Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
181/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen matalasti koulutettu henkilö työkyvyttömyys eläkkeellä. olen ottanut kolme annosta kyseistä juttua.

Minulla on ylempi korkeakoulututkinto (+ pari muuta), työskentelen kokopäiväisesti tutkintoani vastaavalla alalla, olen syntyperäinen suomalainen ja äidinkieleni on suomi. Palkkani on mediaani, vuositulot vähän alle 50 000 euroa. En ole ottanut yhtään rokotetta. Ainoa, joka tietää sen, on puolisoni, koska en jakele rokotevastaista propagandaa.

Vierailija
182/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nautin niistä parista ravintolaillasta, jolloin paikalle ei päästetty sal alaliittoteoreetikkoja rokotekammoineen, koska vaadittiin rokotepassia. Olipa virkistävän hauskat illat ne. Myös tavallista vähemmän känniurpoja.

Olisipa rokotepassit olleet paperisia, niin ne voisi kehystää ja laittaa seinälle voimaannuttavina muistoina siitä kun itse oli hetken huipulla.

Jep. Koronarokotehan takasi jopa kuolemattomuuden. En ole koskaan nähnyt sellaista lynkkausta ketään kohtaan, kuin mitä nämä passin haltijat syytivät rokottamattomille. Kansa jaettiin kahtia. Rokottamattomat suljettiin ystäväpiiristä. Rokottamattomat leimattiin foliohatuiksi. Rokottamattomilta haluttiin evätä pääsy sairaalaan, mikäli sairastuvat koronaan.

Näköjään tämä omnipotenttius vaivaa vieläkin joitakin henkilöitä, kun rokottamattomat edelleen ärsyttävät.

Ihan oikeinhan tuo oli. Olisi saanut rokottamattomat leirittää Kiinan tapaan

Trollin haistaa jo kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu. En ole sairastunut koronaan enkä ottanut yhtään rokotetta. Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
184/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista lääkkeistä muuten kasataan koko ajan tietoa. Sain uuden lääkkeen. Siinä on lueteltu tunnetut haitat. 1/10, 1/100 henkilöstä.

Mikäli tulee muita haittoja niistä pyydetään ilmoittamaan .

Sain iskiaksen kuukausi kolmannesta rokotuksesta, ei tullut mieleen koska minulla ennenkin kun ko. Vika ollut lantiohermoissa.

Face-keskusteluissa on iskiakset, alkaneet nivelrikot, yms. Lähiomaisella Laitettu rokotuksen syyksi. Onneksi sain kuulolaitteenkin ennen koronaa, kai heikentynyt kuulokin on ollut haitta, mummolta meni kuulo.

Vierailija
185/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nautin niistä parista ravintolaillasta, jolloin paikalle ei päästetty sal alaliittoteoreetikkoja rokotekammoineen, koska vaadittiin rokotepassia. Olipa virkistävän hauskat illat ne. Myös tavallista vähemmän känniurpoja.

Olisipa rokotepassit olleet paperisia, niin ne voisi kehystää ja laittaa seinälle voimaannuttavina muistoina siitä kun itse oli hetken huipulla.

Jep. Koronarokotehan takasi jopa kuolemattomuuden. En ole koskaan nähnyt sellaista lynkkausta ketään kohtaan, kuin mitä nämä passin haltijat syytivät rokottamattomille. Kansa jaettiin kahtia. Rokottamattomat suljettiin ystäväpiiristä. Rokottamattomat leimattiin foliohatuiksi. Rokottamattomilta haluttiin evätä pääsy sairaalaan, mikäli sairastuvat koronaan.

Näköjään tämä omnipotenttius vaivaa vieläkin joitakin henkilöitä, kun rokottamattomat edelleen ärsyttävät.

Kerro ihmeessä miksi. Miten minun rokottamattomuuteni on tuottanut sinulle tai jollekin muulle haittoja? Edelleen pidän turvaväliä aina kun mahdollista, käytän maskia jos joudun asioimaan kaupassa tungoksessa, vältän isoja ihmisjoukkoja, pesen käsiäni ja käytän käsidesiä. En ole sairastanut kertaakaan koronaa, en edes flunssaa vuoden 2018 jälkeen.

Mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt?

t. akateeminen rokottamaton

Vierailija
186/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi enemmän skippaajien äo, kuin tulot tai koulutustausta. Onkohan missään maassa tutkittu sitä?

Ihmiset jotka osaavat ajatella itsenäisesti, eivätkä seuraa ns. lauman johtajaa ovat sigmoja ja yleisesti hyvin älykkäitä.

Älä saarnaa ihmisten itsenäisistä päätöksistä. Suosittelen jokaiselle samaa ja kunnioittamaan toisten päätöksiä.

Suosittelen siis kunnioittamaan jokaisen itsenäisen alkoholistin, huumeriippuvaisen, uskonnonlahkon, pukeutumisen, ulkonäön ja kaiken muun päätöksiä - KYKENETKÖ SIIHEN?

Ei liity aiheeseen.

Vierailija
187/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Entä kun salaliittoteorikoiden mukaan meidän rokotettujen piti kuolla vuoden sisällä ? 😂

No nuo on juuri niitä öyhöttäjien juttuja, mistä ei voi kukaan sanoa ennakkoon miten käy poikkeusluvan saaneen injektion kanssa. Perusterveälykäs siis puntaroi minimaalisen koronariskin ja epämääräisen piikkiriskin välillä.

Nythän (2022) kuolleisuus on historiallisen korkea ja syntyvyys matala. Lisäksi epämääräiset sydänvaivat ja muut sairaudet ovat lisääntyneet. Syytä on vielä vaikea sanoa täysin varmaksi, mutta jokainen joka kykenee ajattelemaan objektiivisesti, huolestuu tuosta. Ajallinen yhteys kun on ilmiselvä.

Paljastat hölmöytesi viimeistään tuossa viimeisessä lauseessa - ajallinen yhteys ei ole minkäänlainen todiste kausaliteetista. Jos kahdella asialla on vain ajallinen yhteys, ne voivat liittyä toisiinsa tai sitten eivät. 

Kausaliteettia on vielä vaikea sanoa täysin varmaksi, mitä se tarkoittaa?

Mitä sinun kysymyksesi tarkoittaa? Kausaliteetti joko on tai sitä ei ole, ja se pitää jotenkin todistaa. Ajallinen yhteys ei todellakaan riitä

Ajallinen yhteys todellakin riittää.

Milloin ongelmat alkoi? Heti rokotusten jälkeen.

Kausaalinen yhteys on täysin aukoton.

Aivan, jäätelön syönti lisää haiden hyökkäyksiä !

Russakka russakka mv lehti

russakka jäätelönsyönti

- piikkilobbarin argumentit

Ymmärrän kyllä, ettet osaa englantia sen vertaa, että olisit lukenut tuon hai/jäätelö esimerkin....

Ymmärrän kyllä, että kausaalinen on vaikea sana (vaikkei siinä edes ole vieraita kirjaimia kuten c tai f)

Kuuntele nyt ensin se Trumpin video ja puhu sitten jotain englannin taidoista.

Vierailija
188/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten kouluttamaton pitää olla, ettei ymmärrä niinkin yksinkertaista seikkaa, että rokotteet ei estä tartuntaa, vaan lieventävät taudin oireita.

Ja nämä hokee, ettei kannata ottaa, kun tauti tarttuu kuitenkin.

Eivät lievennä edes taudin oireita. Samanlainen taudinkuva on ollut lähisukulaisillani, oli rokotetta tai ei.

Rokotteesta on jo kolme sukulaistani joutunut ensiapuun. Rokottamattomilla tauti on ollut yhtä lievä kuin rokotetuilla. Itseasiassa täysin rokotettu serkkuni on ollut kaikkein kipein, vaikka on vielä nuori ja perusterve.

Olen tuhat kertaa sanonut, että teidän koronan kieltäjien lähipiirissä on vaarallista olla kun porukkaa lakoaa kuin heinää teidän ympäriltä

Olen iloinen ettei suvussa eikä tutuissa ole näitä denialisteja. Olemme kaikki hengissä (vielä) eikä mikään sairaus ole pahentunut tai uusia tullut.

Ennen denialistin ennätys oli 17 omaista kuollut rokotukseen, eilen näin uuden lukeman , joku menettänyt 23 läheistä ihmistä kun eivät häntä uskoneet.

17 omaista kuollut rokotukseen? Taitaa olla rokotevalehtelun maailmanennätys.

Lähde sille, että joku väittänyt 17 omaistansa kuolleen rokotukseen? 

Vai valehteletko sinä nyt rokotteiden puolesta ja yrität saada rokottamattomat näyttämään typeriltä?

Jos et seuraa keskusteluja, henkilö on heidän facesivuillaan useasti maininnut asiasta ja samaa kopioinut suomi 24.

He tekevät itse itsensä typeriksi kirjoittamalla tuommoisia. Jos vanhus 98 tai syöpähoidossa oleva saa rokotteen, kuolee, he vääntävät kaikki kuolemat rokotekuolemiksi.

Okei, sinä siis keksit juttuja itse. Olet valehtelija :)

Sinä siis et ole hengenheimolaistesi faceryhmissä? Minä luen niitä, minulla on kuvakaappauksina mainio kokoelma peloista lähtien viisi geestä ja vakoilevista led-katuvalopylväistä ynnä kaikki tavanomaiset madot ja palsamoijan huolet rokotettujen verisuonista.

En vain voi laittaa niitä koska niissä tulisi oma nimeni näkyvii jos kuvakaappauksia laitan.

Hyvä juttu on sekin kun pitivöt miekkaria, olivat huolissaan että Pasilan tv-torni on säädetty ylimmilleen lähettämään säteilyä heidän miekkariinsa.

Tämä pissanjuonti myös hauska juttu, sillä estetään shedding-ilmiötä. Tai jos on rokotteen ottanut, torjuu piikkiproteiinia.

Valopylväs on jatkossa kaikkea seuraava älypylväs se kietoo niin kaupungit kuin maaseudun verkkoon yhä tiiviimmin

https://www.hs.fi/tiede/art-2000008461361.html

Vierailija
189/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla koulutetut jakaa ihan hullua r-vastaista propagandaa. Tyttäreni ( valtiotiet.maisteri) kertoi panneensa joitain kavereitaan näkymättömiin toistaiseksi kun ei jaksanut mv propagandaa lukea ja anon ylistystä. Siis ihan koulutetuilta ihmisiltä.

Vierailija
190/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä miksi. Miten minun rokottamattomuuteni on tuottanut sinulle tai jollekin muulle haittoja? Edelleen pidän turvaväliä aina kun mahdollista, käytän maskia jos joudun asioimaan kaupassa tungoksessa, vältän isoja ihmisjoukkoja, pesen käsiäni ja käytän käsidesiä. En ole sairastanut kertaakaan koronaa, en edes flunssaa vuoden 2018 jälkeen.

Mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt?

t. akateeminen rokottamaton

Sinä oletkin (hyvä) poikkeus, normi denialistihan pitää koko virusta pikku nuhana (kunnes rukoilee teholla rokotusta..), kutsuu maski naamavaipaksi, käsidesiä viinan väärinkäytöksi ja kanssaihmisiä tyhmiksi lampaiksi. Pahimmassa tapauksessa vielä levittää sanomaansa sylki roiskuen....

Vierailija
191/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ap:n profiili on: ääliö.

Vierailija
192/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Entä kun salaliittoteorikoiden mukaan meidän rokotettujen piti kuolla vuoden sisällä ? 😂

No nuo on juuri niitä öyhöttäjien juttuja, mistä ei voi kukaan sanoa ennakkoon miten käy poikkeusluvan saaneen injektion kanssa. Perusterveälykäs siis puntaroi minimaalisen koronariskin ja epämääräisen piikkiriskin välillä.

Nythän (2022) kuolleisuus on historiallisen korkea ja syntyvyys matala. Lisäksi epämääräiset sydänvaivat ja muut sairaudet ovat lisääntyneet. Syytä on vielä vaikea sanoa täysin varmaksi, mutta jokainen joka kykenee ajattelemaan objektiivisesti, huolestuu tuosta. Ajallinen yhteys kun on ilmiselvä.

Paljastat hölmöytesi viimeistään tuossa viimeisessä lauseessa - ajallinen yhteys ei ole minkäänlainen todiste kausaliteetista. Jos kahdella asialla on vain ajallinen yhteys, ne voivat liittyä toisiinsa tai sitten eivät. 

Mitä sinun kysymyksesi tarkoittaa? Kausaliteetti joko on tai sitä ei ole, ja se pitää jotenkin todistaa. Ajallinen yhteys ei todellakaan riitä

russakka jäätelönsyönti

Ymmärrän kyllä, ettet osaa englantia sen vertaa, että olisit lukenut tuon hai/jäätelö esimerkin....

Ymmärrän kyllä, että kausaalinen on vaikea sana (vaikkei siinä edes ole vieraita kirjaimia kuten c tai f)

Kertoo jotain sinusta jos pidät Trumpia englanninkielen airueena :)

Vierailija
193/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että puolet palstalla olevista rokotevastaisista on russakkatrolleja, joiden tarkoitus ei tässä vaiheessa ole enää estää ottamasta rokotetta, kun 90 % on ottanut. Tarkoitus on enää vain lietsoa epäluottamusta yhteiskuntaan.

Loput on sitten näitä russakoiden aivopesemiä, jotka eivät voi myöntää olleensa väärässä, koska silloin myöntäisivät olleensa aika tyhmiä.

Osaatko perustella, miten Venäjä hyötyy siitä, jos Suomessa ei oteta koronarokotetta joka ei suojaa koronataudilta? Miten lääketieteellinen toimenpide ylipäätään liittyy maiden väliseen politiikkaan?

Vierailija
194/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on tassä kaksi rokottamatonta korkeakoulutettua just paikalla, ÄO yhteensä 272. Siltikään ei ymmärretty, miksi terveen laihan ihmisen pitäisi ottaa kokeellinen rokote.

Vierailija
195/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut 4 korona rokotetta ja 1 infulenssa rokoteen .Terve olen ruumiltani ollut 15v.Lähipirini roktettu kuin ystävät ja eivät sairastaneet koronaa tai ei ollut pikeistä mitään sivuoireta.Noudatimme kaikki ohjeistuksia. Ihmiset elämässäni jotka eivät otaneet rokote,eivät noudataneet ohjeistus.Asia ei minulle kuulu ,mutta jätin heidät taakseni ja edelleen en pidä kontakti. Se on minun oikeuteni,Kuin heidän vastustaa rokote ymm.

Anteeksi mitä?

Vierailija
196/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-taustainen työssäkäyvä, ei mielenterveysongelmia ja äitini otti rokotteen. Minä en ja onneksi kuuntelin itseäni enkä muita

Vierailija
197/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, aivopestyjen idioottien diplomi.

Naulan kantaan! 10+

Vierailija
198/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus osoittaa sen, mitä on aina tiedetty. Käytännön ihmisillä on maalaisjärkeä. Nyt voidaan myös huomata, että koulutuksen taso ei korreloi älykkyyden kanssa. Tämäkin on ihan yleistä tietoa, mutta joillekin vaan erittäin vaikea myöntää.

Vierailija
199/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti rokotevastaiset ilmoittautuivat ja tulivat kertomaan, että tutkimus ei pidä paikkaansa, koska hän tai hän tuntee jonkun joka ei ollut tuollainen! Eivät ymmärretä sitä, mitä tilastot ovat ja mitä tutkimuksessa kerrotaan!

Se, että juuri sinä että sinä et ole vieraskielinen, köyhä tai päihdeongelmainen ei tarkoita sitä, että noilla ominaisuuksilla ei olisi tilastojen mukaan ollut vaikutusta rokotteen ottamiseen!

Tarkoitat varmaan vaikutusta rokotteen ottamatta jättämiseen?

Vierailija
200/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

russakka jäätelönsyönti

Kertoo jotain sinusta jos pidät Trumpia englanninkielen airueena :)

Loppuiko argumentit kun taas väännät sivuraiteille. Et ymmärrä edes yksinkertaista puhetta mitä Trump sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän