Onko sinua ikinä haukuttu H..raksi
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, useamman kerran kun en ole antanut seksiä (vieraalle miehelle).
Jos antaa, on h-ra.
Jos ei anna, on perkeleen h-ra.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yleensä silloin noin sanota kun vonkaaminen ei tuota tulosta?
Jaa. Minulle toivotettiin keski-ikäisen itselleni tuntemattoman naisen suulla, että: "Mene Lahteen huoraamaan." Tilanteeseen ei liittynyt vonkaamista suuntaan tai toiseen.
Useasti eri miesten tahoilta. Milloin tein kaiken väärin ja olin h..ra ja ex haukkui lut kak si kun kieltäyduin seksistä että sellaista.
Logiikan riemuvoitto, känniset miehet kohdatessaan kohteliaat pakit.
Kyllä on. Ylä-asteella, karaokehommissa ja taksikuskina toimiessani.
Ihan nuorena likkana olin jossain opiskelijabileissä. Juttelin yhden tyypin kanssa, mutta en ollut niin kiinnostunut. Siihen tuli toinen tyyppi ja olin kiinnostuneempi. Lähdin sen kämpille yöksi. Nussittiin aika kovaäänisesti, sen kämppis tuli koputtelemaan ovelle.
Jutusta ei tullut mitään. Kului vähän aikaa ja oli uudet bileet. Näin tämän tyypin, jonka kanssa olin
aikaisemmin jutellut toisissa bileissä. Menin iloisesti moikkaamaan. Siinä oli toinen tyttö. Tämä tyyppi sanoi minusta, että minä olen ihan h****.
Loukkaannuin ja itkin monta tuntia. Onneksi sain juttuseuraa tyypistä, joka oli ollut vankilassa ennen opiskeluita. Hirveä ilta. Pojille / miehille mikään käytös ei ole hyvä. Jos on estoton ja nauttii, se ei ole hyvä. Ja toisinpäin on pihtari.
Vielä nyt monta kymmentä vuotta myöhemmin en ole unohtanut.
Joskus on tuntunut, että kun minua on oikeasti luultu h****** baarissa yksin ollessani, olen saanut kohteliaampaa käytöstä miehiltä. Ovat siis kohteliaasti tulleet juttelemaan ja tarjonneet drinkkejä.
Muuten siis on nimitelty alatyyliin ja kourittu tms. Ehdoteltu kaikennäköistä baarissa viihteellä ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nuorena likkana olin jossain opiskelijabileissä. Juttelin yhden tyypin kanssa, mutta en ollut niin kiinnostunut. Siihen tuli toinen tyyppi ja olin kiinnostuneempi. Lähdin sen kämpille yöksi. Nussittiin aika kovaäänisesti, sen kämppis tuli koputtelemaan ovelle.
Jutusta ei tullut mitään. Kului vähän aikaa ja oli uudet bileet. Näin tämän tyypin, jonka kanssa olin
aikaisemmin jutellut toisissa bileissä. Menin iloisesti moikkaamaan. Siinä oli toinen tyttö. Tämä tyyppi sanoi minusta, että minä olen ihan h****.
Loukkaannuin ja itkin monta tuntia. Onneksi sain juttuseuraa tyypistä, joka oli ollut vankilassa ennen opiskeluita. Hirveä ilta. Pojille / miehille mikään käytös ei ole hyvä. Jos on estoton ja nauttii, se ei ole hyvä. Ja toisinpäin on pihtari.
Vielä nyt monta kymmentä vuotta myöhemmin en ole unohtanut.
Liian suuri kolaus tuon tyypin egolle, että lähdinkin toisen tyypin matkaan. Vaikka oikeastaan kun menin juttelemaan myöhemmin tuon ensimmäisen tyypin kanssa, totesin, että siinä on ihan kiva tyyppi. Vaikkei niin komea, mutta kohtelias kuitenkin. No sitten se haukkui minua huoraksi toiselle tytölle (tämä oli varmaan pahin).
Vuosia myöhemmin pisti kaverinsa soittamaan ja kyseli, mitä minulle kuuluu. Ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on tuntunut, että kun minua on oikeasti luultu h****** baarissa yksin ollessani, olen saanut kohteliaampaa käytöstä miehiltä. Ovat siis kohteliaasti tulleet juttelemaan ja tarjonneet drinkkejä.
Muuten siis on nimitelty alatyyliin ja kourittu tms. Ehdoteltu kaikennäköistä baarissa viihteellä ollessani.
Onko se sitten niin, että oikea alan ammattilainen valitsee asiakkaansa? Ja jos mies on töykeä, niin ei tule kauppoja. Maksullisille ollaan kyllä kohteliaita.
Välillä minusta myös tuntuu, että naista, joka on köyhä ja kouluttamaton, on helpompi haukkua huoraksi.
Ja taas varakasta ja hyvätuloista naista ei haukuta niin helposti, vaikka käytös on sama.
Vielä tänäkin päivänä köyhän naisen pitäisi olla siveämpi.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset huutelee.
Jos huutelija on mies niin mistä mies olisi naiselle kateellinen? :D
Yläasteella pojat haukkuivat, kuten muitakin tyttöjä. Ja joku poika kun kävelytin nuorena koiraani. En kyllä yhtään tiedä, miksi. Varmaan niillä jätkillä oli pään sisäisiä ongelmia.
Exäni haukkui. Meillä oli eri talous vaikka asuttiin yhdessä ja mä tarttin rahaa. Sanoin et polvet on ja pysyy ristissä hälle, ellei kohtelu parane. Kilahti ja haukku. Mä puolestani sit lähin suutuspäissäni baariin ja tulin vasta aamulla himaan.
Ei ikinä. Minua on luultu nunnaksi tai vastaavaksi kerran Bulgariassa. Johtui todennäköisesti suuresta vintage-ristiriipuksestani
Varmaan joitakin kertoja, mutta muistan vain sen kerran, kun äitini kutsui huoraksi. Olin 18 ja seurustelin toista kertaa (hui).
On haukuttu, kun heitin tuntemattomien kaverin kotibileissä riehujien kenkiä rappukäytävään (alkoivat riehumaan sisällä ja hajottamaan paikkoja). Olin siis nuori tuolloin.
En yleensä ole kovin välkky kommentoimaan tilanteissa, mutta kerrankin osasin suutuspäissäni ja sanoin, että "Just toi Clinton helikopterilla jenkeistä, että sulla ei ole varaa".
Ei, ja jos olisi haukkuja olisi haudassa siitä parin kolmen viikon kuluttua. Perseeseen on joskus käyty käsiksi, yhdeltä käpälöijältä katkesi hammas ja toiselta meni nenä viinoon kun voimalla latasin. Oli nyrkki monta viikkoa kipeänä. Tämä silloin kun olin nuori. Nyt, jos käsiksi käydään, potkin välittömästi munille. Aina on tehonnut.
Vierailija kirjoitti:
Av-palstan naiset nyt ovatkin maksullisia melkein kaikki.
Ai on vai? Mistä sä sen tiedät? Ootko pyytäny pildee rahaa vastaan ja sit jokainen on vastannut sulle, et sitä rahamäärää ei oo keksittykään, jolla sulle antaisin?
On ainakin viisi kertaa.