Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saisiko kaksi eri palstaa av:lle yli 25 ja teinimammojen < 25

Vierailija
30.11.2006 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain saan vielä siihen asti että täytän 26, palstailla teinien puolella. Sitten lopetan kokonaan. En ole tosiaan ole kiinnostunut keskusteluista, joissa vain haukutaan toisia lasten haalarimerkin, koulutuksen, kotiäitiyden/hoitoon viemisen perusteella... Tai ties mistä, pääasia että saa haukkua.

Vierailija
2/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vain saan vielä siihen asti että täytän 26, palstailla teinien puolella. Sitten lopetan kokonaan. En ole tosiaan ole kiinnostunut keskusteluista, joissa vain haukutaan toisia lasten haalarimerkin, koulutuksen, kotiäitiyden/hoitoon viemisen perusteella... Tai ties mistä, pääasia että saa haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta koko av:lta voitais poistaa ilman nimimerkkiä kirjottelu...mitäs tästä sanotte?!

Vierailija
4/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä oikeasti mietin, kuinka aikuisia ihmisiä täällä oikein on. Toisille kiukutellaan ja naljaillaan olan takaa ja tehdään erilaisia trolli- ja provo- aloituksia. Itse skrollaan noin 300-400 juttua ja avaan 1-2 tarinaa. Olenko minä luutunut vai taso palstalla ....

Vierailija
5/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää yhtään juttua, jossa joku tiukkis vaatii muita elämään niin kuin hän paremmuudessaan elää. En tajua mikä tarve täällä on nimitellä, vähätellä ja paheksua muita ihmisiä nimettömänä.

Vierailija
6/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ainakin huomaa että kyllä monesti ne nuoremmat paljon fiksumpia juttelee. Itse olen 29 ja kyllä mieluummin vierailisin siellä " teinien" palstalla.

Vierailija
7/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutoselle siis vastaan.

Yleensähän haukkuja vetoaa omassa paremmuudessaan akateemiseen koulutukseensa (amiksiahan täällä haukutaan muutenkin 6-0) ja kypsyyteensä, yli 30-vuoden ikään. Ja jos jonkun lapselle sattuu jotain pahaa, heti ollaan sanomassa " noin siinä käy kun kouluttamaton teini saa lapsia, jäkä jäkä..." .

Kokonaan toinen asia, miten tilanne on irl... Mutta minusta nuoret äidit ovat yleensä suvaitsevampia koskien haalarimerkkejä yms.

4

Vierailija
8/36 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, minkä ikäiset esim. tänä iltana kysyvät tuleeko sperma samasta reiästä kuin virtsa kysymyksiä. Tai haluaisitko tietää, missä miehesi on nyt (mulla nukkuu alakerrassa). Mitä teillä syödään tänään? Mitä puet lapsellesi päälle tänään? Voiko 6 kk syödä porkkanaa... miksi lapsi herää 3 x yössä, mitä anopille lahjaksi, etc. huh huh sanon minä 30 +

Vierailija
9/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois tosiaankin hauska tietää et minkä ikänen esim. just toi spermakysyjä on... :)

Vierailija
10/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen liian vanha ja toiseen liian nuori.. ;)

Vierailija
11/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei alotuksessa huomioitu ollenkaan?! :)

ja tyhmiä saa toki kysyä... en sitä tarkottanu...sitä vaan, että aina ne kysyjät ei tosiaan oo niitä nuorimpia.. :)

Vierailija
12/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen että minun on nuoremman henkilön velvollisuudella pyrittävä havainnollistamaan hieman ikääntyneemmille naishenkilöille, että elämässä kohtaa erilaisia ihmisiä, ajattelutapoja ja kasvatuskäytäntöjä.

Ennakkoluuloni on, että kun ihminen vanhenee, hänen tapansa katsoa maailmaa kaventuu. Siksi on hienoa että on tällainen kirjava palsta kun av. Itse opin täällä päivittäin suvaitsemaan ja hillitsemään halukkuuttani kritisoida ja pitää toisia tyhmempänä kuin itseäni.

peace man..

t 22-vuotias

Vierailija
13/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt " tyhmiä" vaikka olen yli 30-vuotias. Kuten tuo aloitukseni " Mitä lahjaksi 70-vuotiaalle ukilleni" .

Vierailija
14/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen ikä on on alle 25 hyvässä ja pahassa.

Vierailija
15/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, sen kyllä huomaa kun yl 30 vuotiaat ei vielä osaa ottaa vastuuta elämästään vaan leikitään pidennettyä teini-ikää.

Vierailija
16/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään tähän että harvoin nuoret tosiaankaan arvostelee koulutuksia joiden alussa he yleensä vasta ovat, kuin ne vanhemmat naiset jotka ovat jo vuosia kouluttautuneet korkeisiin virkoihin...

Ja usein on niin että rahaa ja ylevää elintasoa on myös enemmän näillä korkeasti kouluttautuneilla ja vanhemmilla äideillä ja iseillä. Usein juuri he arvostelevat tarvikkeista, tavaroista, elintasosta ja työvalinnoista...

t. 2 pojan äiti 23v

Vierailija
17/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suvaitsevaisuus on erittäin suuri hyve! Kaikkea ei tarvitse ymmärtää tai olla samaa mieltä, mutta pitää muistaa olla suvaitsevainen maailmassa jossa elää miljardeja erilaisia ihmisiä, kulttuureja, tapoja, mahdollisuuksia jne.

Vierailija
18/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vanhempia arvostaakin oikeen kunnolla...

Mutta he usein tekevät sen mahdottomaksi käyttämällä tätä asemaa hyväksi...

Sieltä tulee kaikkitietoisuutta, ikävää arvostelua, " parempaa näkemystä" , " parempia mielipiteitä" , " parempaa osaamista" yms...

Vaikka tosiasiassa ikä ei todista ketään viisaaksi yksin! Vaan ne elämän aikana koetut asiat, niistä opitut asiat ja yleisesti ympärillä ja koko maailmassa tiedostetut jutut ja kehitykset...

Vierailija
19/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisten kymmenen vuoden aikana nähnyt elämästä niin paljon, että ahdasmielisyys on karissut pakostakin. Ehkä sitten, jos ihminen kieltäytyy oppimasta elämästä mitään, ja kulkee aina laput silmillä, hän muuttuu suvaitsemattomammaksi ikääntyessään. Onneksi on meitäkin, joille koko elämä on kehittymistä.

Vierailija
20/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista ihmistä tulee kunnioittaa, oli ikä mikä tahansa. Ja tietenkin myös vanhoja ihmisiä. Mutta ei se ikä tarkoita yksinään mitään, kaikki vanhat ei ole viisaita ja kokeneita, eivätkä kaikki nuoret naiveja ja tyhmiä. Eli myös vanhemmat voisivat kunnioittaa nuorempia, tätä näkee valitettavan harvoin täällä.

Ja sitten ilmiselvät provot erikseen...