Kaupoista alettu varastella paljon
Tuttu töissä isossa marketissa. Vaatteiden hintalappuja ja hälyttimiä sovituskopit täynnä. Tänään menin ruokakaupassa itsepalvelukassallr. Edellinen asiakas jättänyt tyynesti maksamatta.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonosta saa ruokaa jos sossutuet juotu tai pelattu. Ei tarvitse varastaa.
Ei niistä jää rahaa absolutistillakaan. Naurettavia aina nämä juoppo väitteet kun moni tuote puolet kalliimpi viekä suunnitellaan leikkauksia sit alkaa lähteen rikkaiden kodeistakin kamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastakaa niin paljon kuin sielu sietää, ihan on ahneiden kauppojen oma vika jos varastellaan. Kassit täyteen vaan. Hälyttimet voi leikata saksilla ja parsia vaate kuntoon, näin se on käyttökelpoinen.
Hyvät naiset herrat, tässä esimerkki vasemmiston edustajasta.
Mielestäni lauseessa oli aistittavissa yritteliäisyyttä ja riistohenkeä!
Eli päinvastaisesti kuin mainitsit!
Vieläkö jollekin yllätys rikollisuus lisääntyy aina kun köyhiä aletaan sortamaan.
Kyllä duopoli on hinnoitellut ahneuksissaan itsensä ulos, niin
ei haittaa vaikka köyhät hakisivat sisäfileensä ilmaiseksi.
Itse olen ainakin tällainen moderni Robin Hood. Citymarket kauppiaat ovat miljonäärejä, miksi heiltä ei saisi varastaa. Varastavathan hekin ylihinnoittelemalla tuotteet asiakkaille. Törkeää sanon minä.
Varastetaankohan paljon lesboriinia?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut, miten K-kaupoissa varsinkin kytätään oletko varas. Todella vastenmielistä kyttäämistä, ihan on kauppojen oma vika, koska ylihinnoittelevat tuotteet. Oksettavia ovat. K-kauppiaat ovat miljonäärejä, ahneita paskoja. Jos ette varasta, paskokaa niiden tuotteita kauppaan. Siitähän saavat paskat. Itse aina puristelen varsinkin kalliita tuotteita niin että niitä ei voi enää myydä muuta kuin alennuksella.
Toivottavasti sinunkaltainen yhteiskunnan saasta saadaa lukkojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin tällainen moderni Robin Hood. Citymarket kauppiaat ovat miljonäärejä, miksi heiltä ei saisi varastaa. Varastavathan hekin ylihinnoittelemalla tuotteet asiakkaille. Törkeää sanon minä.
Pakkoko mennä tuonne kauppaa, jos ei rahat riitä? Jesuksen outo logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa käydä leipäjonoissa.
Terveisin pienipalkkainen osa-aikatyöläinen
No juo sitten vähemmän.
Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen, että kaikki pienituloiset juovat tai polttavat? Omat mielikuvasi eivät välttämättä ole totuus. Tiedän monta pienituloista (itseni mukaanlukien), jotka eivät juo, polta tai käytä mitään muitakaan päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä jää rahaa absolutistillakaan. Naurettavia aina nämä juoppo väitteet kun moni tuote puolet kalliimpi viekä suunnitellaan leikkauksia sit alkaa lähteen rikkaiden kodeistakin kamat.
Ostetaan sitten halvempaa ja kirppikseltä vaatteet. Minä en näin kaupan kassana varastamista hyväksy yhtään.
Kkk-imperiumi ei kaadu muutamaan retkuun, kauppias voi pyyhkiä kyyneleet ruantuottajalta varastamaansa seteliin.
Moni mummo varastaa koska ei ole rahaa ostaa ruokaa. Tällainen hyvinvointiyhteiskunta meillä on. Upeaa kertakaikkiaan. Mutta tärkeintä on tietenkin, että Pääministeri voi syödä ilmaisia aamupaloja ja lounaita kansan piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleeni varastaa vaikka tilaisuuksia on ollut. Jos ei ole varaa johonkin tuotteeseen, jätän suosiolla kauppaan. Ei kauppiaana rikastu varsinkin jos varkaiden mukaan lähtee sisäfilettä ym.
Ai kauppiaana ei rikastu? Katsopa verokoneesta ja mediasta, kuinka monta miljoonaa euroa moni K-kauppias tienasi viime(kin) vuonna. Myös kesko teki ennätystuloksen viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseksi se menee kun tuotteet ylihinnoitellaan ja ihmisillä ei ole enää vara ostaa vaatteita, jalkineita, ruokaa... Rikkailta saa varastaakin!
Toivottavasti jäävät kiinni ja häkki heilahtaa.
Kuka yllättyi? Ja kun uuden hallituksen leikkausorgiat käynnistyvät, varastamisen tarve kasvaa. Ajamme vauhdilla kohti turvatonta ongelmayhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kivaa kun saa sitten maksavana asiakkaana maksaa näidenvarasteluista aiheutuvat kulut.
Sinähän voit alkaa myös varastella, mikä estää. Ihan vapaasti vaan.
Joo, nii, voihan sitä alkaa vapaasti varastella, ja muualtakin kuin ruokakaupoista. Töihin ei varsinkaan kannata mennä kun kukaan muukaan ei kuitenkaan mene ja ylinopeuttakin voi ajaa, kuka id ootti nyt mitään lakeja noudattaa muutenkaan. Ja kaikkia Idi ootteja saa ja kannattaakin vetää turpaan, ja vaikka tappaakin. Ja seksuaalista väkivaltaakin voi harjoittaa, kun kaikki muutkin sitä tekee. Hei, mitä välii nii hei. Ihan sama joo.
Suomen ruokakaupat ovat varkaita. Varastavat ihmisten rahat, koska on pakko ostaa ruokaa. Toivon todella että todella moni alkaa varastaa ruokansa. Ihan oikein näille oksettaville korruptio monopoleille. Suomessa Kesko ja Persemarket jotka sopivat kivasti että mitä nyhdetään asiakkailta. Tämä ruoan hinnan nousu on täysi KUSETUS.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut, miten K-kaupoissa varsinkin kytätään oletko varas. Todella vastenmielistä kyttäämistä, ihan on kauppojen oma vika, koska ylihinnoittelevat tuotteet. Oksettavia ovat. K-kauppiaat ovat miljonäärejä, ahneita paskoja. Jos ette varasta, paskokaa niiden tuotteita kauppaan. Siitähän saavat paskat. Itse aina puristelen varsinkin kalliita tuotteita niin että niitä ei voi enää myydä muuta kuin alennuksella.
Hyvin on mennyt vajaaälyiselle liimanhaistelijalle anarkistipropaganda läpi. Onnittelut, taidat olla palstan tyhmimpiä kirjoittajia.
Nyt - Orpon valtakaudella - alettu varastaa kaupoista?
Ei ennen sitä?
Mitä ne puheet rahtihameista sun muista täälläkin aiemmin sitten olivat? Valetta?
Verotus on suurin varkaus.