Ex vetkuttelee yhteisen talon myyntiin laittoa
Kauanko katselisitte tämmöistä toimintaa?
Tälöä hetkellä asuu siellä itse edullisesti, koska laina tauolla.
Olen hoputtanut myynnin kanssa, aina on joku syy, miksi ei vielä.
Mitä voin tehdä? Ottaa asiaan pesänjakajan jos ei ala muuten tapahtumaan?
Pitäisikö alkaa vaatimaan asumishyvitystä häneltä?
Kommentit (27)
Harkitse kumpi on tehokkaampaa: laittaa nyt kova kovaa vastaan ja edistää eroa vaatimalla hyvitystä asumisesta, ottamalla lakimies, käymällä vaikka yksin lastenvalvojalla. VAI odottaa vielä hetki ja yrittää päästä yhteisymmärryksessä eteenpäin. Itse tunnet exäsi ja osaat vastata, että kuinka vaikeaksi elämäsi muuttuu/ on muuttumatta.
aika lapanen olet, jos et saa hoidettua asiaa päätökseen. lakimies asialle, lasten elatukset ja ositus kuntoon ja kämppä myyntiin.
Jos puoliso haluaa jäädä taloon niin eikös sen pidä maksaa sulle oma osuutensa? Jos ei pysty niin talo myyntiin.
Rahahanat kiinni kunnes sopimukseen on päästy.
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä lakimies (lakihenkilö-oletettu) ja pistä asioihin vauhtia. Sinulla on oikeus hyvitykseen miehen ilmaisesta asumisesta ja tahallisesta vitkuttelusta.
Housuusnas sulla on oletettu
Ei tuossa muuta mahdollisuutta tietenkään enää ole kuin palkata pesänjakaja. Turha enää vitkutella pidempään, ei se siitä helpotu tai halvemmaksi muutu.
Minun neuvoni ei ole sukupuolisidonnainen, jos harkintaajan puitteissa ei ole päästy sopuun avuksi otetaan juristi.