Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltapäivälehden juttu seksibileistä: menisitkö?

Vierailija
24.04.2023 |

Minä en ikinä. Kuvottaa ajatus jostain paidattomasta "varamiehestä", joka kuikuilisi lähentelyjä. Ja ne naamiot vasta naurettavia ovat.

Miten joku voi mennä porukkaan, jossa ideana on naiskennella ventovieraiden kanssa?

Mielipiteitä?

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käynyt pari kertaa seksibileissä vahingossa/hömöyttäni. Pari kymppisinä baari-illan jälkeen seistiin kahden kaverin kanssa taksijonossa.

Siinä yksi keski-ikäinen nainen huuteli, että samaan suuntaan menijöitä jaetaan taksi.. meitähän oli kolme. Tää sitten sano, että heillä on kotona bileet hiipumassa, että kiinnostasko lähtee elävöittämään? Heillä on juomaa ja syötävää yms.

Mikäs siinä. Iltahan oli jäänyt aivan kesken.

Päästiin mestoille, niin äkkiähän selvis mistä on kyse. Osa jengistä oli sammunut ja lähinnä kännisiä keski-ikäsiä miehiä kourimassa itseään.

Heräshän ne ukot henkiin, kun nuoria tuli. Hyi helvetti mitä sakkia olikin. Juomat saatiin käteen todella nopeesti ja saatiin katsella kun sedät runkkaa.

Se emäntä oli kaikkein hankalin. Itse toitottaa, että kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Samalla riisuu ja hivelee itseään ja puristelee jotain meistä aivan järjettömässä kiimassa.

Siinä alkoi tulla tytöille hätä käteen, että miten sieltä pääsee pois ilman suoritusta.

Joku nuorempi herra hoksas hädän ja vinkkas, että tupakkapaikka on sitten tuolla. Takapihalla viittas, että tohon suuntaan, kun lähdette, niin pääsette päätielle.

Sitten meni kuukauden päivät, kun yksi kaveri soitti yöllä. Että on vuorostaan ajautunut johonkin pappabileisiin... Miten täältä pääsee pois!? Hän mokaskin jo, kun sano, ettei polta tupakkaa...

Mä asuin sen talon lähellä ja ei auttanut, kun kengät jalkaan ja menoksi.

Etuoven avas se sama nainen silmät kiiluen. Laitoin luudan varren, että ovi pysyy auki.. toivotin hyvät illat ja jo tulin puristelluksi tuon naisen toimesta.

Kävelin kämpässä ja etsin kaveria. Sieltähän se kolmannesta huoneesta löyty setien ympäröimänä. Nappasin kädestä kiinni ja kysyin, että onko kaikki kamat mukana? Jep!

Sit mentiin. Määrätietoisesti ovea kohti ja eikun luudan varsi hätistelyt vielä ja ulos.

Emäntä perään huuteli, että kyllä se ilmainen viina kuitenkin kelpaa, eikä mitään vastinetta saa.

Soitin mä sitte poliisit. Kerroin, että se bileiden vapaaehtoisuus nyt on vähän niin ja näin. Oli siellä parit ratsiat ollut, mutta siinä vissiin se.

Näin mä niitä joskus kaupoilla. Aika reippaasti se nainen tuli moikkaamaan ja kyselemään kuulumisia. Kertoi, että pitävät taukoa bilettämisestä. Hän sitten ilmottelee, kun aloittavat. Ihan kuin oltais oltu jotain myötämielisiä vakkareita.

Mä ehdin muuttaa muualle. Onneksi. Tuosta on nyt 15 vuotta ja vieläkin älötti muistella.

Tämä lienee realistisempi kuvaus kuvatunlaisista bileistä. Alkoholi mainittiin iltapäivälehden jutussa myös ja itse näin painajaista ko. tilanteesta viime yönä! Sisältö oli juuri sellainen, että rajojen kunnioitus oli vähän niin ja näin.

Mulle jäi kammo, kun kerran törmäsin isossa vuokratussa juhlapaikassa vastaavanlaiseen porukkaan, joka oli siellä bilettämässä. 

Voi googlettaa "swingers" niin saa todella kattavan kuvan ko. toiminnasta.

Vierailija
122/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta pervoilua.

Ikuisesti murrosikään jääneiden hi-hii leikkejä.

Ikävää jos sinä bileissä käydessäsi koit asian näin. Minä näin ihmisiä tavallisia paljastavammissa bileivaatteissa kävelemässä ympäriinsä, juttelemassa toisilleen, tanssimassa musiikin ja hörppimässä lonkkua/siideriä, ja osassa huoneista ihan tavallisen näköisiä ihmisiä harrastamassa seksiä keskenään. Näihin huoneisiin ei tarvinnut mennä kurkkimaan.

Monissako bileissä olet itse käynyt ja moneenko ihmiseen tutustunut paremmin? Ikävää että tutuissasi on jotain teini-ikään juuttuneita, mun tutuissa ei ole.

Miksi menit bileisiin? Puuttuiko elämästäsi jotakin? Eikä miehesi riitä?

Menin bileisiin aviomieheni pyynnöstä, hänellä on fantasia musta toisen miehen kanssa. Ennen kuin joku alkaa naukua muuta niin tiedoksi että mieheni on juuri se superalfauros, joka haluaa suljettujen ovien takansa saada naiselta piiskaa ja nöyryytystä.

Elämästäni ei puutu mitään! Olen terve ja nätti, tulen hyvin toimeen, meillä on ihana avioliitto ja kiva koti :) Mieheni riittää mulle mainiosti, hemmottelua ja viiden tähden seksiä useita kertoja viikossa.

Taidat olla se Unelmahäiden morsio :D

Ei vaan mun mies on oikeasti laadukas. Älykäs, komea, varakas, menestyvä herrasmies, jolla on siisti ulkonäkö ja moitteettomat käytöstavat.

Älykäs mies ei lähde seksibileisiin : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan on keksittyjä ja liioiteltuja tarinoita. Tuollaisissa seksibileissä on noin 10 ihmistä. Pääasiassa makkarafestareita.

Kuten voitte lipunmyyntipalvelusta halutessanne tarkistaa, niin monet noista bileistä tulevat loppuunmyydyiksi, myös ja nimenomaan ne, jotka ovat pariskunnille eli miehet + naiset about 1:1.

Onko lipuissa merkitty ALV?

Tutki tuolta:

https://www.tiketti.fi/wildclub-2023-wildclub-kirkkonummi-lippuja/87574

Vierailija
124/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ramppasin orgioissa nuorempana, silloin kun irtoseksi vielä kiinnosti. Siellä on kaiken näköistä ja kokoista, alkoholia kuluu reilusti, keskimäärin ihan hauskaa meininkiä.

Mitenhän tuo sujuisi, jos kaikki olisivat selvinpäin. 

Vierailija
125/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oksetus. olen varmaan liian vanha tuollaiseen mutta koko jutun ajattelu ällöttää. jonku vieraan miehen paskaperse lähellä itseäni ja likainen kalu, haisevat nivuset. Huonot hampaat ja hygienia ja yrittäisi suudella. Hyi. olen mielummin sinkku loppuelämäni kuin alistuisin tuollaiseen. miehille tuo on suunnattu.

Näin on. Mäkään en viimeksi päässyt sisään kun olin vahingossa käynyt kuntosalin jälkeen suihkussa ja ovensuun tarkistuksessa persevako ja nivuset eivät haisseet ja en siis päässyt sisälle.

Vierailija
126/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta pervoilua.

Ikuisesti murrosikään jääneiden hi-hii leikkejä.

Ikävää jos sinä bileissä käydessäsi koit asian näin. Minä näin ihmisiä tavallisia paljastavammissa bileivaatteissa kävelemässä ympäriinsä, juttelemassa toisilleen, tanssimassa musiikin ja hörppimässä lonkkua/siideriä, ja osassa huoneista ihan tavallisen näköisiä ihmisiä harrastamassa seksiä keskenään. Näihin huoneisiin ei tarvinnut mennä kurkkimaan.

Monissako bileissä olet itse käynyt ja moneenko ihmiseen tutustunut paremmin? Ikävää että tutuissasi on jotain teini-ikään juuttuneita, mun tutuissa ei ole.

Miksi menit bileisiin? Puuttuiko elämästäsi jotakin? Eikä miehesi riitä?

Menin bileisiin aviomieheni pyynnöstä, hänellä on fantasia musta toisen miehen kanssa. Ennen kuin joku alkaa naukua muuta niin tiedoksi että mieheni on juuri se superalfauros, joka haluaa suljettujen ovien takansa saada naiselta piiskaa ja nöyryytystä.

Elämästäni ei puutu mitään! Olen terve ja nätti, tulen hyvin toimeen, meillä on ihana avioliitto ja kiva koti :) Mieheni riittää mulle mainiosti, hemmottelua ja viiden tähden seksiä useita kertoja viikossa.

Taidat olla se Unelmahäiden morsio :D

Ei vaan mun mies on oikeasti laadukas. Älykäs, komea, varakas, menestyvä herrasmies, jolla on siisti ulkonäkö ja moitteettomat käytöstavat.

Mutta pään sisällä jotain ihan muuta.

Tämä. Kuka nainen on miehen kanssa, joka haluaa piiskaa..

Vierailija
127/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko tuolla käyneet kertoa kokemuksia? En ole koskaan ollut niin ei mitään käsitystä. Siis onko noi sellaiset, että siellä naamiot päällä anonyymina kysytään toiselta haluaako panna ja hän vastaa joko ei tai kyllä ja sitten panette muiden katsellessa?

Vierailija
128/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus ehkä  jossain määrin kiihottaa, mutta olen sen verta valikoiva ihminen, että en todellakaan kenekään randomihmisten kanssa kimppakivaan lähtisi. Eikä musta muutenkaan oikein ryhmäseksiin taida olla.

Vierailija
129/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOTO69

Vierailija
130/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja tulen jatkossakin käymään, kun en ole aikeissa asettua aloilleni vielä. M28

Vierailija
131/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä menisin ja jakaisin iloisin mielin tautista haisevaa alapäätäni siellä.

Vierailija
132/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän riski saada joku sp-tauti tuolla ole melko suuri. Lisäksi varmaan piilokamerat surraa joka nurkassa ja kolossa.

Vierailija
133/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on panna jotain yhden yön juttua jonka iskee baarista. Seksibileissä ne on tuntemattomia sielläkin. Jos tykkää seksistä niin sinne menee sellaiset. Olen ollut pienissä seksibileissä jossa oli 10 henkilöä. En edes tiennyt että ne on seksibileet koska nais kaveri vei minut sinne.

Vierailija
134/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä ihan mielenkiinnosta tuohon synninpesään vain naureskelemaan. Eikä olisi edes pitkä kävelymatka.

Vierailija
135/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy noiden naapureita.

Ja mitä vtua, jokainen käyttää samoja seksivälineitä, onhan siinä sentään desiä ja käsipaperia vieressä😂

Hitto ihmiset, ei teillä ole aivoja laisinkaan.

Vierailija
136/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma juttu vaikka hyvin vapaamielinen olenkin. Monta vuotta yritin nauttia yhdenillansuhteista ja seksistä jonkun uuden tuttavuuden kanssa ennen kuin myönsin itselleni että minulle se ei toimi.

Minä tarvitsen enemmän läheisyyttä ja luottamusta ennen kuin kykenen oikeasti nauttia seksistä.

M41

Vierailija
137/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies- kirjoitti:

Samahan se on panna jotain yhden yön juttua jonka iskee baarista. Seksibileissä ne on tuntemattomia sielläkin. Jos tykkää seksistä niin sinne menee sellaiset. Olen ollut pienissä seksibileissä jossa oli 10 henkilöä. En edes tiennyt että ne on seksibileet koska nais kaveri vei minut sinne.

Saat siis kiksejä siitä että 20 muuta katselee tai rynkkailee vieressä kun pönet jotain?

Vierailija
138/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oma juttu vaikka hyvin vapaamielinen olenkin. Monta vuotta yritin nauttia yhdenillansuhteista ja seksistä jonkun uuden tuttavuuden kanssa ennen kuin myönsin itselleni että minulle se ei toimi.

Minä tarvitsen enemmän läheisyyttä ja luottamusta ennen kuin kykenen oikeasti nauttia seksistä.

M41

Hyvä sinulle M41. Oikein, enkä ole mikään nunna.

Vierailija
139/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies- kirjoitti:

Etkö saa seksiä muuten? Säälin sinua.

Vierailija
140/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan ällöttävä juttu ja pervojen touhua. Ei siitä normaali ihminen kiihoitu. Seksi on miehen ja vaimon välinen asia.