiva ja ukkoa pukkaa joka tuutista. Etenkin jos haussa vain seksiseura.
Niin, "ukkoa" pukkaa, sellaista epäkohteliasta, ylipainoista, itseä vanhempaa eltaantuneen hajuista.
Jos haluaisi sellaista josta saa myös itse jotain visuaalista ja fyysistä nautintoa, niin nämä miehet ovat aika nirsoja petiseuransa suhteen.
Joo, saa kyllä sata tykkäystä heti kaiken maailman "ukoilta". Mutta jos haluni tavata heitä on ihan puhdas 0% niin se on yhtä tyhjän kanssa.
Mielenkiintoiset miehet taas korkeintaan matchaa minua kerran kuussa tai harvemmin. Teen aloitusviestin ja joskus vastaavat joskus eivät.
Miksi miehen pitäisi tarjota sinulle visuaalista ja fyysistä nautintoa, kun et sitä itsekään tuoreena mammana pysty tarjoamaan?
Se tässä on se epäkohta.
Kerran Pariisissa pysähdyin suojatien liikennevaloihin ja siinä pylväässä oli alaviistosta otettu valokuva naisen karvaisesta jalkovälistä, taustalla naisen kasvot. Valokuva ja puhelinnumero, ei muuta.
Toimisiko noin yksinkertainen systeemi?
Itse käyn tunnustamassa syntini seurakunnan vanhimmalle ja siinä samalla tulee nuokin asiat hoidettua.