Jokakeväinen ostosvimma. Onko muita?
Tulee ostettua kotiin uutta sekä vaatekaappiin. Tuli tilattua tässä viikon sisään mm. uusi sohva. Verhoja. Vaatteita. Kosmetiikkaa. Silmäilin jo uusia mattojakin.
Huh. Aina keväisin sama homma, kauhea vimma uusia sisustusta ja ostaa uusia vaatteita kesäksi.
Kommentit (37)
Lievää maniaa? Sopivatko muut maanis-depressiivisyyden oireet sinuun? Kevät kuulemma lisää maniaa.
Ostin kolme mekkoa kesäksi, eivät olleet kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Lievää maniaa? Sopivatko muut maanis-depressiivisyyden oireet sinuun? Kevät kuulemma lisää maniaa.
Ei sovi oireet. Kunhan hemmottelen itseäni pitkän synkän talven jälkeen :)
Mulla tämä iskee aina vuodenajan vaihtuessa toiseen.
Minua ainoastaan panettaa enemmän keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Tonni meni hujauksessa.
Mitä ostit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Tonni meni hujauksessa.
Mitä ostit?
Sisustus tavaraa, kesämekkoja, sisustus tekstiilejä. Puolustuksekseni, moni oli alennuksella vähintään 50%
Ei ole ostovimmaa mutta kasvatusvimma tuntuu olevan. Tekisi mieli laittaa kasvamaan mutta sehän on pirkale vieköön suomessa laitonta. Keällä voisi kasvattaa kaamosmasennuksen estoon kukat.
Mulla on hirveä kasvien osteluvimma. Parveke täynnä kasveja, samoin olkkari. Ja kasvatan chiliä.
Ostin silkkisen t-paidan. Ne ovat kesällä hengittäviä.
Ihanaa, just hain ekan paketin vaatteita🥰 ap
Kuulostaa hypomanialta. Siinähän ei ole myöskään sairaudentuntoa, joten ei ihminen itse tunnista olevansa sairas. Auringonvalon lisääntyminen laukaisee.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hypomanialta. Siinähän ei ole myöskään sairaudentuntoa, joten ei ihminen itse tunnista olevansa sairas. Auringonvalon lisääntyminen laukaisee.
Joo, okei. Olen mieleltäni sairas kun ostan kerta vuoteen vaatteita, kosmetiikkaa ja kodinsisustusta😄 ap
Naistentautien polilla pitäisi olla oma mt-osasta teille ostovimmasta kärsiville.
Vierailija kirjoitti:
Jooh :D
Vierailija kirjoitti:
Naistentautien polilla pitäisi olla oma mt-osasta teille ostovimmasta kärsiville.
Miten niin naisten? Tunnen muutamia miehiä, jotka tekee samaa. Miehillä ostokset tuppaa olemaan vielä vähän arvokkaampia; moottoripyöriä, mönkijöitä, veneitä. Siinä ei tonnilla tee mitään.
Ei todellakaan tuu tuollaista. Pikemminkin vihaan sitä kun joutuu juoksemaan kaupoissa kun huomaa kevään tullen että kengät on risat ja kesäpaidoissakin reikiä, kesämekko käynyt pieneksi ja lässynlää. Vihhhaan shoppailua ylitse kaiken!
Kyllä, vaikka kuinka yritän rajoittaa itseäni.