Elämä sekaisin! Tarvitsen tukea ja neuvoja.
En tiedä, mihin muualle kääntyisin. Olen 33-vuotias nainen, jolla on 5-vuotias lapsi ja isäni on 75-vuotias eläkeläinen. Asumme yhdessä isäni kanssa, koska hän tarvitsee apua arjessa.
Lapseni on melkoinen sikaileva kauhukakara, joka saa isoisänsä jatkuvasti raivon partaalle. Lapsi ei tottele minua eikä vaariaan. Hän heittää tavaroita, huutaa ja kiusaa muita lapsia. Olen yrittänyt kasvattaa häntä hyvin, mutta jokin meni pieleen.
Isäni on pettynyt sekä minuun että lapseeni. Hän oli ylpeä siitä, kuinka hyvin olin pärjännyt elämässäni ennen lapsen syntymää, mutta nyt hän katsoo minua surullisena ja sanoo, että olen pilannut kaiken. Tämä sattuu sydämeeni, sillä tiedän hänen olevan oikeassa monella tapaa.
Olen myös tavannut uuden miehen, joka on kotoisin Irakista. Hän on todella mukava ja ystävällinen, mutta hän on myös 20 vuotta minua vanhempi. En ole kertonut isälleni tästä suhteesta, koska pelkään, että hän tuomitsisi meidät ison ikäeron takia. En voi kuvitella hänen reaktiotaan, jos hän tietäisi, että olen seurustellut tämän miehen kanssa salaa.
Samaan aikaan käytän Tinderiä ja huomaan, että pettäminen on helppoa. Naisena saan paljon huomiota ja seuraa löytyy vaivatta. En pysty lopettamaan tätä. Olen koukussa huomioon ja jännitykseen, vaikka tiedän, että se on väärin.
En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Miten saan lapseni käyttäytymään paremmin? Miten voin korjata suhteeni isääni? Pitäisikö minun jatkaa suhdettani irakilaisen miehen kanssa vai lopettaa pettäminen ja keskittyä perheeseeni? Kaipaan neuvoja ja ystävällisiä sanoja. Kiitos, että luit tämän.
Kommentit (26)
Kotihoito voi auttaa asumaan kotona.
Sipsit esiin, nyt on provo,, Ei varaa hoitokotiin, buahhahhaa
Pystytkö järjestämään asioita toisella tavalla?
Keksikää yhdessä jotain kivoja asioita mitä tehdä.
Järjestä itsellesi aikaa ja tilaa.
Tervemenoa perintö sitten. Kai tiedät että maksut otetaan omaisuudesta sitten jos eläke ei riitä? Ja harvalla on jotain 5 tonnin eläkkeitä.