Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ihmisiä mielestäsi pakottaa opiskelemaan alalle joka ei kiinnosta?

Vierailija
24.04.2023 |

Kiinnosta tai on suorastaan vastenmielinen?

Itse olen monta kertaa meinannut pyörtyä jo ennen verinäytteen antamista. Ja hoitajaksi pitäisi ruveta?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää se kun käsketään opiskelemaan vaikka ei ole järkeä enkä pärjää missään opinnoissa.

Vierailija
2/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa hoitajaksi, jos ei sovellu alalle. Se on raskasta, ihmisläheistä työtä. En haluaisi vanhana maata hoitolaitoksessa ja olla jonkun vaikkapa empatiakyvyttömän armoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, eihän ne ihmiset sellaista työtä kuitenkaan kauaa tekisi, jota inhoavat joka päivä.

Vierailija
4/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottamalla saadaan vaan lisää mielenterveysongelmia. Eli ei.

Vierailija
5/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus menee hukkaan jos ei ole alasta kiinnostunut. Silloin ei tule työskentelemään sillä alalla.

Vierailija
6/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
7/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pysty hoitoalalle. En halua ottaa verinäytteitä tai hoitaa intiimipesuja tai vessakäyntejä. Tarkka anatomian opiskelu ei jaksa kiinnostaa. Opiskelussa tarvitaan oikeasti motivaatiota. Pidän kyllä ihmisistä, mutten halua liian lähelle.

Vierailija
8/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat peppuunvetoa pakolliseksi.

Vierailija
9/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä pakoittaa. Hoitajan työhön vaaditaan tietty luonne ja esim itselläni ei sellaista ole, joten minusta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Johonkin koulutukseen voisi kyllä edellyttää ihmisiä, vastineeksi tuille. 

Vierailija
10/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua nyt hoitajaksi pakottaa? 

Vierailija
11/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä seksin myymisestä saataisiin laillista niin olisi aika jännä, jos siihenkin touhuun voitaisiin pakottaa karenssin uhalla?

Vierailija
12/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä seksin myymisestä saataisiin laillista niin olisi aika jännä, jos siihenkin touhuun voitaisiin pakottaa karenssin uhalla?

voisin lähteä kyllä kouluttajaksi  t pena puute

Vierailija
13/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen aikuisen tulee itse elättää työllään itsensä. Mikä vain laillinen ammatti kelpaa.

Vierailija
14/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysymys koska Suomessa ketään ei voi pakottaa mihinkään. Paitsi ehkä vankilaan..

Vierailija
15/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveen aikuisen tulee itse elättää työllään itsensä. Mikä vain laillinen ammatti kelpaa.

Kyllä, terveeltä aikuiselta tuet pois. Ei ole pakko kouluttautua ja mennä töihin jos sen jälkeen siltä tuntuu. Ihmeellinen koko ajatusketju ettei tarvitsisi tehdä mitään jos ei nappaa.

Vierailija
16/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tietenkään pitäisi. Mutta kyllä jokaisen pitää löytää edes joku ammatti itselleen joka sekä työllistää kohtuuullisesti että jota hänen on realistisesti mahdolista päästä opiskelemaan. Eli ei voi olla niin että mikään ammatti ei kelpaa tai että ainoa joka kelpaa on sellainen johon ei ole mitään rahkeita.

Vierailija
17/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sua nyt hoitajaksi pakottaa? 

No kuule, kaikille esimerkiksi viisikymppisenä työttömiksi jääneille suositellaan hoitoalaa ja erityisesti lähihoitajan ammattia. Mahdetaanko suositella miehille myös? Itse en sovellu missään määrin alalle, joten jotain muuta pitäisi kehitellä.

Vierailija
18/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, terveeltä aikuiselta tuet pois. Ei ole pakko kouluttautua ja mennä töihin jos sen jälkeen siltä tuntuu. Ihmeellinen koko ajatusketju ettei tarvitsisi tehdä mitään jos ei nappaa.

Onko Kim Jong-un hyväkin ystäväsi? 😁

Vierailija
19/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, eihän ne ihmiset sellaista työtä kuitenkaan kauaa tekisi, jota inhoavat joka päivä.

Niin, 25 vuotta on kyllä tosi lyhyt aika.

Vierailija
20/94 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kim Jong-un hyväkin ystäväsi? 😁

Onko mielestäsi loisiminen joku ihmisoikeus? Sinun ystäviäsi taitavat olla täit, suolistomadot etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi