Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
301/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa tieteeseen sokeasti uskovat ihmiset.

Oletteko niin lapsenuskoisia että kuvittelette että tiedemiehet, tutkijat ym ovat kaikki hyviä ihmisiä jotka haluavat auttaa ihmiskuntaa?

Tieteeseen kuuluu se, ettei asioihin uskota, vaan ne pitää olla todistettavissa. Muuten se ei ole tiedettä. Joten en oikein tajua tuota tieteeseen sokeasti uskomista. Sillä ei ole merkitystä onko tutkijat hyviä ihmisiä. Se on täysin epäolennaista tieteen tekemisen kannalta.

Vierailija
302/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassiajan kokeneena en aio enää ikinä ottaa minkäänlaisia rokotteita, piste. Luottamus meni kerralla kaikkiin instituutioihin, valtamediaan ja päättäjiin.

Saatte tulla tyrkyttämään vaikka mitä piikkejä mutta minä en niitä tule ottamaan. Ja jos joku väkisin yrittää niin tulee lähtö...

Jaaha, nyt tuli uho päälle, voi hellanlettas....

Vannomatta paras, aika moni denialistiguru pyysi rokotetta jouduttuaan sairaalaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ottaisi rokotetta, josta piikkiproteiinin tuotantotehdas jatkuu ,jatkuu.

Ikävä kyllä se proteiini on pahanlaatuinen, ja kyllä sen tietää mitä tapahtuu kun sitä tuotetaan kaikkiin elimiin.

Mutta siinä on niin monta ikävää asiaa, jotta vauriot olisivat mahdollisimman monimuotoisia.

Ja tämän on virologian tohtori tulkinnut kylpyhuoneensa petrimaljanäytteistä :))

Vierailija
304/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu nuori nainen ja en ottanut rokotetta. Korona sairastettu kahdesti lievänä.

Mielestäni jokainen joka rokotteen otti on hieman yksinkertainen.

Kannattaa muistaa, että edelleen vaikeuttaa matkustamista, jos ei ole natsipassia.

Miksi tehdä elämästään vaikeaa? Ai niin joo, siinä 10 ml piikissä on:

a) 5G siru

b) ainakin 30 ml grafeenia

c) novitschokkia

d) ravistuvaa piikkiproteiinia

e) arsenikkia

Vierailija
305/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmasosa sairaalassa olijoista rokottamattomia tällä hetkellä. Selittäkää tämä.

Hetkinen nyt. Siis sairaalaan joutuneista 2 / 3 on ottanut rokotteen, ja sä pidät tätä niinku voittona?Eikö se pikemminkin ole lopullinen todiste piikin hyödyttömyydestä?

Vierailija
306/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus on valetta, sitä samaa jatkumoa mitä on pian kolme vuotta jo kuultu. Kun alussa aivan kaikkea toista mieltä olevia artikkeleita tai haastatteluja ei ollut sensuroitu niin kerrottiin että rokotteen ottamatta jättäjissä on kaikista yhteiskunta luokista olevia ja kaiken ikäisiä ihmisiä. En muista mikä ohjelma televisiossakin tämän kertoi mutta niin kuitenkin oli.

Vierailija
307/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassiajan kokeneena en aio enää ikinä ottaa minkäänlaisia rokotteita, piste. Luottamus meni kerralla kaikkiin instituutioihin, valtamediaan ja päättäjiin.

Saatte tulla tyrkyttämään vaikka mitä piikkejä mutta minä en niitä tule ottamaan. Ja jos joku väkisin yrittää niin tulee lähtö...

Koronarokotetekniikalla kehitetään nyt rokotteita syöpää vastaan, mutta sä otat sitten varmaan mieluummin syövän.

Vierailija
308/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmasosa sairaalassa olijoista rokottamattomia tällä hetkellä. Selittäkää tämä.

Hetkinen nyt. Siis sairaalaan joutuneista 2 / 3 on ottanut rokotteen, ja sä pidät tätä niinku voittona?Eikö se pikemminkin ole lopullinen todiste piikin hyödyttömyydestä?

66% vs 90%

33% vs 10% 

Eikös tuossa ole epäsuhta, nimenomaan "rokottamattomien tappioksi"?

Ota sormi nenästä pois ja ymmärrä, että jos 100% olisi rokotettu, sairaalaan joutuneista kaikki olisivat rokotettuja

Vierailija
309/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotetekniikalla kehitetään nyt rokotteita syöpää vastaan, mutta sä otat sitten varmaan mieluummin syövän.

Jos se syöpäpiikki toimii yhtä "tehokkaasti" kuin koronapiikki, niin jätän erittäin mielelläni ottamatta :)

Vierailija
310/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ottaisi rokotetta, josta piikkiproteiinin tuotantotehdas jatkuu ,jatkuu.

Ikävä kyllä se proteiini on pahanlaatuinen, ja kyllä sen tietää mitä tapahtuu kun sitä tuotetaan kaikkiin elimiin.

Mutta siinä on niin monta ikävää asiaa, jotta vauriot olisivat mahdollisimman monimuotoisia.

Ja tämän on virologian tohtori tulkinnut kylpyhuoneensa petrimaljanäytteistä :))

Ajattelin kaivaa sen tutkimuksen, mutta tämä tuli ensin vastaan.

Vierailija
311/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vannomatta paras, aika moni denialistiguru pyysi rokotetta jouduttuaan sairaalaan...

Trumppikin otti salaa rokotteen, vaikka ensin saarnasi koronan vaarattomuudesta. Nämä aivopesijät itse tekee aina päin vastoin.

"Älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä sanon."

Vierailija
312/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

66% vs 90%

33% vs 10% 

Eikös tuossa ole epäsuhta, nimenomaan "rokottamattomien tappioksi"?

Ota sormi nenästä pois ja ymmärrä, että jos 100% olisi rokotettu, sairaalaan joutuneista kaikki olisivat rokotettuja

Tilasto tuosta? Pitkäaikainen tilasto on ollut, että suhteutettuna rokotettuihin/rokottamattomiin, rokotetut on olleet jatkuvasti yliedustettuina sairaalahoidossa ja siksihän tämän tilastointi hienosti lopetettiin mediassa, kun ei tukenut agendaa.

Vierailija
313/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kyllä aikalailla paremman rokotteen, vitsiltähän noi luvut kuulostaa.

Vierailija
314/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yllättävä tulos. Keskiluokka on isoimmalla panoksella hyvinvoinnistaan riippuvainen kuuliaisuudesta yhteiskunnalle. Tämä on luonnonlaki. Alaportailla ei ole hirveästi menetettävänä ja ylhäällä ollaan riippumattomia. Keskiluokka hyppää, kun käsketään, ettei paikka auringossa lähde alta.

Vierailija
315/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumppikin otti salaa rokotteen, vaikka ensin saarnasi koronan vaarattomuudesta. Nämä aivopesijät itse tekee aina päin vastoin.

"Älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä sanon."

Trumppihan ne rokotteet runnoi läpi vuodessa, massiivisella rahoituksella. =D

Vierailija
316/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Minä en koronarokotteita ottanut, koska olin raskaana ja imetin noina aikoina, kun koronahysteria oli päällä. Olin myös ehtinyt sairastaa ko taudin keväällä 2020, hyvin lievin oirein. Siinä syyt sille, miksen rokotetta ottanut.

Olen koulutukseltani KTM, päihteitä en käytä ja mielenterveyskin on tallella :D

Vierailija
317/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahmutit uskoo somen salaliittohöyryihin kuten että rokote vie miehiltä potenssin.

No mun nuorella kaverilla ei oikein seiso enää. Terve muuten.

Vierailija
318/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos rokottamattomia aikuisia on 1/10, niin heitä kuuluisi olla sairaalassa 1/10 eikä 1/3. Rokote siis toimii juuri niin kuin piti. Viidesluokkalaisen matikalla pitäisi pärjätä tässä.

Vierailija
319/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 0 koronarokotetta ja 0 koronaa. En väitä, että asioilla olisi yhteyttä, mutta monet rokotetut näyttävät olevan jatkuvassa tautikierteessä.

T. akateeminen työtön

Vierailija
320/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos rokottamattomia aikuisia on 1/10, niin heitä kuuluisi olla sairaalassa 1/10 eikä 1/3. Rokote siis toimii juuri niin kuin piti. Viidesluokkalaisen matikalla pitäisi pärjätä tässä.

Harmi vaan että nuo rokotuskattavuusluvut ovat itse keksimiäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä