Manifestoinnista kokemuksia?
Toimiiko oikeasti, onko joku kokeillut vai onko ihan humpuukia? Pyritään siis vetovoiman lakia hyödyntäen luomaan elämään asioita energiatasolla. Ne joilla on toiminut, miten aloititte manifestoinnin ja mitä olette saaneet sillä aikaan?
Kommentit (33)
Mulla on toiminut. Kuulin tästä ekan kerran 90-luvulla ja voisin sanoa, että kaikki sellaiset unelmani ovat toteutuneet joihin olen jaksanut ja halunnut keskittyä. Pienistä materiaalisista jutuista, kuten matkoista, aina isompiin kokonaisuuksiin esimerkiksi perheeseen. Alkuun tein kuvakollaaseja toiveistani. Nykyisin pidän unelmistani kuvia puhelimessani ja katson ne usein ajatuksella läpi. Kirkastan suuntani ja pääsen eroon turhasta. Lisään tarvittaessa uusia kuvia. On myös haaveita, joista olen tietoisesti luopunut joko kokonaan tai toistaiseksi.
Nuorempana halusin ja hankin koulutuksen, hyvän työn, puolison, lapsia, kauniin kodin, lemmikkejä ja ystäviä. Nykyisin keskityn pitämään näistä hyvää huolta ja lisäksi manifestoin hyvää oloa, onnellisuutta, rakkautta ja terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toiminut. Kuulin tästä ekan kerran 90-luvulla ja voisin sanoa, että kaikki sellaiset unelmani ovat toteutuneet joihin olen jaksanut ja halunnut keskittyä. Pienistä materiaalisista jutuista, kuten matkoista, aina isompiin kokonaisuuksiin esimerkiksi perheeseen. Alkuun tein kuvakollaaseja toiveistani. Nykyisin pidän unelmistani kuvia puhelimessani ja katson ne usein ajatuksella läpi. Kirkastan suuntani ja pääsen eroon turhasta. Lisään tarvittaessa uusia kuvia. On myös haaveita, joista olen tietoisesti luopunut joko kokonaan tai toistaiseksi.
Nuorempana halusin ja hankin koulutuksen, hyvän työn, puolison, lapsia, kauniin kodin, lemmikkejä ja ystäviä. Nykyisin keskityn pitämään näistä hyvää huolta ja lisäksi manifestoin hyvää oloa, onnellisuutta, rakkautta ja terveyttä.
Entäs, kun ei ole saanut mitään noista, mitäs sitten tehdään? Manifestoinnin mukaan saat kaiken mitä haluat, mutta realismia on, että ei yli-ikäinen voi mitään perhettä saada ja omia lapsia enää, ainakaan naispuolinen.
Todellakin toimii.
Selaa Allismindin materiaalii osoitteessa https://reddit.com/r/ALLISMIND ja manifestoi kaikki mitä keksitkään manifestoida.
Muista että kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Kyllähän nuo kaikki toimii ja voit manata ihan mitä vaan. Mutta Kristus tarjoaa sinulle jotaon muuta mitä paholainen ei voi tarjota, ikuisen elämän ilman surua ja ahdistusta.
Toimii ainakin noiden hömppäkirjojen tekijöille. Kassakone kilisee ja rahaa tulee. Asiakkaiden taloustilanne vain ei siitä parane. Rahaa kun ei saa toivomalla, vaan säästämällä.
Jos siis haluatte itsekin vaurautta, niin ostakaa hömpän sijaan esimerkiksi Seppo Saarion Miten sijoitan pörssiosakkeisiin kirja ja alkakaa sijoittamaan.
Vetovoiman laki ei ole pahuutta. Me käytämme sitä joka tapauksessa jatkuvasti. Kyse on siitä, käytätkö sitä hyväksesi tietoisesti vai epätietoisesti, jolloin saat tulokseksi mitä milloinkin. Mitä ajattelet, mitä puhut, sitä saat. Olipa sitten hyviä tai pahoja asioita.
Jeesus puhui tästä esim näillä vertauksilla :" Mitä kylvät, sitä niität."
"Kenellä on sille annetaan, kenellä ei ole otetaan pois se vähäinenkin."
"Kun rukoilet, usko jo saaneesi."
"Millä mittaatte, sillä teille mitataan." Ihmisen mitta on kiitos tai valitus.
Jos jatkuvasti valitat esim rahan puutteesta, se tulee näin jatkumaankin ja vain pahenee,jos et lakkaa valittamasta. Kiitä paremminkin siitä mitä on, niin saat lisää.
Joten tämä laki on parempi ottaa tosissaan jos haluaa ohjata elämäänsä parempaan suuntaan. Tämä ei ole vastoin Jeesuksen opetuksia, vaan päinvastoin.
Paskaa, yhtä huttua horoskooppien kanssa.
Mitä kirjaa olet lukenut? Ne "Salaisuus" -kirjat ovat humpuukia, moni muu samasta aiheesta myös. Hanki kirja "Alitajuntasi voima", ja kokeile sen ohjeita.
Toimiihan se tavallaan. Kaikki maailman huippu-urheilijat harjoittavat ennen tärkeää kisaa mentaalisia harjoitteita, jotka ovat tosiasiassa manifestointia. Sen lisäksi he treenaavat kuin hullut ja tekevät jättimäiset määrät työtä tavoitteensa eteen.
Jos Usain Bolt istuksisi kotonaan manifestoimassa hän ei olisi ikinä voittanut yhtäkään kisaa. Jos Usain Bolt ei tekisi henkisiä harjoitteita ennen kisaa, hän ei olisi voittanut yhtä monta kuin nyt.
Tämän voi sanoa monella tavalla. Yksi niistä on: Trust in God and keep your powder dry
Puhdasta humpuukia. Toki joku sitä kauppamalla vaurastuu.
Minä uskon minun Isot Munat, minä osaan tehdä vaikka ihmisen toisen sisään kun mulla on Isot Munat
Tuli mieleeni eräs hissikyyti vuosia sitten. Elettiin voimakasta pelon ilmapiiriä koronan sulkuaikana.. Seuraani astui ennestään tuntematon asukas. Kun jäin omaan kerrokseen kuulin miten hän sanoi perääni kiitos. Ihmettelin sitä miksi kiitti. Mutta siitä jäi lämmin olo. Minua edistyneempi oli tuolloin ja 'läsnä". Itse kuljin vielä 'unessa'.