Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupoista alettu varastella paljon

Vierailija
26.04.2023 |

Tuttu töissä isossa marketissa. Vaatteiden hintalappuja ja hälyttimiä sovituskopit täynnä. Tänään menin ruokakaupassa itsepalvelukassallr. Edellinen asiakas jättänyt tyynesti maksamatta.

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut, miten K-kaupoissa varsinkin kytätään oletko varas. Todella vastenmielistä kyttäämistä, ihan on kauppojen oma vika, koska ylihinnoittelevat tuotteet. Oksettavia ovat. K-kauppiaat ovat miljonäärejä, ahneita paskoja. Jos ette varasta, paskokaa niiden tuotteita kauppaan. Siitähän saavat paskat. Itse aina puristelen varsinkin kalliita tuotteita niin että niitä ei voi enää myydä muuta kuin alennuksella. 

Hyvin on mennyt vajaaälyiselle liimanhaistelijalle anarkistipropaganda läpi. Onnittelut, taidat olla palstan tyhmimpiä kirjoittajia.

Siis ooks sä yks ja sama tyyppi kun käyt eri ketjuissa suoltamassa näitä ihan päättömän typeriä solvauksia?

Nää alkaa tunnistaa, ne on aina huonoja silleen että sä vaan arvailet niin yleismaailmallisesti ettei kukaan vois ees suuttua niistä ja sä et ole hauska tai edes nokkela.

Menehän keharianarkisti nukkumaan, olet taas juonut liikaa kiljua.

Taas, tismalleen sama kaava.

Mä olen keski-ikänen perheellinen mies, arvaa kuinka paljon mua loukkaa toi sun tosi huono arvaus?

Ooks sä tahalteen huono? Joku teini juttu mitä mä en tajua?

Arvaa kiinnostaako sinun loukkaantumisitkusi minua paskan vertaa? Ja keski-ikäistä et ole nähnytkään, saati sitten miestä.

Vierailija
62/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleeni varastaa vaikka tilaisuuksia on ollut. Jos ei ole varaa johonkin tuotteeseen, jätän suosiolla kauppaan. Ei kauppiaana rikastu varsinkin jos varkaiden mukaan lähtee sisäfilettä ym.

Ai kauppiaana ei rikastu? Katsopa verokoneesta ja mediasta, kuinka monta miljoonaa euroa moni K-kauppias tienasi viime(kin) vuonna. Myös kesko teki ennätystuloksen viime vuonna.

Tää yrittäjyys on kyllä niin helppoa, että taidan itsekin alkaa 😂 Myyn vaan tuotteita ja käärin miljoonat taskuun. Puhtaana käteen, koska ilmeisesti se kauppias ei joudu maksamaan mitään menoja, että saisi putiikin pysymään pystyssä.😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miksei Alkossa ole itsepalvelukassoja?

HALOO??!!!!

😜😉😁😭🤪😅😝😀😁😃😀😆😁😅😂🤣😭😉

Vierailija
64/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleeni varastaa vaikka tilaisuuksia on ollut. Jos ei ole varaa johonkin tuotteeseen, jätän suosiolla kauppaan. Ei kauppiaana rikastu varsinkin jos varkaiden mukaan lähtee sisäfilettä ym.

Ai kauppiaana ei rikastu? Katsopa verokoneesta ja mediasta, kuinka monta miljoonaa euroa moni K-kauppias tienasi viime(kin) vuonna. Myös kesko teki ennätystuloksen viime vuonna.

Tää yrittäjyys on kyllä niin helppoa, että taidan itsekin alkaa 😂 Myyn vaan tuotteita ja käärin miljoonat taskuun. Puhtaana käteen, koska ilmeisesti se kauppias ei joudu maksamaan mitään menoja, että saisi putiikin pysymään pystyssä.😉

Joutuu toki maksamaan ja kuluja on varmasti paljon, mutta useamman miljoonan voitot per vuosi on täysin kohtuutonta.

Vierailija
65/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan normaaliälyinen varasta tai suomalainen, varmaan niitä muualta tulleita ne varkaat?!?

Se on kuule juurikin niin, että se normaaliälyinen varastaa, koska hänellä on älyä. Tyhmä lammas ei varasta, koska tyhmästä lampaasta on kiva maksaa ylihintaa kaupalle. Normaaliälyinen ei halua maksaa ylihintaa, koska hän on älykäs ja hän haluaa pitää rahat itsellään, eikä antaa niitä ahneelle kaupalle.

On siinä taas ajatusmaailma.

Jos tuotteella on joku hinta, se kuuluu maksaa, jos sen kotiinsa aikoo kantaa. Oli se sitten kivaa tai ei.

Vierailija
66/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että koska K-marketeja ja Saleja aletaan sulkemaan, kun ei niissä ole enää tavallisella duunarilla varaa asioida. Ei kai niitä tyhjinä kannata pyörittää?

Vierailija
67/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokajonosta saa ruokaa jos sossutuet juotu tai pelattu. Ei tarvitse varastaa.

Ei ole aikaa käydä leipäjonoissa.

Terveisin pienipalkkainen osa-aikatyöläinen

No juo sitten vähemmän.

Jännä, että Alkossa juomien hinnat eivät ole nousseet, mutta ruokakaupassa nousevat koko ajan. Lonkero maksaa jo 4.70, kun aiemmin oli 3 euron pintaan.

Vierailija
68/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu toki maksamaan ja kuluja on varmasti paljon, mutta useamman miljoonan voitot per vuosi on täysin kohtuutonta.

No en nyt tiedä onko se niin kohtuutonta. Mutta jos menopuolikin on vuodessa citymarket-kauppiaalla ainakin sitä kuusinumeroista (eikä ihan ykkösellä tai kakkosella alkavaa) summaa niin kyllä siinä tuloja saa tulla ihan reippaasti, että saa ne katettua ja jää vielä viivan alle plussaakin.

Vierailija
69/117 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Prismaan tuli itsepalvelukassoille viime viikolla sellaiset portit joista pääsee ulos vain kuitilla. Liekö miten hyödyllinen

Kuitissa voi olla esim. joka toinen tuote lyötynä, kuitti voi olla vanha tai tuotteisiin on liimattu vaakalla punnitun sipulin tarra, kaikennäköistä.

Vierailija
70/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten olin k marketissa vähän ennen sulkemisaikaa ja kiertelin ja etsin iltapala tarvikkeita. Hetken pyörin hyllyjen välissä ja mulla oli reppu selässä.

Pääsin kassalle ja maksoin ostokset niin mun taakse tuli nainen laukun kanssa jota seurasi toinen myyjä ja tää nainen alko huutaa että ihan oikeesti, mä en hakenut kun koiranruokaa, mul ei oo rahaa ja repäs laukun auki siinä ja siellä oli koiranmakkara pötkö. Toinen myyjä oli nähnyt kun sujautti sen laukkuunsa.

Kyllä kävi sääliksi sitä kun ei vissiin muuta edes ottanut ja olihan se nolo tilanne sille myös kun kaikki lähellä olevat kuuli sen tilanteen . Jos en ois iteki köyhä, oisin antanut pari euroo .

Mutta joo, en ite varasta vielä mutta en ihmettele yhtään et ihmiset alkaa varastaa jos hinnat jatkaa nousuaan..

Vierailija
71/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan joka varastaa sisäfileitä ja kallista ruokaa ja vie ne yhdelle narkomaanille että saa huumeita ja tää narkomaani ruokaa.

Vierailija
72/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikaa käydä leipäjonoissa.

Terveisin pienipalkkainen osa-aikatyöläinen

No juo sitten vähemmän.

Ei tarvitse juoda vähemmmän. Vesi on ilmaista

Vierailija
73/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen varashullu tänne on tullut joka jatkuvasti kehottaa varastamaan?!

olen ap mutta en ole aiheesta ennen kirjoittanut. Enkä kehota varastamaan. Itse en sellaista harrasta. Niin paljon ei merkkivaatteita tarvitse että niitä on varastettava.

Vierailija
74/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jos voi varastaa. Varastaahan tämä kauppiaskin työntekijöiltään.

Vierailija
75/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaudesta saa minimaaliset sanktiot ja jos on nisti jolla on kaikki jo ulosotossa eikä käy töissä, niin mikäs siinä on varastellessa. Näiden ansiosta sitten hinnat nousee vielä entisestään.

Vierailija
76/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kkk-imperiumi ei kaadu muutamaan retkuun, kauppias voi pyyhkiä kyyneleet ruantuottajalta varastamaansa seteliin.

Tämä on niin totta! Mulla menee niin tunteisiin

Vierailija
77/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siellä parhaiten tienaavien joukossa ne K-kauppiaat on verotiedoissa.

Kukaan ei kiistä etteikö kaupan pitäminen olisi stressaavaa, mutta kyllä siinä on mahdollisuus tienatakin hyvin. Siksi ne kauppiaat taitaa aina välillä jäädä jäähdyttelyvapaille kunnes on taas uuden projektin vuoro.

Ja toinen miljonäärijoukko on apteekkarit!

Sitä en toedä, onko Ulvilan apteekkari rikas, mutta siinä on mies, joka pitää työntekijöistään huolta eikä pihistele.

Vierailija
78/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman, todella on tehty helppo nakki varastamiselle.

Myyjä/kassahenkilö kyllä pörrää tai seisoskelee lähettyvillä, mutta AINAHAN hän on johonkin myös SELIN.

Joskus muutamia vuosia sitten kaksi tummahiuksista ja tummasilmä ulkomaalaista miestä menivät eri itsepalvelu kassoille.

Toinen pyysi myyjän luokseen, mitä lie se toinen touhunnut mutta voi olla että , kun Myyjä oli toisaalla, oli valmius olla kaikkia tuotteita vetämätättä kassaan, ehkä vähän huitaisi "sinne suuntaan makkarapaketteja".

Itsepalvelu on todella itsepalvelu, vie minkä kehtaat.

Vierailija
79/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kivaa kun saa sitten maksavana asiakkaana maksaa näidenvarasteluista aiheutuvat kulut.

Sinähän voit alkaa myös varastella, mikä estää. Ihan vapaasti vaan.

Joillain vielä moraali ja omatunto tallella, toisin kuin sulla 🙄

Vierailija
80/117 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siellä parhaiten tienaavien joukossa ne K-kauppiaat on verotiedoissa.

Kukaan ei kiistä etteikö kaupan pitäminen olisi stressaavaa, mutta kyllä siinä on mahdollisuus tienatakin hyvin. Siksi ne kauppiaat taitaa aina välillä jäädä jäähdyttelyvapaille kunnes on taas uuden projektin vuoro.

Joillain kauppiailla on vielä useampikin kauppa. Täällä Tampereen seudullakin yksi kauppias omsitaa kaksi Citymarketia.

Ruvetkaa itse kauppiaiksi, kun se kerran on niin hienoa, etenkin helppoa ja kadehdittavaa. Mitäs täällä itkette, senkus pistätte putiikin pystyyn ja alatte tienaamaan niitä miljoonia 🤷🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi