Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta

Vierailija
27.04.2023 |

Mitä ihmettä, lähde Seiska. En osaa linkittää.

Kommentit (1873)

Vierailija
261/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.

Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.

Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.

Paniikkihäiriössä oli myös vaihtanut lohen hinnan halvempaan viivakoodiin. Aika rationaalista toimintaa paniikissa, ja huom! aika paljon ennen kassoja.

Vierailija
262/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saa siunauksen monelta "suvikselta" koska on vihervasuri ja bisse. Jos kyseessä olisi joku persurukka se nostettaisiin ihan eri tavalla tikunnokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostus meni täysin tähän naiseen.

Oliko jotain erityistä arvostusta tähän mennessä? Näyttelijä näyttelijöiden joukossa.

No kyllä aiemmin pidin häntä ihan normaalina suht fiksuna tyyppinä. Tällaisen käytöksen jälkeen en enää voi.

No, tulihan hän ulos kaapista erottuaan miehestään vaikka heillä oli kaksi yhteistä lasta.

Mitä sitten?

Vierailija
264/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oli pöllinyt?

Hän ei ehtinyt varastaa mitään vaan jäi verekseltä kiinni. Hän väitti että kyseessä oli  väärinkäsitys ja kielimuuri vartijan kanssa. Toivottavasti valvontakamerat olivat päällä.

Eikö henkilöä, joka varastaa ja jää verekseltään kiinni, voi kutsua varkaaksi? Minusta voi ja tuo, että vaihtaa tavaroihin halvempia hintalappuja on jo hyvin suunnitelmallista varkautta.

Tarkoitin sitä että hän ei ehtinyt hyötyä varkaudestaan millään lailla kun kaupan vartija sattui olemaan skarppina.

Vierailija
265/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassat pois, noissahan on aivan liikaa mahdollisuuksia epärehellisyyteen.

Minä suosin perinteisiä kassoja, joissa tavarat voi laittaa liukuhihnalle ja maksaa käteisellä. En edes ala pakkaamaan tavaroita ennen kuin olen maksanut ne kassalla, sillä ennen maksusuoritusta ne ovat vielä kaupan tavaroita. Samalla haluan antaa sille edeltäneelle asiakkaalle aikaa pakata tavaransa samalla kun ne minun tavarani menevät sen kaukalon toiseen nurkkaan.

Juuri sun kaltaisten ihmisten takia kassoille kertyy turhaan jonoa. Voit erittäin hyvin alkaa pakkaamaan tavaroita ennen maksamista. 

Vierailija
266/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan aina piispa Irja Askolan sanat: Ei tiedän tarvitse olla hyviä ihmisiä, riittää, kunhan olette ihmisiä.

Kaikkea hyvää Minna Haapkylälle.

Oliko sinusta tuo suurikin viisaus?

Niin murhaaja, pedofiili ja raiskaajakin ovat ihmisiä, riittääkö se?

Vierailija
267/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostus meni täysin tähän naiseen.

Oliko jotain erityistä arvostusta tähän mennessä? Näyttelijä näyttelijöiden joukossa.

No kyllä aiemmin pidin häntä ihan normaalina suht fiksuna tyyppinä. Tällaisen käytöksen jälkeen en enää voi.

No, tulihan hän ulos kaapista erottuaan miehestään vaikka heillä oli kaksi yhteistä lasta.

Mitä sitten?

Onko se normaalia käytöstä?

Vierailija
268/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huikein selitys ikinä mitä tulee myymälävarkauteen. Jos on loheen lapunkin vaihtanut kyse ei ole paniikkikohtauksesta.

Näyttelijä Minna Haapkylä näpisti ruokaa, huijasi lohen hinnassa ja teki tuhoa Prismassa – Kommentoi IL:lle tekojaan (iltalehti.fi)

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a0abd45c-4d42-412b-8b44-ae67643…

Haapkylä kommentoi

Iltalehti tavoitti Haapkylän puhelimitse. Haapkylän mukaan tapahtuneessa on kyseessä väärinkäsitys.

– Sain paniikkikohtauksen, ja yritin hakea vartijalta pikakassalta apua. Hän kieltäytyi auttamasta, ja yritin poistua kaupasta mahdollisimman nopeasti. En nähnyt enkä kuullut kunnolla, ja näkökenttäni oli kapea.

Tilanteessa tapahtui Haapkylän mukaan väärinymmärrys. Hänellä oli omien sanojensa mukaan vartijan kanssa kielimuuri.

– Sillä seurauksella minua syytetään näpistyksestä. Olin siinä ihan sekaisin, ja olin ottanut itselleni ihan ihmeellisiä tavaroita, ja lähdin kassalta maksamatta.

– Minua syytettiin väkivaltaisesta käytöksestä, vaikka olin paniikkihäiriössä. Myös poliisit kutsuttiin paikalle.

Haapkylän mukaan tilanne päättyi siihen, että hän maksoi kaikki ostoksensa.

– Se oli todella pelottava ja kammottava tilanne kaiken kaikkiaan, hän summaa.

Haapkylän mukaan hänellä on parhaillaan selvityksessä, rikottiinko hänen oikeuksiaan tapahtumien aikana.

– Ongelma tässä on se, että tässä on sana sanaa vastaan, Haapkylä toteaa.

Kyllä sitä varmaan saa paniikkikohtauksen, kun tajuaa jäänneensä kiinni, ja vieläpä julkkiksena. Winona Ryderiltä loppui työt moneksi vuosikymmeneksi myymälävarkaustuomion jälkeen.

Vierailija
269/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Minnalle on oma isä opettanut ettei pieni huijaaminen haittaa ja Minna on opettanut tämän omille pojilleen kin niin tarvitseeko ihmetellä että jäi nyt kiinni näpistyksestä ja petoksesta? Jos loppusumma oli 58e ja maksoi niistä vain osan ja lohesta saatu rikoshyöty oli 30e niin lopullinen rikoshyöty on voinut olla esim. 60e. Jos tuon tekee joka kauppareissulla aletaan puhua isoista summista.

Tulee mieleen mitäköhän kaikkea se on saanut kupattua tohon ikään ennen kun jäi kiinni jos asenne on toi. Kävis illalla ysin jälkee -60% ostoksilla jos ei ruokaan ole muuten varaa ilman varastamista.

Vierailija
270/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko henkilö mielestänne rehellinen, jos hän vaihtaa halvemmat hintalaput loheen, jättää tuotteita maksamatta, rikkoo omaisuutta kiinniottotiloissa ja vielä kehtaa höpistä, että hänen oikeuksiaan on loukattu? Kai nyt jokainen tuossa vaiheessa tajuaa tunnustaa, että tuli varastettua ja petosteltua ja tehtyä vähän vahinkoa. Miten voi luottaa muuhunkaan tällaisen henkilön sanomisiin, jos hänen käsityksensä rehellisyydestä on tätä luokkaa. Jos on elänyt yli varojensa ja ei ole tilillä rahaa, niin silloin pitää olla ilman niitä tuotteita. 

Vierailija
271/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassat pois, noissahan on aivan liikaa mahdollisuuksia epärehellisyyteen.

Minä suosin perinteisiä kassoja, joissa tavarat voi laittaa liukuhihnalle ja maksaa käteisellä. En edes ala pakkaamaan tavaroita ennen kuin olen maksanut ne kassalla, sillä ennen maksusuoritusta ne ovat vielä kaupan tavaroita. Samalla haluan antaa sille edeltäneelle asiakkaalle aikaa pakata tavaransa samalla kun ne minun tavarani menevät sen kaukalon toiseen nurkkaan.

Juuri sun kaltaisten ihmisten takia kassoille kertyy turhaan jonoa. Voit erittäin hyvin alkaa pakkaamaan tavaroita ennen maksamista. 

Olen erittäin tehokas pakkaamaan tavaroita ja yleensä kaupassa on useita kassoja auki.

Vierailija
272/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan aina piispa Irja Askolan sanat: Ei tiedän tarvitse olla hyviä ihmisiä, riittää, kunhan olette ihmisiä.

Kaikkea hyvää Minna Haapkylälle.

Oliko sinusta tuo suurikin viisaus?

En myöskään löydä tuosta sitä suurta viisautta, mikä sopisi tähän Minna H:n tapaukseen.

Vierailija
273/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Minna ole mikään ainutlaatuinen ilmiö näillä kleptomaanien saralla. Monet liike-elämän piirissä toimivat tuttavani ovat kertoneet aika paljon juoruluonteisia tai tosiasioihin pohjautuvia kertomuksia julkkisten näpistelyistä. Nykymittapuun mukaan kleptomaniakin on sairaus. Toivottavasti Minna paranee edes tästä vaivastaan.

Vierailija
274/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huikein selitys ikinä mitä tulee myymälävarkauteen. Jos on loheen lapunkin vaihtanut kyse ei ole paniikkikohtauksesta.

Näyttelijä Minna Haapkylä näpisti ruokaa, huijasi lohen hinnassa ja teki tuhoa Prismassa – Kommentoi IL:lle tekojaan (iltalehti.fi)

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a0abd45c-4d42-412b-8b44-ae67643…

Haapkylä kommentoi

Iltalehti tavoitti Haapkylän puhelimitse. Haapkylän mukaan tapahtuneessa on kyseessä väärinkäsitys.

– Sain paniikkikohtauksen, ja yritin hakea vartijalta pikakassalta apua. Hän kieltäytyi auttamasta, ja yritin poistua kaupasta mahdollisimman nopeasti. En nähnyt enkä kuullut kunnolla, ja näkökenttäni oli kapea.

Tilanteessa tapahtui Haapkylän mukaan väärinymmärrys. Hänellä oli omien sanojensa mukaan vartijan kanssa kielimuuri.

– Sillä seurauksella minua syytetään näpistyksestä. Olin siinä ihan sekaisin, ja olin ottanut itselleni ihan ihmeellisiä tavaroita, ja lähdin kassalta maksamatta.

– Minua syytettiin väkivaltaisesta käytöksestä, vaikka olin paniikkihäiriössä. Myös poliisit kutsuttiin paikalle.

Haapkylän mukaan tilanne päättyi siihen, että hän maksoi kaikki ostoksensa.

– Se oli todella pelottava ja kammottava tilanne kaiken kaikkiaan, hän summaa.

Haapkylän mukaan hänellä on parhaillaan selvityksessä, rikottiinko hänen oikeuksiaan tapahtumien aikana.

– Ongelma tässä on se, että tässä on sana sanaa vastaan, Haapkylä toteaa.

Kyllä sitä varmaan saa paniikkikohtauksen, kun tajuaa jäänneensä kiinni, ja vieläpä julkkiksena. Winona Ryderiltä loppui työt moneksi vuosikymmeneksi myymälävarkaustuomion jälkeen.

Se ei ole mikään paniikkikohtaus kun tajuaa mokannensa ja jää kiinni.

Vierailija
275/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Minnalle on oma isä opettanut ettei pieni huijaaminen haittaa ja Minna on opettanut tämän omille pojilleen kin niin tarvitseeko ihmetellä että jäi nyt kiinni näpistyksestä ja petoksesta? Jos loppusumma oli 58e ja maksoi niistä vain osan ja lohesta saatu rikoshyöty oli 30e niin lopullinen rikoshyöty on voinut olla esim. 60e. Jos tuon tekee joka kauppareissulla aletaan puhua isoista summista.

Kun on omaksunut asenteen että huijaaminen ei haittaa ja jää kiinni näpistyksestä ja petoksesta niin mikä on looginen jatko toiminnalle - tietenkin jatkaa huijaamista ja väittää että kaikki oli pelkkää väärinymmärrystä ja paniikkikohtauksesta johtuvaa.

Vierailija
276/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin noloa!!

Tämä moka muistetaan ikuisesti!

Ei Haaviston peksinkään mokia muistella enää. Nyt tuo tönkköenkkua puhuva on tulevien pressavaalien ykkönen gallupin mukaan.

Vierailija
277/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ETTEKÖ TE TIEDÄ KUKA MINÄ OLEN?"

Vierailija
278/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitänyt niitä itsepalvelukassoja aika kätevinä, joissa on mahdollista käyttää sitä käsiskanneria ostoskärryssä. Eli itse skannataan samalla kun laitetaan ostos jo siellä kaupassa kärryyn ja kassiin, kesäisin esim pakasteet suoraan kylmälaukkuun. Mutta vaikka nopeina ja kätevinä ne koenkin (säästää yhden ostosten nostelu kerran, kun saa ne suoraan kauppakasssiin), niin silti itsellä on koko ajan sellainen tunne että skannasinkohan nyt varmasti kaikki. Koko ajan vilkuilee sitä skanneria, että siinä varmasti näkyy se ostos minkä juuri nostin kärryyn/kassiin. Siinä ikäänkuin on koko ajan valppaana. Ei auta ajatuksen harhailla. Ja aina joskus olen joutunut yllätystarkastukseen, nimittäin aina välillä kassalla myyjä tarkistaa muutaman tuotteen, että ne löytyvät skannatuista. Harmi jos ihmiset käyttävät väärin. Kaupat varmaan lopettavat nuo skannerit/itsepalvelukassat, jos hävikki kasvaa.

Vierailija
279/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan käytä itsepalvelukassoja. On paljon mielekkäämpää mennä jonkun nuoren vapaan kassaneitosen palveltavaksi, heittää huulta ja iskeä silmää. Kyllä ne 20v kassaneitosetksin siitä silminnähden tykkää.

M45

Ei ihme, että kassahenkilökunta on työlääntyneen näköistä, kun tällaiset tyrkyt kuvittelevat olevansa jotain maailman palkintoja naisväelle. Hyi hitto! 

En minä mitään seurustelusuhdetta kassalta ole hakemassa vaan piristän vain päivääni nauttimallla kauniin neitosen palveluista samalla kun hankin tarpeelliset asiat kaupasta. Miksi naiset aina kuvittelevat viattoman flirtin olevan jotain muuhun kuin päivän piristykseksi tarkoittavaa.

Koeta keksiä sellainen piristyskeino, joka ei inhota ja ahdista puolustuskyvytöntä asiakaspalvelijaa.

Vierailija
280/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä sama leidi ole vuosia sitten haastattelussa kertonut, ettei tiedä ketään joka ei lisäisi punnituksen jälkeen paria appelsiinia pussiin.

Taparikollinenhan tuo on.

Mä taas olen tavannut eläessäni vain yhden ihmisen, joka lisäili. Oli opiskelukaveri samassa solussa. Ihan pokkana pakkasi aina pussiin lisää. Välttelin käymästä kaupassa hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän