Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpottaako ero pettämisestä toipumista?

Vierailija
24.04.2023 |

Olen pari vuotta yrittänyt päästä yli vaimoni sekoiluista. On luvannut, että ei petä enää ja haluaa jatkaa kanssani. Vaikuttaa, että tekee koko ajan kaikkensa, että toipuisin.

Tuntuu, että en toivu. Mietin tapahtuneita asioita edelleen jatkuvasti. Terapia ei auta.

Auttaako ero? Nuolenko sen jälkeenkin vielä haavojani vuosikausia? Rakastan edelleen.

Uutta kumppania en halua enää koskaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä rakastat, mutta onko sinulle ok rakastaa yksin? Koska vaimosi on tietenkin tahtoen valinnut tuon tuskan sinulle aiheuttaa. Vieras mies oli tärkeämpi. Onko se rakkautta?

Vierailija
2/7 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti pettää. Älä usko mitään mitä nainen sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sanaan ei voi luottaa. Heitä hänet heti ulos ja hanki parempi tilalle.

Vierailija
4/7 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää terapiassa, yhdessä tai yksin, sillä saa ehkä uutta näkökulmaa asiaan.

Mieti kumpi olisi pahempi, se että eroatte nyt vai se että vaimosi löytääkin parin vuoden päästä jonkun toisen, ehkä pysyvästi tällä kertaa? Se et välttämättä olekaan sinä, joka pääsee päättämään tulevaisuudestanne.

Kävi miten kävi, se rakkauden tuska ei häviä helpolla mihinkään, jos eroatte se todennäköisesti ensin pahenee monin verroin. Toisaalta se voi sitten ajan myötä myös helpottaa.

Jos jatkatte yhdessä, se mitä on tapahtunut on jatkuvasti mielessäsi, koska vaimosi on siitä muistuttamassa läsnäolollaan.

Vierailija
5/7 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen näin: jos kumppani pettää niin sen kertoo vain että on sellanen ihminen joka pettää 🤷 jos jatkaa "parisuhteessa" tällaisen ihmisen kanssa olet hyväksynyt ihmisen tavan toimia.

Jos et halua olla pettäjän kanssa niin ainut keino on jättää se.

Ja naiset ei koskaan puhu totta. Joka ikinen ele,sana, tunteen näyttäminen on vaan tilanteen manipulointia. Kokeile pyytää todellista fyysistä panttia niin todellisuus selviää nopeasti, esim 20000€ rahaa sun tilille pantiksi, jos pettää menettää.

Vierailija
6/7 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä petti. Muutti kauas sen toisen naisen kotikulmille ja hankki kodin Itselleen, tälle naiselle ja hänen lapsilleen. Nainen tuli järkiinsä ja jäi miehensä ja lastensa luo.

No exä haki lohtua mun luota joskus vuoden päästä. Olin niin sekaisin kaikesta että otin hänet takaisin. Sitten hän löysi taas uuden naisen. Oli niin sekaisin kaikesta toilailustaan että kävi fyysisesti kimppuuni. Se oli viimein se tikki että tajusin että eihän meistä enää mitään tule.

En ole eroni jälkeen uskaltanut parisuhteeseen. Keskityin lapsiin ja töihini. Eroittäin hyvää sikaa. Emme ole exän kanssa minkäänlaissa väleissä. Hän solmi tämän viimeksi mainitsemani naisen kanssa avioliiton ja lapsia tuli. Hän oli meidän yhteisille lapsille kuin joulupukki. Toi heille joululahjat. Hänen seuraavasta suhteestaan olevat lapset eivät tiedä että heidän isällään on ennestään lapsia. Kaappi se on tällainenkin. Mutta eronnut on nyt siitä toisestakin vaimosta. Oikeastaan tämä hänen toinen eronsa oli minulle suuri helpotus. En kelannut enää omaa syyllisyyttäni. Exä menee kukasta kukkaan.

Vierailija
7/7 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että auttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi