Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään vois juoda olutta

Työtön--
24.04.2023 |

Eihän huomenna töitäkään ole joten olutta vaan kiitos teidän veronmaksajien että me köyhä saamme tukia kelasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni päälle vaan. Se on yksi niitä harvoja hupeja työttömänä että voi ryypätä kun huvittaa. Vaikka rehellisyyden nimissä se on usein juomista siksi kun v tuttaa olla työttömänä. Rahat on aina lopussa ja halvin kännikin maksaa yli kakskymppiä. Tilaa ne juotavat niin riittää rahat paremmin. Kuitenkin ainoa laillinen päihde niin turha siitä on maksaa liikaa. 

Vierailija
2/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia huono viinapää niin tulee halvaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan jos rahat riittää. Itsellä oli työmarkkinatuella ainakin sen veran tiukkaa että ei ihan joka arkipäivä olisi onnistunut. Nyt töissä olessa olisi mahdollista mutta kun ei tee mieli. Viikonloput riittää.

Vierailija
4/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä niin hyvä lääkitys etten tarvitse olutta. Kykenen olemaan selvinpäinkin samanlainen ilman päihteitä. Seksikin naisena tuntuu hyvältä. 🥰

Vierailija
5/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä hevosena?

Vierailija
6/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahasta kiinni juopottelu. Kyllä rahaa on tarpeeksi.

Vierailija
7/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo ties kuinka mones olut menossa. Töissäkäyvä olen, mutta se ei estä mua pitämästä iltahauskaa kotona. Mitä se kellekään kuuluu. Harmi vaan kun taitaa tänään juomat loppua kesken just parhaimman pöhinän vaiheessa. Nooh ei se mitään, huomenna on uusi päivä, kituuttaa päivän töissä kuin kunnollinen ihminen ja kotiin päästyä taas korkshh!

Vierailija
8/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vois mutta huomenna työhaastattelu. Jos pääsen niin sen kunniaksi voisi ottaa sit.

Vierailija
9/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jo ties kuinka mones olut menossa. Töissäkäyvä olen, mutta se ei estä mua pitämästä iltahauskaa kotona. Mitä se kellekään kuuluu. Harmi vaan kun taitaa tänään juomat loppua kesken just parhaimman pöhinän vaiheessa. Nooh ei se mitään, huomenna on uusi päivä, kituuttaa päivän töissä kuin kunnollinen ihminen ja kotiin päästyä taas korkshh!

alkoholisti

Vierailija
10/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkoholisti

Guilty as charged. En ole muuta väittänytkään.