Suomalaismiehet ovat innostuneet kihartamaan tukkaansa. Tykkäätkö?
Tuleehan tästä kasari mieleen, silloinkin pojat laitatti papiljoteilla kestokiharat.
Kommentit (30)
Puhuvat huonoa suomenkieltä ja nyt vielä permanenttia laittavat tukkaan :D mitähän mahtavat larpata :D
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat huonoa suomenkieltä ja nyt vielä permanenttia laittavat tukkaan :D mitähän mahtavat larpata :D
Häh? Ihan hyvää suomea tuo Samuli puhui.
Mieluummin tämä kuin se perinteinen suomalainen "kesäsiili".
Jos tukkaa kasvaa niin hyödyntäkää sitä, stna. Kaikilla ei kasva.
En ole huomannut kun omilla pojillani on kiharat perittynä äidiltään. Suoristavat yleensä hiuksensa kuivatessa.
Minusta tosi hyvä juttu. Mitä enemmän sotketaan perinteisiä sukupuolijakoja, ja mitä tytöt ja pojat "saa" tehdä, sitä parempi.
Yök!
Kohta kaikki miehet on niin naisia, niin naisia...
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tämä kuin se perinteinen suomalainen "kesäsiili".
Jos tukkaa kasvaa niin hyödyntäkää sitä, stna. Kaikilla ei kasva.
Juu yäk. Onneksi tätä ei enää paljon näe.
Tykkään. Harvalla suomalaisella on paksut ja laineikkaat hiukset luonnostaan, noinhan ne saa.
Kihartavat tukkansa ja värjäävät lisäksi mustaksi. Silmiin piilarit, jotka saavat silmät näyttämään tummanruskeilta. Käyvät vielä peniksen pidennysleikkauksessa Tiina Jylhällä.
Minä olen keski-ikäinen nainen ja kampaaja teki minulle tuollaiset hiukset.
Apua, tämä onkin poikien juttu!
Lopputulos oli oikein kiva 😊 niin oli kyllä alkutilannekin. Mutta vaihtelu sallittakoon miehillekin.
Toivottavasti miehet ei liikaa ala puunata tyyliin nämä ken-nukkemiehet, mutta niin kauan kuin pysytään ties mistä pistoksista ja kirurgiasta erossa niin go for it, pojat ja miehet.
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos oli oikein kiva 😊 niin oli kyllä alkutilannekin. Mutta vaihtelu sallittakoon miehillekin.
Toivottavasti miehet ei liikaa ala puunata tyyliin nämä ken-nukkemiehet, mutta niin kauan kuin pysytään ties mistä pistoksista ja kirurgiasta erossa niin go for it, pojat ja miehet.
Saahan sitä toivoa. Itse toivoisin, että ihmiset pysyisivät erossa viinistä, netflixistä ja jäätelöstä. Go for it!
Nuo on sellaisia söpöjä pikkupoikia. Suojeluvaisto herää, ei muuta. Lapsia.
Ei tarvitse. Mulla on luonnonkiharat ja täydellinen hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehet ei liikaa ala puunata tyyliin nämä ken-nukkemiehet, mutta niin kauan kuin pysytään ties mistä pistoksista ja kirurgiasta erossa niin go for it, pojat ja miehet.Saahan sitä toivoa. Itse toivoisin, että ihmiset pysyisivät erossa viinistä, netflixistä ja jäätelöstä. Go for it!
Minä toivoisin että Putte lopettaa tappamisen, go for it.
Mutta miksi toivot että ihmiset pysyisivät erossa noista? Ilmeisesti muu alkoholi ok, muu suoratoistopalvelu ok, muu makea mättö ok? Vai oliko nämä vain esimerkkejä?
Terveisin Utelias92
En tykännyt silloin, en tykkää nyt.
Pienen piirin juttu ja yle yrittää hypettää!
Onko tämä suomalaisen miehen ämmiintymistä.
Jo 70-luvun alkupuolella trendikkäät nuoret miehet ottivat pehmennyksiä hiuksiinsa, siihen päälle muhkeat pulsarit.
Tuttu kampaaja sanoi että tää on tosiaan nyt nuorten miesten juttu. Nuoret naiset taas ei ota permanentteja melkein ollenkaan, mieluummin suoristavat.