Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että resurssien siirto pois työterveydenhuollosta parantaisi julkisen sektorin terveyspalveluita perusterveydenhuollossa?

Vierailija
25.04.2023 |

Minä en. Ne lääkärit ovat nimenomaisesti valinneet olla työskentelemättä terveyskeskuksissa. Ei ne sinne siirry vaikka yritettäisiin pakottaa. On myös kyseenalaista, että työmarkkinoita hankaloitetaan sillä, että työssäkäyvät odottavat lääkäriaikaa kuusi viikkoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen pitäisi palvella paremmin ihan jokaista. Itse jonotin erittäin kivuliaan välilevyn pullistuman kanssa julkiselle 7kk, siinä ajassa olin itse jo maksanut magneetit sun muut yksityiselle. Samassa ajassa terveeltä työttömältä tutulta oli otettu magneettikuvat, tehty vatsan ja suoliston tähystykset sun muuta. Minä olin tosi kipeä, hän ei.

Työnantajan työterveyshuollon sopimus määrittelee mitä palveluja työntekijälle tarjotaan.

Vierailija
22/26 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät työterveyspalvelut ovat monella työpaikalla merkittävä kilpailuetu työnantajilla työvoimasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialistin märkä uni on aina ottaa pois muilta jos itsellä ei ole. Tasapäistäminen alkaa jo peruskoulusta.kaikkien pitää olla yhtä huonoja ja kaikilla on oltava yhtä huonot palvelut

Sinun mielestä 20 prosenttia kansasta (varakkaiden) tulee saada erittäin hyvät palvelut ja muut ei niitä tarvitse. Tämä suuntaus on ollut jo pitkään ja tulokset näkyvät.

Vierailija
24/26 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden sairaanhoitopalvelut ovat saaneet aikaan sen että toimivalla julkisella terveydenhuollolla ei ole tarpeeksi kannatusta ja rahoitus ei riitä.

Vierailija
25/26 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Ensinnäkään normaali työssäkäyvä ihminen ei pääse julkiselle. Julkisen palvelut on niille, joilla ei ole mitään muuta. 

Pääsee. Kaikilla ko kunnassa asuvilla on oikeus niihin.

Vierekkäisissä kunnissa voi olla ihan eri kriteerit. Toinen saa heti kaiken, toinen ei mitään.

Vierailija
26/26 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Ensinnäkään normaali työssäkäyvä ihminen ei pääse julkiselle. Julkisen palvelut on niille, joilla ei ole mitään muuta. 

Pääsee. Kaikilla ko kunnassa asuvilla on oikeus niihin.

Vierekkäisissä kunnissa voi olla ihan eri kriteerit. Toinen saa heti kaiken, toinen ei mitään.

Ei nykyisin, kun on sote. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan