Kertoisitteko, millaisia ja minkä ikäisiä ihmisiä olette?
Itse olen 67-vuotias nainen. Kaksi lasta ja neljä lastenlasta.
Työurani tein yliopistolla.
Autokoulunkin suoritin joskus 90-luvun alussa, mutta siitä ei tullut oikein mitään. Kakkosvaihe jäi suorittamatta.
Olen taiteilija ja kaiken maailman haihattelija. Minulla ei ole paljon ystäviä. Kukapa minua edes jaksaisi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri. Asun mieheni, lapseni, koirien, muutaman kanan ja kissan kanssa vanhalla maatilalla.
Toinen lapseni syntyi kuolleena vuodenvaihteessa, siitä lähtien olen ollut alakuloinen ja roikkunut tällä(kin) palstalla. Toivoisin vielä pääseväni eteenpäin, somen vaikutus hyvinvointiini on ollut enimmäkseen negatiivinen, mutta vielä ei ole ollut voimia pyristellä.
Kuulostaa niin hyvältä. Varsinkin kanat!
Olen pahoillani lapsesi kuolemasta. Vaikeaa on käsittää noin paha tilanne. Kyllä sinä pääset elämässäsi eteenpäin vaikka se vaikuttaa nyt pahalta. Kaikkea hyvää sinulle. ♥
~ ap ~
Kuinka moni teistä vastajista on horoskoopiltaan Vesimies?
Minä olen...
N66
36v ikisinkkumies. Töissä käyn välillä ja harrastan musiikkia. En haluaisi olla aina yksin, mutta en ole vielä kenellekään naiselle kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri. Asun mieheni, lapseni, koirien, muutaman kanan ja kissan kanssa vanhalla maatilalla.
Toinen lapseni syntyi kuolleena vuodenvaihteessa, siitä lähtien olen ollut alakuloinen ja roikkunut tällä(kin) palstalla. Toivoisin vielä pääseväni eteenpäin, somen vaikutus hyvinvointiini on ollut enimmäkseen negatiivinen, mutta vielä ei ole ollut voimia pyristellä.Kuulostaa niin hyvältä. Varsinkin kanat!
Olen pahoillani lapsesi kuolemasta. Vaikeaa on käsittää noin paha tilanne. Kyllä sinä pääset elämässäsi eteenpäin vaikka se vaikuttaa nyt pahalta. Kaikkea hyvää sinulle. ♥
~ ap ~
Kiitos. Se on kummallista miten paljon tuntemattomankin kanssakulkijan sanat voivat lämmittää. Aloituksessasi pohdit, että kuka sinua ystävänä jaksaikaan, minusta vaikutat varsin mukavalta ja pidettävältä ystävältä.
Kaikkea hyvää sinullekin.
-sama
Mun nimi on Metusalem, ja olen 906 vuotias.
Ei kannata vastata trollin tietojenkalasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä vastajista on horoskoopiltaan Vesimies?
Minä olen...
N66
Jopas sattui! olen v. 1957 helmikuussa syntynyt Vesimies. Olen tehnyt urani luovassa hyväpalkkaisessa akateemisessa ammatissa. Nimeni löytyy jopa Wikipediassa. Entä sitten?
Tyhmä, ruma ja ilkeä, 39 vuotta.