Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta
Kommentit (1874)
Nuo seksuaalisesti poikkeavat eivät ole normaaleja!
Huvittava ketju taas. Vauvapalstalla on Minna Haapkylä jo diagnosoitu mm. psykopaatiksi ja todettu että koska Minna Haapkylä varastaa niin sehän tarkoittaa sitä että kaikki näyttelijät/yleisestikin taidealan ihmiset varastavat ja ovat tekopyhiä. Hyvää analyysia taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nämän Sanna Kiisket ja muut vastaavat heterot onkin niin normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
28 sivua kommentteja eikä yksikään ole tainnut juttua lukea eri medioissa 😂. Hän itse kommentoi miksi näin kävi.
Jos olisit lukenut ne 28 sivua kommentteja, niin olisit huomannut että sitäkin on kommentoitu täällä. Taisi kuitenkin vain nyt keksiä tekosyyn, paniikkihäiriö ei tee sellaiseksi, että mm. tuotteen hintatarraa lähtisi vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Haapkylällä ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä eikä hän riehuisi ellei olisi paniikissa. Olen tavannut hänet noihin aikoihin kun tämä on tapahtunut ja hän on ollut silloin ihan normaali oma itsensä.
Uskon, että kaupassa on tapahtunut jotain, mikä on laukaissut paniikkikohtauksen, jonka jälkeen hän on yrittänyt hakea apua. Kun ei ole saanut sitä, on yrittänyt päästä ulos kaupasta ensin yrittämällä skannata tuotteita, mutta sitten on luovuttanut ja lähtenyt, jolloin paketti on hajonnut pahemmin käsiin.
Kaikkea te vihervasuri ja Marin fanit hätäpäissään keksitte. Mitä se säikähti sitten, näkikö jonkun persun vai mistä niin säikähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nämän Sanna Kiisket ja muut vastaavat heterot onkin niin normaaleja.
Ja Ullanlinnan murhaaja myöskin. Tuollaisiako te normaalit heterot olette?
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju taas. Vauvapalstalla on Minna Haapkylä jo diagnosoitu mm. psykopaatiksi ja todettu että koska Minna Haapkylä varastaa niin sehän tarkoittaa sitä että kaikki näyttelijät/yleisestikin taidealan ihmiset varastavat ja ovat tekopyhiä. Hyvää analyysia taas kerran.
Ai niin, unohdin mainita: Minnan kiinnostus sekä miehiin että naisiin on luonnollisesti syy hänen varasteluunsa, koska kukaan heteroseksuaali ei ole tietenkään ikinä varastanut tai syyllistynyt petokseen. // sarkasmi
Jätti HP Björkmanin ja alkoi irstailemaan toisen naisen kanssa.. sitten tuli tämä.. niin se degeneraatio etenee :(
Vierailija kirjoitti:
Tuossa MN jutussa sanoo ettei ole sitä ihmistyyppiä joka tekee sunnuntaina koko viikon ruuat. Ehkä kannattaisi olla, siinä säästää niin ei tarvitse varastaa.
Jos vain yhden kerran viikossa käy kaupassa, niin jää monet tarjoustuotteet väliin. Tietenkin jos käy vain Prismassa, niin eihän siellä koskaan tarjouksia ole.
Tätä sairautta käytetään aika heppoisasti hyväksi. Ne jotka sairastaa oikeasti eivät siitä paljon huutele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28 sivua kommentteja eikä yksikään ole tainnut juttua lukea eri medioissa 😂. Hän itse kommentoi miksi näin kävi.
Jos olisit lukenut ne 28 sivua kommentteja, niin olisit huomannut että sitäkin on kommentoitu täällä. Taisi kuitenkin vain nyt keksiä tekosyyn, paniikkihäiriö ei tee sellaiseksi, että mm. tuotteen hintatarraa lähtisi vaihtamaan.
Muuksi sitä ei enää saa selitettyä, mutta jokin toisenlainen tempaus millä hälventäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jätti HP Björkmanin ja alkoi irstailemaan toisen naisen kanssa.. sitten tuli tämä.. niin se degeneraatio etenee :(
Kyllähän se todistettavasti on irstaillut jo Björkmaninkin kanssa, siitä te turmeltuminen sai alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, esimerkiksi Ilta-Sanomissa on referoitu Etelä-Suomen syyttäjäalueen rangaistusmääräystä, josta käy tarkasti ilmi, mitä tapahtui. Näyttelijä kieltäytyi haastattelusta. Iltalehdelle oli keksinyt jonkun paniikkikohtausselityksen, joka ei ole uskottava, eikä mätsää tuohon tapahtumankuvaukseen. Ei varmaan tajunnut, että toimittajat kyllä saavat nuo asiakirjat käsiinsä. Mutta hän nyt päätti valehdella. Ehkä inhimillistä, mutta parantaako se tilannetta jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Haapkylällä ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä eikä hän riehuisi ellei olisi paniikissa. Olen tavannut hänet noihin aikoihin kun tämä on tapahtunut ja hän on ollut silloin ihan normaali oma itsensä.
Uskon, että kaupassa on tapahtunut jotain, mikä on laukaissut paniikkikohtauksen, jonka jälkeen hän on yrittänyt hakea apua. Kun ei ole saanut sitä, on yrittänyt päästä ulos kaupasta ensin yrittämällä skannata tuotteita, mutta sitten on luovuttanut ja lähtenyt, jolloin paketti on hajonnut pahemmin käsiin.
Niin ja siinä paniikissa vaihtanut loheen halvemman hinnan? Joo, niinpä tietenkin.
Lähtenyt hedelmien näpistelystä ja itsepalvelukassojen myötä mennyt pahemmaksi. Melkein 90e varkaus kyseessä ja paljonko onkaan vuosien varrella kertynyt.
Mitä väliä? Itsekin jään joskus kiinni, mutta voitolla olen tuhansia euroja. Elän kuitenkin toimeentulotuella, joten sakkoni ei ole noin suuria.
Vierailija kirjoitti:
Alkoikohan tehdä mieli saada vähän kumipatukkaa vartijalta, kysyy seiskan lukija.
Jätetään nyt se kusisuolenpätkä pois tästä tapahtumasta, kun ei kuulu asiaan millään lailla.
Minulle tuli klamydia hotelli Ilveksen vessassa kun jäin kiinni. Myös paniikkikohtaus.
Jäi kiinni siis vasta kassojen jälkeen, ei kassalla. Hmm
Jos hän ei vartijaa tavoittanut niin miksi helvetti lähti kävelemättä maksamatta ostoksiaan. Olisi pyytänyt myyjää avuksi. Tänään itse kävin Prismassa ja yksi tuote ei vaan piipannut itsepalvelu kassalla. Myyjä tuli avuksi kun pyysin.