Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisitteko, millaisia ja minkä ikäisiä ihmisiä olette?

Vierailija
24.04.2023 |

Itse olen 67-vuotias nainen. Kaksi lasta ja neljä lastenlasta.
Työurani tein yliopistolla.
Autokoulunkin suoritin joskus 90-luvun alussa, mutta siitä ei tullut oikein mitään. Kakkosvaihe jäi suorittamatta.

Olen taiteilija ja kaiken maailman haihattelija. Minulla ei ole paljon ystäviä. Kukapa minua edes jaksaisi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, ruma ja ilkeä, 39 vuotta.

Vierailija
22/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v gaymies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v nainen, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri. Asun mieheni, lapseni, koirien, muutaman kanan ja kissan kanssa vanhalla maatilalla.

Toinen lapseni syntyi kuolleena vuodenvaihteessa, siitä lähtien olen ollut alakuloinen ja roikkunut tällä(kin) palstalla. Toivoisin vielä pääseväni eteenpäin, somen vaikutus hyvinvointiini on ollut enimmäkseen negatiivinen, mutta vielä ei ole ollut voimia pyristellä.

Kuulostaa niin hyvältä. Varsinkin kanat!

Olen pahoillani lapsesi kuolemasta.  Vaikeaa on käsittää noin paha tilanne. Kyllä sinä pääset elämässäsi eteenpäin vaikka se vaikuttaa nyt pahalta. Kaikkea hyvää sinulle. ♥

~ ap ~

Vierailija
24/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä vastajista on horoskoopiltaan Vesimies?

Minä olen...

N66

Vierailija
25/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ikisinkkumies. Töissä käyn välillä ja harrastan musiikkia. En haluaisi olla aina yksin, mutta en ole vielä kenellekään naiselle kelvannut.

Vierailija
26/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vithuako se sulle kuuluu.

Vierailija
27/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v nainen, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri. Asun mieheni, lapseni, koirien, muutaman kanan ja kissan kanssa vanhalla maatilalla.

Toinen lapseni syntyi kuolleena vuodenvaihteessa, siitä lähtien olen ollut alakuloinen ja roikkunut tällä(kin) palstalla. Toivoisin vielä pääseväni eteenpäin, somen vaikutus hyvinvointiini on ollut enimmäkseen negatiivinen, mutta vielä ei ole ollut voimia pyristellä.

Kuulostaa niin hyvältä. Varsinkin kanat!

Olen pahoillani lapsesi kuolemasta.  Vaikeaa on käsittää noin paha tilanne. Kyllä sinä pääset elämässäsi eteenpäin vaikka se vaikuttaa nyt pahalta. Kaikkea hyvää sinulle. ♥

~ ap ~

Kiitos. Se on kummallista miten paljon tuntemattomankin kanssakulkijan sanat voivat lämmittää. Aloituksessasi pohdit, että kuka sinua ystävänä jaksaikaan, minusta vaikutat varsin mukavalta ja pidettävältä ystävältä.

Kaikkea hyvää sinullekin.

-sama

Vierailija
28/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on Metusalem, ja olen 906 vuotias.

Vierailija
29/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata trollin tietojenkalasteluun.

Vierailija
30/30 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä vastajista on horoskoopiltaan Vesimies?

Minä olen...

N66

Jopas sattui! olen v. 1957 helmikuussa syntynyt Vesimies. Olen tehnyt urani luovassa hyväpalkkaisessa akateemisessa ammatissa. Nimeni löytyy jopa Wikipediassa. Entä sitten?