Työtön, aikataulutatko päiväsi?
Itse aikataulutin kuin olisin ollut työelämässä. Herätyskello herätti aikaisin, aamupala, kodinhoito, työpaikkailmoitukset, ei päiväunia, ei tv:tä päiväsaikaan. Oli helpompaa siirtyä työelämään, kun oli rytmi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Kello soi joka aamu 5-6, myös viikonloppuna.
Vaikka olen työtön niin se ei tarkoita ettei mulla ole tekemistä.
No hyi, ihan tarpeeksi sai nousta aikoinaan kellon pärinään. Herään itsekseni, yleensä klo 9-10. Tekemisestä ei ole puutetta. Valvonkin kyllä vähän myöhempään. Tää rytmi tuli työssäollessa heti lomilla. Aina ollut iltavirkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Kello soi joka aamu 5-6, myös viikonloppuna.
Vaikka olen työtön niin se ei tarkoita ettei mulla ole tekemistä.No hyi, ihan tarpeeksi sai nousta aikoinaan kellon pärinään. Herään itsekseni, yleensä klo 9-10. Tekemisestä ei ole puutetta. Valvonkin kyllä vähän myöhempään. Tää rytmi tuli työssäollessa heti lomilla. Aina ollut iltavirkku.
Mikäs hyi se on että mulla on eläimiä jotka täytyy hoitaa olin töissä tai en.
Alkuun en, ole ihana saada levätä pahan burn outin jälkeen. Nyt aikataulutan, koska elämä pysyy paremmin hallussa kun pitää jonkinmoista rutiinia. Itsellä on lisäksi keskittymishäiriö, joten se auttaa kun on valmiiksi mietitty aikataulu. Muuten vaan haahuilen ja teen mitä sattuu ja tärkeät asiat jää hoitamatta.
Herätys 9:00
Lounas 12:00
Päivällinen 17:00
Iltapala 19:00
Siinäpä se rytmitys pääosin. Myös kävelylenkki joka toinen päivä ja jumppaa kotona.