Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, aikataulutatko päiväsi?

Vierailija
24.04.2023 |

Itse aikataulutin kuin olisin ollut työelämässä. Herätyskello herätti aikaisin, aamupala, kodinhoito, työpaikkailmoitukset, ei päiväunia, ei tv:tä päiväsaikaan. Oli helpompaa siirtyä työelämään, kun oli rytmi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 9:00

Lounas 12:00

Päivällinen 17:00

Iltapala 19:00

Siinäpä se rytmitys pääosin. Myös kävelylenkki joka toinen päivä ja jumppaa kotona.

Vierailija
22/24 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Kello soi joka aamu 5-6, myös viikonloppuna.

Vaikka olen työtön niin se ei tarkoita ettei mulla ole tekemistä.

No hyi, ihan tarpeeksi sai nousta aikoinaan kellon pärinään. Herään itsekseni, yleensä klo 9-10. Tekemisestä ei ole puutetta. Valvonkin kyllä vähän myöhempään. Tää rytmi tuli työssäollessa heti lomilla. Aina ollut iltavirkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Kello soi joka aamu 5-6, myös viikonloppuna.

Vaikka olen työtön niin se ei tarkoita ettei mulla ole tekemistä.

No hyi, ihan tarpeeksi sai nousta aikoinaan kellon pärinään. Herään itsekseni, yleensä klo 9-10. Tekemisestä ei ole puutetta. Valvonkin kyllä vähän myöhempään. Tää rytmi tuli työssäollessa heti lomilla. Aina ollut iltavirkku.

Mikäs hyi se on että mulla on eläimiä jotka täytyy hoitaa olin töissä tai en.

Vierailija
24/24 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun en, ole ihana saada levätä pahan burn outin jälkeen. Nyt aikataulutan, koska elämä pysyy paremmin hallussa kun pitää jonkinmoista rutiinia. Itsellä on lisäksi keskittymishäiriö, joten se auttaa kun on valmiiksi mietitty aikataulu. Muuten vaan haahuilen ja teen mitä sattuu ja tärkeät asiat jää hoitamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän