Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiehtooko ketään muuta osa-aikaisten töiden yhdistely?

Vierailija
24.04.2023 |

En tiedä olenko jotenkin outo tai erityisen ADHD, sillä haluaisin tehdä montaa eri työtä - tyyliin pari tuntia siivoojana, pari tuntia myyjänä, pari tuntia siellä sun täällä - sen sijaan että istuisin koko päivän saman kaupan kassalla.

Yleensähän näitä vähätuntisia osa-aikatöitä tällä palstalla haukutaan.

Onko ketään muuta, joka ajattelee samoin? Vai onko se käytännössä paljon kamalampaa kuin ajatuksena?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et etsisi työtä, jossa on monipuolisesti tehtäviä? Esim välillä toimistolla, välillä myyntihommissa jne.

Vierailija
2/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on pari osa-aikatyötä, toinen keikkatyö. Hankalaahan se on kovin monia töitä yhdistellä kun tahtovat työajat sitten mennä päällekkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et etsisi työtä, jossa on monipuolisesti tehtäviä? Esim välillä toimistolla, välillä myyntihommissa jne.

Valitettavasti sellaisia ei oikein ole tarjolla. Kun en meinaa saada noita osa-aikaisia hanttihommiakaan.

Vierailija
4/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on pari osa-aikatyötä, toinen keikkatyö. Hankalaahan se on kovin monia töitä yhdistellä kun tahtovat työajat sitten mennä päällekkäin.

Niin joo, sehän siinä toki on ongelmana.

Vierailija
5/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikolla töissä rautakaupassa, viikonloppuisin pitopalvelussa ja aina välillä ompelen tilaustyönä.

Vierailija
6/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päivisin sairaalassa ja iltaisin opetan.

Vierailija
7/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö työhön sidonnaisuusaika klo 8 - 23 / 6 päivää viikossa jossa hyppytunteja?

Juu ei kiitos. Pidä hyvänäs vaan.

Vierailija
8/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein useamman vuoden tuota. Minulla oli osa-aikainen opetustyö parissa eri paikassa kerrallaan ja lisäksi tein keikkatöinä käännöksiä omalla toiminimellä. Tykkäsin tuosta systeemistä paljon enemmän kuin mistään vakituisesta työstä koskaan. Kun yksi paikka alkoi kyllästyttää, vaihdoin toiseen. Nyt olen jo eläkkeellä.

Vierailija
9/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi osa-aikatyötä ja se ei ole hyvä ratkaisu. Tuloista on pidettävä tarkkaa kirjaa jotta ei tule mätkyjä. Vuoroja on vaikea sovittaa yhteen niin että arki toimisi. Oletko ap sinkku vai perheellinen? Jos on parisuhde ja lapsia niin monen työn yhdistäminen ei toimi.

Vierailija
10/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kolmea eri työtä. Toisia on viikolla ja kolmatta viikonloppuisin epäsäännöllisesti. Tilanne on se, että töitä olisi lähes kaikiksi päiviksi ja voin usein valita, mitä ja milloin teen.

Onnistuu ihan hyvin, vaikka on perhettä. Tämä sopii mulle ainakin nyt. On hienoa voida päättää, milloin tekee töitä ja milloin on vapaalla.

Vierailija
11/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Saan veronpalautusta :)

Vierailija
12/12 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viikolla töissä rautakaupassa, viikonloppuisin pitopalvelussa ja aina välillä ompelen tilaustyönä.

Miten noita ompelutöitä saa? Oletko yrittäjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän