Miten saan kuohkeat lihapullat
Aina minulla tulee kovia. Vaikuttaako siihen mitä jauhelihaa on, siis rasvan määrä vai?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Lisää korppujauhoja.
Eikun just toisin päin! Ei yhtään korppujauhoja!
Vierailija kirjoitti:
Lisää korppujauhoja.
VÄHENNÄ ettei tule kovia
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan vain kevyt kermaviiliä broilerinlihapulliin, maustan ja sekoitan puulastalla. Sitten otan taikinaa pikkulusikoilla ja mätkäisen pellille ja vähän töpsöttelen sillä lusikalla, että saa pyöreyttä. Niin on tullut suht kuohkeita.
Ei mitään maitoja lihapulliin, hyvänen aika! Pelkkä liha, sipuli ja mausteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neste kannattaa korvata creme fraichella.
Wichyllä. Teen lihapullat ja muurikkaletut wichyyn.
Lunttaapa siitä pullon kyljestä, miten tuo kirjoitetaan. Joku höpelö voi luulla, että laitat sekaan joko skottilaista tai irlantilaista. Miten se voi olla noin vaikeaa kirjoittaa joku sana, joka on helppo tsekata olemassa olevan pakkauksen kyljestä eli vaikka kopioida kirjain kirjaimelta?
Ne on noita shampanjanjuojia.
Pekoninpalat lihapullassa tekevät sen.
Lihapullat ja muusi ovat ruoka jota KENENKÄÄN ei pitäisi syödä v 2026. Ei kuituja, pelkkiä kovia rasvoja ja punaista lihaa.
Minun lihapullat on aivan parhaat. Laitan aina 1-2 muusattua perunaa lihaan sekä tomaattipuretta.
Vierailija kirjoitti:
Lihapullat ja muusi ovat ruoka jota KENENKÄÄN ei pitäisi syödä v 2026. Ei kuituja, pelkkiä kovia rasvoja ja punaista lihaa.
Tämä! Ja kertokaas jaksatteko syödä 800 g kasviksia swn lihapulla-aterian päälle???
Vierailija kirjoitti:
Taivaallista. Olen niin kyllästynyt salaatteihin, nytkin yksi ollut jo 9 viikkoa eikä ruskistu.Mitä myrkkyjä niihin laitetaan.
Myös tommateissa paljon kasvismyrkkyjä, varsinkin pienissä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sitä välillä ajatella myös suutaan, eli tehdä oikeaa, hyvin maistuvaa ruokaa. Kun ei tee noita edes joka viikko, ei siitä mitään haittaa ole. Ennemmin sinun systeemistäsi on haittaa, kuitua pitää olla, vaikka hampaat irvissä pitää syödä joka päivä. Jos kroppa ei sairastu, niin pää sairastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ja kertokaas jaksatteko syödä 800 g kasviksia swn lihapulla-aterian päälle???
Esim. yksi iso banaani aamupalaksi ja iltapalaksi, tuosta tavoitemäärästä on jo puolet syöty. Lihapullien lisäksi tuoresalaattia, samoin päivän toiselle aterialle. Sinun suhteellisuudentaju taitaa olla jossakin Gruusiassa, vai onko sinulla edes ollut sitä ikinä?
Housussas sulla on kuohkea lihapulla!
Ikean reseptillä, löytyy netistä ainakin englanniksi.