Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Tökerö kysymys kaupassa veti Marin sanattomaksi Kassakin pyöritteli silmiään

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hyvässä tikissä olevana en kerää katseita kaupassa, vaikka lastaisin kärryn täyteen mättöä. Nää artikkelin valittajat ovat pomminvarmasti läskejä. En voi ymmärtää tota herkkujen syömistä. Jos lihavat häpeävät jopa ruoka kaupassa, niin eikö olis aika lopettaa se hemmetin herkuttelu? Mikä siinä on niin vaikeeta. Ei herkut niin hyviä voi olla. Valailla niin moni muu asia elämässä estyy/vaikeutuu läskiensä takia, mutta silti senkin lisäksi kärsivät julkisesta häpeästä eivätkä siltikään tee asialle mitään? En voi ymmärtää. 

Minua hävettäisi kehuskella että olen hyvässä tikissä. Melkoista narsismia.

Ihan tervettä se on. Hyvää kroppaa ei voi ostaa tai saada lahjana, se pitää ansaita. Ja ihmiset yleensä ovat ylpeitä kovalla työllä ansaitsemistaan tuloksista? Tää sun kommentti paljastaa, että et ole ite koskaan ollut hyvässä kunnossa eikä sulla ole hajuakaan, että miltä se tuntuu. 

Perus palstaläski joka miettii et salilla treenajat on narsisteja kaikki. Ihan normaaleja ihmisiä me ollaan joita kiinnostaa hyvän elämän tärkein pilari, terveys. 

Normaalilla aivotoiminnalla varustettu ihminen ei tunne tarvetta nimitellä muita valaiksi ja palstaläskeiksi. Se kertoo siitä, ettei kuitenkaan ole ihan sinut itsensä kanssa.

Kuka muuten luulee, että salilla käy vain narskuja? Onko joku ollut sulle sielä ilkeä? Meidän salilla treenataan ihan hyvässä hengessä, eikä kenenkään tarvitse tuntea alemmuuden tunteita. Vaihda salia, jos sulle tulee omalla kurja olo.

Edellinen kommentoija. Mitäpä jos lukisit ketjun ennenkuin tulet sössöttämään?

Sössöttämään. Enpä ole tuota sanaa kuullut aikuisen, vakavasti otettavan ihmisen käyttävän. Taitaa pikkuisen pipo kiristää. Vastasin tuohon kommenttiin "salilla käy normaaleja ihmisiä". Tuon kommentin kirjoittaja (joka olet ilmeisesti sinä), ei ole normaalia, sivistynyttä ihmistä nähnytkään. Pitäisikö sunkin treenata vielä enemmän, niin saisit tuon lapsellisen uhittelun purettua johonkin fiksuun toimintaan.

Vierailija
42/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan uskoo, että myyjät tuollaisia huutelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut vielä ymmärtänyt että voisin kaupassa hävetä ostoksiani tai vahtia muiden ostoksia. Ostan sen mitä tarvitsen, jos rahaa riittää mukaan lähtee myös karkkeja ja sipsejä eikä hävetä tippaakaan. Ei kiinnosta muiden asiakkaiden lihavuudet/laihuudet saati ostokset. En usko että kassaakaan kiinnostaa. Olen normipainoinen, en siis lihava mutta en myöskään "tikissä".

Vierailija
44/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :D Koskaan ei ole hävettänyt ostaa mitä haluan/tarvitsen, omilla rahoillani. Punalappuisia ostan jos löydän. Karkkeja ostan jos mieli tekee.

Eikä hävetä syödä taukohuoneessa mitä syön. 

Vierailija
45/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Onko suomalaisilla todella päissä vinksahtanut pahasti jos pitää hävetä mitä ostaa? Minuu ei todellakaan hävetä lastata kassalle mitä ostan.

Ei muakaan, onneksi tollanen ei vaivaa mua yhtään ! Käydään kerran viikossa  kaupassa ja lasti on sen mukaan, jos juhlapäiviä tai pyhiä, niin on varmasti herkkujakin tai jos lapsenlapsia tulossa.

Mä en voi itse ymmärtää, että mitä häpeää tuossa pitäisi tuntea. Tuntuu ettei suomalaiset osaa olla missään ilman häpeää, kaupassa hävettää, puhelimeen hävettää vastata, hävettää vastata jos toinen kysyy jotain. Pitäisikö vähän yrittää kasvattaa sellaista kuin itsetunto. Se on kuitenkin aika tärkeä asia meille ihmisille.

Vierailija
46/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyisi että meinaatko syödä nuo kaikki, niin sanoisin että kotona on 5 lasta ja puoliso. Ei kai siinä sen kummempaa. En osaisi loukkaantua.

Vierailija
47/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kaveri oli kassajonossa maksamassa. Samanikäinen tyttö kassana. Sanoi kaverille kondomeista, joita tämä oli ostamassa, että xxl koko on aivan liian iso tälle. Kassa käväisi hyllyillä vaihtamassa kokoon S ja sanoi, että ne ovat sopivan kokoiset tälle.

Vierailija
48/48 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hyvässä tikissä olevana en kerää katseita kaupassa, vaikka lastaisin kärryn täyteen mättöä. Nää artikkelin valittajat ovat pomminvarmasti läskejä. En voi ymmärtää tota herkkujen syömistä. Jos lihavat häpeävät jopa ruoka kaupassa, niin eikö olis aika lopettaa se hemmetin herkuttelu? Mikä siinä on niin vaikeeta. Ei herkut niin hyviä voi olla. Valailla niin moni muu asia elämässä estyy/vaikeutuu läskiensä takia, mutta silti senkin lisäksi kärsivät julkisesta häpeästä eivätkä siltikään tee asialle mitään? En voi ymmärtää. 

Minua hävettäisi kehuskella että olen hyvässä tikissä. Melkoista narsismia.

Koska olet läski.

Eikö sinua hävetä ostaa lihaa ja makkaraa kaupasta? Minua kait hävettäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi