Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään kenestä tehty huoli-ilmoitus puuttuvien huonekalujen takia?

Vierailija
26.04.2023 |

Kuulemma ns nopeuttaa asiaa. Hieman kummallista, voiko joku selventää asiaa?

Olen ymmärtänyt että huoli-ilmoituksia tehdään ihan muista syistä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aikuiset lapset vaihtamassa asuntoa ja tavarat tuotiin tilapäisesti minulle. Voiskohan tuosta tehdä huoli-ilmon?? Ovat muuttaneet ennenkin ja tavaraa on jäänyt minulle. No ainakin rättiä ja roinaa riittää loppuelämäksi. Vaikka oon sanonut lapsille ja lastenlapsille että viekää mitä haluatte

Vierailija
22/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertele roskalavoja, jätekatoksia. Tori.fi paljon annetaan ilmasena, voi kuljetuksenkin saada. Ota muovista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotin vielä että muuta apua en ole vailla. Jos sieltä joku soittaa, olen taviskohtelias ja pysyn tässä huonekaluasiassa. Jos puheet alkaa rönsyillä, toivottelen mukavaa päivää.

Minulla on fyysisiä perussairauksia, paljolti homeestakin johtuvia, joten huonekaluraha voisi olla ok.

Jos tarjotaan jotain kirpparikamaa, niin saa pitää kamansa.

Vierailija
24/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertele roskalavoja, jätekatoksia. Tori.fi paljon annetaan ilmasena, voi kuljetuksenkin saada. Ota muovista?

Ja kohta on luteita naapureidenkin vaivoina. Roskat ovat roskia syystä. Älkää tonkiko niitä, helvetin idiootit!

Vierailija
25/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarvitse kartoitusta. Tuli neuvoja kelassa ihan yli oman tarpeen. Pätevä kaveri.

No, minäpä jatkan avaran kodin ihmettelyä.

Kivaa kun on tilaa hengittää.

Vierailija
26/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta on luteita naapureidenkin vaivoina. Roskat ovat roskia syystä. Älkää tonkiko niitä, helvetin idiootit!

👍

Vierailija
27/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta ei Huli ilmotus tehdä on fkta.Mitä hitoaa sekoilet? Nuku patjalla jos  et voi otaaa sosiaali virasto yhteys josta saa heidän työpajalla tehdyt vuoteet,patjat petot ymm.Astiat he hankkivat ikea.Jokainen saa asua vaikka tyhjä asunto,Kuhan pitää sen siistinä eikä hajuja tule rapuun eikä luteita.

Vierailija
28/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hakenut toimeentulotukea huonekalujen ostoon eikä ole saanut, huoli-ilmoitus voi  nopeuttaa asian käsittelyä.

Vierailija
29/29 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hakenut toimeentulotukea huonekalujen ostoon eikä ole saanut, huoli-ilmoitus voi  nopeuttaa asian käsittelyä.

Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi