IL: Maria Kihlström puhkeaa itkemään kokeiltuaan ampumista
"tärisin ja itkin, oli se niin pelottavaa"
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5c3e680a-db57-4011-85fc-b8e404a…
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Naiselle itkeminen on luontainen tapa purkaa tunteita.
Miehelle myös. Sosiaaliset paineet ja kasvatus tukahduttavat heti alkuunsa, jo lapsuuden alkumetreillä poikien tunteiden purkaukset itkemällä. Julmaa. Itkevä mies on vahva. Tunteiden tukahduttaminen on painekattila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle myös. Sosiaaliset paineet ja kasvatus tukahduttavat heti alkuunsa, jo lapsuuden alkumetreillä poikien tunteiden purkaukset itkemällä. Julmaa. Itkevä mies on vahva. Tunteiden tukahduttaminen on painekattila.
Eikä ole. Itkevä ihminen ei hallitse tunteitaan.
Tunteiden ei pidä toimia ihmistä vastaan vaan olla puolesta. Kannattaa tuntea ainoastaan positiivisia tunteita, tilanteessa kuin tilanteessa.
Muutoin pahimmillaan jopa lamaantuu, kun pitäisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kaikkien naisten puolesta. Haluan uskoa että pillittäjänaiset ovat poikkeavia ja mielisairaita mutta ovatko he?
N55
Hävettää naisena tuollaisten äijä-naisten karkeus ja mukamiesmäisyys. Naisella miehekkyyden apinointi ja pyssyillä brassailu, kun olen niin kovaa kundia, niin kovaa kundia, on säälittävää.
Minusta sinä olet mielisairas, kun pidät itkemistä poikkeavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Itkevä ihminen ei hallitse tunteitaan.
Tunteiden ei pidä toimia ihmistä vastaan vaan olla puolesta. Kannattaa tuntea ainoastaan positiivisia tunteita, tilanteessa kuin tilanteessa.
Muutoin pahimmillaan jopa lamaantuu, kun pitäisi toimia.
"Kannattaa tuntea pelkästään positiivisia tunteita"
Myytkö perään vielä jotain kristalleja?
Vierailija kirjoitti:
Ja niin kovasti naiset väittävät olevansa ihan samanlaisia kuin miehet...
En minä ainakaan väitä olevani mikään ampumisesta nauttiva adrenaali-Anni. En edes halua olla enkä esittää olevani maskuliininen. Tasa-arvo sukupuolten välillä ei tuota tarkoita.
Nainen 49v.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin herkkä.... Mä reagoin kaikkeen itkulla....
Ja sinä olet koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin herkkä.... Mä reagoin kaikkeen itkulla....
Mul oli kengän nauha auki, niin sitä piti itkee oli niin kova tilanne
Oletpa lapsellinen.
Simputtaja.
N. 30 000 laukausta vuodessa ampuvana urheiluampujana (IPSC, SRA, IDPA) ei voi kuin nauraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin kovasti naiset väittävät olevansa ihan samanlaisia kuin miehet...
En minä ainakaan väitä olevani mikään ampumisesta nauttiva adrenaali-Anni. En edes halua olla enkä esittää olevani maskuliininen. Tasa-arvo sukupuolten välillä ei tuota tarkoita.
Nainen 49v.
Mitä tekemistä adrenaliinilla on ampumisen kanssa?
Tää Ketonen & Gustaf... on kyllä kokonaisuudessaan aika itkettävä formaatti. Eikä ne ole ilon kyyneleitä.
Erikoisjoukot on toisessa ääripäässä jo koominen, mutta silti huomattavasti viihdyttävämpi.
Vierailija kirjoitti:
N. 30 000 laukausta vuodessa ampuvana urheiluampujana (IPSC, SRA, IDPA) ei voi kuin nauraa :D
Varo vaan, ettei joku päivä pilkka osu omaan nilkkaan.
Tran suhan tämä todellisuudessa on.
Joskus naisella voi päästä laukeamisen jälkeen itku :-))))
SINÄ se pimeä olet.
On tervettä itkeä ampuessaan, sairasta nauttia siitä. 5-vuotias aseen kanssa tuskin on laillistakaan.