Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleva nainen: kuinka tärkeää miehiltä saatu huomio on sinulle?

Vierailija
26.04.2023 |

Kaipaatko sitä siitä huolimatta, että olet varattu? Vai oletko heitä, jotka eivät muita miehiä edes huomaa?

Ja huomiolla tarkoitetaan tässä lähinnä sellaista seksuaalista huomiota, ei työkaverilta tullutta "oletpa mukava" - huomiota.

Parisuhteessa oleva nainen: kuinka tärkeää miehiltä saatu huomio on sinulle?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että on itselle valitettavan tärkeää. Valitettavan siksi, että tästä on koitunut paljon hankaluuksia parisuhteeseeni. Johtuu itsellä luultavasti lapsuuden hylkäämiskokemuksesta isän puolelta.

Vierailija
2/5 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vilpittömästi voin sanoa, että naimisiin mentyäni en ole kertaakaan katsellut muita miehiä "sillä silmällä". Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippaakaan tärkeää, mutta ei nyt varsinaisesti vastenmieliseltä tunnu jos joku asiallisesti osoittaa kiinnostusta. Kiusaantunut olo saattaa tulla jos joku oikein alkaa jankkaamaan, mutta yhä harvemmin sellaista tässä tapahtuu kun ikääkin alkaa olla :D  

Vierailija
4/5 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva jos hyvännäköinen mies osoittaa kiinnostusta tai katsoo pitkään.

Vierailija
5/5 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan minulla oli jonku ikäkriisi ja silloin oli mykava itselle, kun miehet huomioivat. Nyt se aika on ohi ja tottakai olen kaikille ystävällinen ja mukava, mutta muiden huomiointi minua kohtaan on ihan se ja sama.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme