Google tuhoaa kaikki haut
Jos etsii jotain asiaa netissä, niin tulee monta sivua vain yritysten mainoksia. Google oli aikoinaan hyvä, mutta ei enää toimi, ei edes ymmärrä suomea. Ja ei voi enää kääntää suomeksi vieran kielistä tekstiä, kun voi enää kääntää vain yhden sanan, ja vaihtoehdot italiaksi tai muulla kielellä vaihtoehdot, mutta ei enää suomeksi. Google mennyt alaspäin koko ajan, kun haluaa vain saada rahaa, mutta unohtaa käyttäjät täysin. Toki voi käyttää muita alustaja, mutta meneekö hekin tähän huonoon suuntaan?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Itse pistänyt merkille että suomenkieliseen hakuun (tai esi syöttöön) tyrkytetään intialaisia sanoja ja nimiä, sama muuten youtubessa. Vaikka intialaiset täyttävätkin tämän pallon ei se tarkoita sitä että me muut kansat lakkaisimme olemasta.
Hehe, itse kuuntelin joskus intialaista musiikkia kun oli mukava kuunnella välillä jotain mistä ei varmasti ymmärrä sanaakaan ja hain ensimmäisellä kielellä joka tuli mieleen. No eikös youtube sitten ehdota nykyään jatkuvasti kaikkea mahdollista videota niillä kielillä.
Vierailija kirjoitti:
AltaVista ei kyllä näytä toimivan enää, ja wikipediakin sanoo:
"Shutdown
On June 28, 2013, Yahoo! announced on its Tumblr page that AltaVista would shut down on July 8, 2013. Since the day AltaVista shut down, visits to AltaVista's home page are redirected to Yahoo!'s main page."
Juu, totta. Sekoitin sen ilmeisesti johonkin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pistänyt merkille että suomenkieliseen hakuun (tai esi syöttöön) tyrkytetään intialaisia sanoja ja nimiä, sama muuten youtubessa. Vaikka intialaiset täyttävätkin tämän pallon ei se tarkoita sitä että me muut kansat lakkaisimme olemasta.
Minulla on tubessa harrastuskanava, ja olen huomannut, että iso osa katsojista on Intiasta jostain syystä vaikka en tee mitään Intiaan tai siihen kieleen viittaavaakaan. Käytän tekstikuvauslaatikoissa englantia ja suomenkieltä.
Todennäköisesti botteja.
Minulla on tubessa harrastuskanava, ja olen huomannut, että iso osa katsojista on Intiasta jostain syystä vaikka en tee mitään Intiaan tai siihen kieleen viittaavaakaan. Käytän tekstikuvauslaatikoissa englantia ja suomenkieltä.