Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko 19 veet loppuelämän parisuhdetta?

Vierailija
25.04.2023 |

Jos n. 19 v on parisuhteessa samanikäisen kanssa, niin ajatteleekohan monikaan loppuelämän tai ainakin pitkän ajan parisuhdetta? Vai aatteleeko tuon ikäiset, että on kiva olla yhdessä nyt, mutta ei tarvitse tehdä suunnitelmia ensi vuodelle saati pidemmälle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ajattele.

Seksiä ne ajattelee

Vierailija
22/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuon ikäisenä ole sitä mieltä, että suhde kestää loppuelämän. Ja tietysti joillain kestääkin, useimmilla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös tuon ikäisenä ole sitä mieltä, että suhde kestää loppuelämän. Ja tietysti joillain kestääkin, useimmilla ei.

Olin teininä sitä mieltä että suhteiden pitäisi kestää muka. Sen jälkeen 19v olin sitä mieltä että seurustelusta erotaan vielä tottakai, seurustelu ei ole kunnon suhde. Ja sen jälkeen taas etsittiin vakavaa parikymppisenä. Kaikkea sitä. 

Vierailija
24/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ja onneksi löytyi toinen samanlainen. En halunnut mitään "harjoittelusuhteita" tai "kesäromansseja", joita netissä moni mies tuntui olevan vailla.

Vierailija
25/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen siinä 17-vuotiaana aloitetussa parisuhteessa. Nyt olen kohta 40v. Olin aika kypsä ikäisekseni ja sitoutuminen oli helppoa. En kyllä tosin arvannut että suhde kestäisi. Nyt tässä iässä huomaan, että olisi pitänyt keskustella arvoista tarkemmin ja että olisin saattanut löytää enemmän itseni kaltaisen ihmisen rinnalleni, jos olisin pariutunut vähän myöhemmin esim. lähempänä 30 ikävuotta.

Vierailija
26/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin 19 vuotiaana että parisuhteeni kestää max. puoli vuotta, mutta 20 vuotta oltiin lopulta yhdessä. Nyt ajattelen, että helpommalla olisin päässyt jos olisin miettinyt sitä yhteensopivuutta aikaisemmin, mutta en pidä huonona suorituksena tätäkään. Nyt ihan onnellinen ensimmäistä kertaa sinkkuna aikuisiällä.

Vierailija
27/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

19w kílttì míés ajattelee.

19w muija ei tod ajattele.

Vierailija
28/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ajattelin jo 13-vuotiaana, että haluaisin jo löytää sen ihmisen, jota voisin rakastaa loppuelämäni.

No sitten löysin hänet 14-vuotiaana. Silloin kyllä ajattelin ja olen ajatellut monesti myöhemminkin näiden vuosikymmenien aikana, että pitäisi varoa mitä toivoo.

Vierailija
29/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksella, että ollaan niin kauan yhdessä, kun on kivaa. Yhdessä nyt yli 30 vuotta.

Vierailija
30/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ajatellut. Ylipäätään en ajatellut mitään seuraavaa viikonloppua pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi