Perushihhulihallituspohja varmistui
RKP näyttää peukkua ja siitä se oli kiinni.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Einiinvainmuuteta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä yksinkertaiset ystäväni. Vuoden sisällä teillekin aukee mitä täällä tapahtuu kun nuo veijarit heiluu vallan kahvassa.
Tässä sulle muutama asia:
1. Duunilähtöinen maahan tuleminen lisääntyy moninkertaiseksi. Muista syistä tapahtuva liikenne pysyy samana mm. koska EU ja sen kiintiöt.
2. Ruotsin kielen asema säilyy täysin ennallaan koska RKP hallituksessa.
3. Köyhin meikäläisten taviksien joukko kurjistuu ennen näkemättömällä tavalla. Puhun nyt siis sellaisesta köyhyydestä mitä täällä on viimeksi ollut joskus 50-luvulla.
4. Työttömät... Ansiosidannainen pätkitään. Peruspäiväraha "vastikkeelliseksi" ja pakkomuutot pitkin Suomea matalapalkkahommien perässä. Veikkaisin ettei mullakaan mielikuvitus riitä siihen miten paljon työttömiä tullaan nyt sortamaan. Kokoomuksen viha näitä kohtaan on kuitenkin legendaarista ja yllättäen persuista löytyy saman sortin asennetta vaikka muille jakaa.
Monilla työttömillä on omistusasunnot puolisonsa kanssa pienillä paikkakunnilla.
Persut siis haluaa tyhjentää Suomen maaseudun?
Kuka ostaa nämä ok-talot? Orpoko?Mä pystyn ainaki tekemään työni vaikka Näätämövaarasta tai Mosambikista.
Semmonen jännä juttu ku etätyö on keksitty.
Useimmat suomalaiset työnantajat kieltävät etätyöt Suomen ja ainakin EU:n ulkopuolelta. VPN:t on usein blokattu jne.
Eri asia tietty jos olet joku OnlyFans-sisällöntuottaja tms.
Leikkaukset kehiin vanhempiin! Liian paljon rahaa on heillä antaa nuorisolle kun nuoret vaan ostavat ja sen jälkeen jättävät tyhjät energiajuomatölkit koulujen tiloihin! T: 7-vuotta kouluja siivonnut siivooja joka kerää tölkit omiin pusseihin:)
Loppuu loisiminen tässä maassa. Orpon keppi tulee monelle tutuksi.
Vasemmistoliitto sanoi, että tämä on kaikkien aikojen oikeistolaisin hallitus, pitääkö paikkansa? Eikö Sipilän hallitus ollut samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto sanoi, että tämä on kaikkien aikojen oikeistolaisin hallitus, pitääkö paikkansa? Eikö Sipilän hallitus ollut samanlainen?
Tämä on kyllä kunnon jeesustalibanhallitus. Pistää Sipilästäkin paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun se räimii loisivien persujen peräpekoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun se räimii loisivien persujen peräpekoneita.
Laiskat työnvieroksujat äänestää Vasemmistoliittoa?
On täysin luonnollista, että uudessa uhmakkaassa Nato-Suomessa oikeisto jyrää. Tulevat sotamme vaativat lujia johtajia ja kovia arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Orpo antaa keppiä myös vanhuksille, vammasille sekä lapsille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä yksinkertaiset ystäväni. Vuoden sisällä teillekin aukee mitä täällä tapahtuu kun nuo veijarit heiluu vallan kahvassa.
Tässä sulle muutama asia:
1. Duunilähtöinen maahan tuleminen lisääntyy moninkertaiseksi. Muista syistä tapahtuva liikenne pysyy samana mm. koska EU ja sen kiintiöt.
2. Ruotsin kielen asema säilyy täysin ennallaan koska RKP hallituksessa.
3. Köyhin meikäläisten taviksien joukko kurjistuu ennen näkemättömällä tavalla. Puhun nyt siis sellaisesta köyhyydestä mitä täällä on viimeksi ollut joskus 50-luvulla.
4. Työttömät... Ansiosidannainen pätkitään. Peruspäiväraha "vastikkeelliseksi" ja pakkomuutot pitkin Suomea matalapalkkahommien perässä. Veikkaisin ettei mullakaan mielikuvitus riitä siihen miten paljon työttömiä tullaan nyt sortamaan. Kokoomuksen viha näitä kohtaan on kuitenkin legendaarista ja yllättäen persuista löytyy saman sortin asennetta vaikka muille jakaa.
No voi voi. Velaksiko teille pitäs antaa lisää sosiaalitukia?
Veikkaan ihan hatusta vetäen, että tienaan päälle 2000 € enemmän kuussa bruttona kuin sinä. Todennäköisesti vieläkin enemmän.
T: Se, jolle vastasit
No paljonko sä tienaat?
Brutto on kuusta riippuen 4900-5200 € normaalisti johtuen tavoitteesta. Kurja kuukausi painuu 4000 euron kieppeille ja tähän mennessä ennätys on 7200 € ja sälät.
Mulla on sisällä juuri nyt tuotteistetusta palvelusta yli 7000 €/kk tarjous ja jos asiakas ottaa sen saan siitä provisiota yhden kk:n hinnan * 120%. Tämän lisäksi mulla on aika kiva pohjapalkka koska olen ollut niin pitkään samassa firmassa.
No sitte veikkasit väärin. Miks oletit että mulla ois niin paska palkka ?
Sikäli mikäli olet töissä niin sun aivan ehdoton maksimi on joku 3200-3500 €/kk brutto. Sen haistaa kilometrin päähän jo pelkästään siitä miten käytät kieltä.
Ei kai kukaan d-i tienaa noin paskasti
Ei se ole di, se on ihan vaan pa.
niin mut minä oon d-i. ja vihaan sosialidemokraatteja ja muita vasemmistolaisia sydämeni pohjasta. En oo koskaan kuulunu mihinkään ammattiliittoon.
Tiedän mikä on DI, mutta mikä on d-i? Dorka-idiootti? Dami-inttäjä?
Diplomi-insinööri. Tekniikan maisteri. Ymmärrän et sulle ei oo tuttuja nää ku kävit vaan ammattikoulun ku keskiarvo ei riittäny mihinkään lukioon ku ei oo lukupäätä.
Ei ole. Se on DI.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Diplomi-insin%C3%B6%C3%B6ri
Kaikki DI:t tietävät sen... seuraavassa trollauksessa saat lyhenteen sitten oikein. Oikeastaan voisit kiittää minua.
Itseasiassa sä voisit vähän tutkia missä yhteydessä käytetään DI-lyhennettä. Et sitten jatkossa tee itsestäsi pelleä. Oikeastaan voisit kiittää minua. Ps. Vastaus löytyy jo mun vastauksesta.
Ei muuta kuin linkkiä tuohon käyttämääsi retardiin kirjoitusasuun. Ja ei siis kelpaa sun omat postaukset.
😂 Retardiin 😂
Niinku sanoin, voisit vähän tutkia. Tsemppiä. Retardi 😂
Kattelit sitten Googlesta ja huomasit ettei KUKAAN kirjoita sitä noin... Olet ehdottomasti puupäisin tapaamani rölli tällä viikolla 😂
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuo h0_m 0 humpp@ alkuun vähän laimenisi ?
Turhaan sitäkin oottelet. Sama pätee tuohon ilmastohumppaan kun kökkäreet jo ilmoitti etukäteen ettei tingi Suomen hiilineutraaliustavoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
aakkospa*kaa (LBGTI jne...) vähemmän, erinomaista !!
Ihanko tosissanne te uskotte, että näin tapahtuu nyt hallituksen toimesta??? Pakko kysyä. Siis Trumpinko te luulette tuonne äänestäneenne?
Ehkä työssäkäyvien veronmaksajien kyykytys loppuu ja voi taas ylpeästi käydä töissä haluamallaan tavalla. Jos Marinin hallitus olisi jatkanut, konttaaminen olisi ollut seuraava kulkemistapa ennen ryömimistä.
No, ainakin tässä ketjussa käy hyvin ilmeiseksi mitä PS:ää äänestäneet KUVITTELEVAT saavansa :D
Siis ainakin ilmastotavoitteista luopumisen, tolkuttoman aakkos+ rykelmöinnin katoamisen ja eräiden tulijoiden poistumisen. Olen pitänyt monia PS:ää äänestäviä vähän yksinkertaisina jo aiemmin, mutta että aivan täysiä ääliöitä...
Voin lyödä vaikka tonnista vetoa ettei yksikään noista asioista toteudu edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin tässä ketjussa käy hyvin ilmeiseksi mitä PS:ää äänestäneet KUVITTELEVAT saavansa :D
Siis ainakin ilmastotavoitteista luopumisen, tolkuttoman aakkos+ rykelmöinnin katoamisen ja eräiden tulijoiden poistumisen. Olen pitänyt monia PS:ää äänestäviä vähän yksinkertaisina jo aiemmin, mutta että aivan täysiä ääliöitä...
Voin lyödä vaikka tonnista vetoa ettei yksikään noista asioista toteudu edes vähän.
Näinhän se menee. PS vain kiermurtelee kuin mato koukussa, kun lipsuvat lupaus lupaukselta. Suuret puheet, ei mitään tekoja. Siinä se...
Taantumushallitus, perkoomushallitus, korsuhallitus, hihhulihallitus, persvekrikohallitus
tätönen 23
Pääasia että vihreät kärsi rökäletappion.
Vierailija kirjoitti:
Antaa loisille kyytiä : )
Persut voitti sdp:n 3000 äänellä.
Hyvä muistutus siitä, että kannattaa äänestää aina.
Neljä vuotta kristillisyyttä, ja kansa eroaa kirkosta. Kohta persut ja kd alkaa yhdessä vaatia kauppoja kiinni pääsiäispyhinä, kaljaa pois kaupoista ja kirkossa käynti pakolliseksi.
Toivottavasti eivät leikkaa liikaa tukia ettei tarvitse mennä töihin.