Kaikkien aikojen suosikki Suomen edustaja viisuissa?
Itse mietin pitkään,mutta tässä on jotain mistä tulee vaan hyvälle mielelle. Ja laadukas vaikka olenkin täysin metalli/heavy diggari.
Eli päädyin softengineen lopulta.
SuoMi LäheTTää AiNa Pa*kAa... Ei pidä paikkaansa!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hauska valinta, tykkäsin kanssa jotenkin aikoinaan tästä vaikka ei ehkä ihan ominta musiikkia olekaan :) Softengine tais olla 10 tai 11 viisuissa?
Toki Lordi oli kaikessa ihanassa överiydessään aika omaa luokkaansa ja sopi hommaan kun nyrkki silmään, mutta otsikkoa lukiessa mietin, että vaikka voitto siitä tulikin, nii nen mä kyllä henkkohtaiseksi ykköseksi nostaisi.
Terv. toinen vannoutunut raskaamman musiikin kuuntelija.
11 oli joo. Täysin ryöstetty! Mietin vain kun paljon näkee kommentteja miten esim. Käärijä on huono niin nyt olisi tilaisuus laittaa mikä sitten oli oma suosikki edustaja.. no hiljaista pitää🤔😌
Anneli Saariston La dolce vita. Se menestyikin aika hyvin.
Epäsuosittu vastaus, mutta sanon että Laura Voutilainen ja Addicted to You :D Minun mielestäni tuo oli hyvä biisi ja tosi tuon ajan muodin mukainen. 2000-luvun taitteessa tehtiin juuri tuollaista poppia
Hauska valinta, tykkäsin kanssa jotenkin aikoinaan tästä vaikka ei ehkä ihan ominta musiikkia olekaan :) Softengine tais olla 10 tai 11 viisuissa?
Toki Lordi oli kaikessa ihanassa överiydessään aika omaa luokkaansa ja sopi hommaan kun nyrkki silmään, mutta otsikkoa lukiessa mietin, että vaikka voitto siitä tulikin, nii nen mä kyllä henkkohtaiseksi ykköseksi nostaisi.
Terv. toinen vannoutunut raskaamman musiikin kuuntelija.