Iltapäivälehden juttu seksibileistä: menisitkö?
Minä en ikinä. Kuvottaa ajatus jostain paidattomasta "varamiehestä", joka kuikuilisi lähentelyjä. Ja ne naamiot vasta naurettavia ovat.
Miten joku voi mennä porukkaan, jossa ideana on naiskennella ventovieraiden kanssa?
Mielipiteitä?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Ikuisesti murrosikään jääneiden hi-hii leikkejä.
Ikävää jos sinä bileissä käydessäsi koit asian näin. Minä näin ihmisiä tavallisia paljastavammissa bileivaatteissa kävelemässä ympäriinsä, juttelemassa toisilleen, tanssimassa musiikin ja hörppimässä lonkkua/siideriä, ja osassa huoneista ihan tavallisen näköisiä ihmisiä harrastamassa seksiä keskenään. Näihin huoneisiin ei tarvinnut mennä kurkkimaan.
Monissako bileissä olet itse käynyt ja moneenko ihmiseen tutustunut paremmin? Ikävää että tutuissasi on jotain teini-ikään juuttuneita, mun tutuissa ei ole.
Miksi menit bileisiin? Puuttuiko elämästäsi jotakin? Eikä miehesi riitä?
Menin bileisiin aviomieheni pyynnöstä, hänellä on fantasia musta toisen miehen kanssa. Ennen kuin joku alkaa naukua muuta niin tiedoksi että mieheni on juuri se superalfauros, joka haluaa suljettujen ovien takansa saada naiselta piiskaa ja nöyryytystä.
Elämästäni ei puutu mitään! Olen terve ja nätti, tulen hyvin toimeen, meillä on ihana avioliitto ja kiva koti :) Mieheni riittää mulle mainiosti, hemmottelua ja viiden tähden seksiä useita kertoja viikossa.
Taidat olla se Unelmahäiden morsio :D
Ei vaan mun mies on oikeasti laadukas. Älykäs, komea, varakas, menestyvä herrasmies, jolla on siisti ulkonäkö ja moitteettomat käytöstavat.
Asutteko Porvoossa?
Kukaan älykäs mies ei valitse kumppanikseen vauva foorumilla roikkujaa.
Asutaan Tampereella.
Voi voi jos harmittaa että älykäs mies valitsi haluamansa kumppanin ja se olen minä. En voi auttaa sua.
Totesinpa vaan, että kukaan älykäs mies ei ota kumppanikseen vauva palstalla roikkujaa. Tai ehkä ne, jotka haluavat naisesna olevan itseään tyhmempiä.
Kai sä tajuat että itsekin roikut tällä palstalla ja kerrot siis itsesi ja mahdollisen puolisosi olevan "vähän tyhmempiä"?
Tämä palsta on ihan kuin seksibileet ;) Jos on noloa että näet siellä jonkun niin hei, oletpa siellä itsekin, joten olet itse ihan yhtä nolo... tai sitten voit vaan todeta että jeps täällä ollaan kun tämmösestäkin tykätään.
Olen sinkku ja vierailen täällä siksi, että pysyn kärryillä kuinka sekaisin naiset voivat joskus olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Ikävää jos sinä bileissä käydessäsi koit asian näin. Minä näin ihmisiä tavallisia paljastavammissa bileivaatteissa kävelemässä ympäriinsä, juttelemassa toisilleen, tanssimassa musiikin ja hörppimässä lonkkua/siideriä, ja osassa huoneista ihan tavallisen näköisiä ihmisiä harrastamassa seksiä keskenään. Näihin huoneisiin ei tarvinnut mennä kurkkimaan.
Monissako bileissä olet itse käynyt ja moneenko ihmiseen tutustunut paremmin? Ikävää että tutuissasi on jotain teini-ikään juuttuneita, mun tutuissa ei ole.
Menin bileisiin aviomieheni pyynnöstä, hänellä on fantasia musta toisen miehen kanssa. Ennen kuin joku alkaa naukua muuta niin tiedoksi että mieheni on juuri se superalfauros, joka haluaa suljettujen ovien takansa saada naiselta piiskaa ja nöyryytystä.
Elämästäni ei puutu mitään! Olen terve ja nätti, tulen hyvin toimeen, meillä on ihana avioliitto ja kiva koti :) Mieheni riittää mulle mainiosti, hemmottelua ja viiden tähden seksiä useita kertoja viikossa.
Ei vaan mun mies on oikeasti laadukas. Älykäs, komea, varakas, menestyvä herrasmies, jolla on siisti ulkonäkö ja moitteettomat käytöstavat.
Asutteko Porvoossa?
Asutaan Tampereella.
Voi voi jos harmittaa että älykäs mies valitsi haluamansa kumppanin ja se olen minä. En voi auttaa sua.
Totesinpa vaan, että kukaan älykäs mies ei ota kumppanikseen vauva palstalla roikkujaa. Tai ehkä ne, jotka haluavat naisesna olevan itseään tyhmempiä.
Neuvolassa kysytään onko sulla herpes, koska se on vauvalle vaarallinen. Jos herpes on aktiivisena, kun vauva syntyy niin tehdään keisarileikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Asutteko Porvoossa?
Asutaan Tampereella.
Neuvolassa kysytään onko sulla herpes, koska se on vauvalle vaarallinen. Jos herpes on aktiivisena, kun vauva syntyy niin tehdään keisarileikkaus.
Keisarileikkauksella voi synnyttää maksimissaan 3-4 vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti salama iskee tuollaiseen irstauden rakennukseen ja polttaa sen maan tasalle. Iljettävä lehdiltä vielä mainostaa tuollaista kuvottavuutta. Totisesti nuo ihmiset joutuvat helvettiin. Mitään muuta ne eivät mieti kuin seksiä seksiä ja seksiä. Perkeitä ne ovat!
Olen ateisti joten en joudu helvettiin.
Suurimman osan päivästä mietin töitä, koiran hoitoa, kauppalistaa, ruoanlaittoa, joogaa, säätä yms. ihan muuta kuin seksiä, jota en ole harrastanut muiden kuin aviomieheni kanssa 16 vuoteen.
Ai, luuletko viimeisellä tuomiolla Jumalan sanovan, että kaikki ateistit sitten voi häipyä täältä. Taivas tai helvetti ei koske teitä. Ei, vaan ateistilla on jo menolippu helvettiin ja turha Taivaan ihanuudesta ja rauhasta edes haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että ette todellakaan ole käyneet, jos luulette siellä olevan vain rumia ihmisiä. Sitäpaitsi, keitä te olette muiden ulkonäköä arvostelemaan. Itse salaa haaveilette vähän raisummasta touhusta, mutta estoisina ette uskalla tehdä yhtään mitään muuta kuin haukkua rohkeampia ja leikkimään uskaltautuvia ihmisiä. Ja ihan turha tulla moralisoimaan ja olla naurettava, kun kumminkin jokaisella teistä kaikenmoisia fantasioita on. Kysymykseen vastaan kuitenkin, etten menisi enää, ihan vaan siitä syystä, että koen sen ajan menneen osaltani jo ohi.
Fantasioita voi olla mutta kaikki eivät viitsi nähdä vaivaa ja kokea itseinhoa tai häpeää niitä toteuttaakseen. Miksi ette tule julkisuuteen omilla kasvoillanne? Pelkäättekö työpaikan menetystä tai naapurien pilkkaa?
Mä voisin ihan hyvin postata bilekuvia ko. mestasta omalla nimelläni omaan someeni, mutta mieheni on vähän konservatiivisella alalla töissä ja perheensäkin on vähän takakireä, joten kunnioitan tietenkin hänen tarvettaan salailla, vaikka se tylsää mielestäni onkin. Maailma ei ole vielä ihan valmis.
Maailmassa on ihan liikaa seksikeskeisyyttä nyt jo, tänne ei kyllä enää teidänkin pervoilujanne kaivata. Te olette juuri sellaisia tuputtajia, että oksettaa.
Ole hyvä ja perustele.
Millä tavalla olen tuputtanut kun en edes kertonut kenelläkään, missä olimme, ja täällä vastailen vaan ihmisten kysymyksiin oikean tiedon levittämiseksi kun teillä on aivan älyttömän naurettavia ennakkoluuloja jotka eivät perustu mihinkään muuhun kuin omaan mielikuvitukseenne :D
Eikö se olisi kaikkien etu, että teidän ei tarvitsisi turhaan pelätä ko. bileitä, vaan saisitte tietää, millaista siellä oikeasti on? Jos ette ole käyneet, keksitte pelkonne ihan vaan päästänne. Voisitte vähän relata, jos oikeasti tietäisitte.
Krhm, kaikkea ei tarvitse kokeilla ennen kuin tietää että touhu on sairasta. En esim. pumppaa setelitukkua vessanpöntöstä alas, koska joku/jotkut sanovat sen tuovan vesihanasta 2x määrän pumpattuja seteleitä.
Päästäisinkö jonkun kännisen kourimaan itseäni?
Jo yhden juonut haisee niin pahalta ja jos rohkaisuksi pitää ottaa, niin siihen parit riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Asutteko Porvoossa?
Asutaan Tampereella.
Näyttää miehesi valinneen tarkoituksella tyhmän vaimon, jota on helppo pettää ja petkuttaa. KUKAAN täysjärkinen ei edes tällä palstalla kehuskele olevansa älykkään miehen valittu. Voi itku teitä ihmisiä!
Lähtisin. Harmi kun nykyinen avopuoliso ei suostu, exä oli avoimempi tällaisten asioiden suhteen.
Sinkkunainen ja aina munaa vailla, joten periaatteessa voisikin kerran mennä kokeilemaan, mutta käytännössä ei ehkä kuitenkaan. Ei ihan yksin uskalla mennä (ei ole sellaista kaveria jota kiinnostaisi lähteä mukaan), hankalien kulkuyhteyksien päässä ja vielä maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että ette todellakaan ole käyneet, jos luulette siellä olevan vain rumia ihmisiä. Sitäpaitsi, keitä te olette muiden ulkonäköä arvostelemaan. Itse salaa haaveilette vähän raisummasta touhusta, mutta estoisina ette uskalla tehdä yhtään mitään muuta kuin haukkua rohkeampia ja leikkimään uskaltautuvia ihmisiä. Ja ihan turha tulla moralisoimaan ja olla naurettava, kun kumminkin jokaisella teistä kaikenmoisia fantasioita on. Kysymykseen vastaan kuitenkin, etten menisi enää, ihan vaan siitä syystä, että koen sen ajan menneen osaltani jo ohi.
Fantasioita voi olla mutta kaikki eivät viitsi nähdä vaivaa ja kokea itseinhoa tai häpeää niitä toteuttaakseen. Miksi ette tule julkisuuteen omilla kasvoillanne? Pelkäättekö työpaikan menetystä tai naapurien pilkkaa?
Mä voisin ihan hyvin postata bilekuvia ko. mestasta omalla nimelläni omaan someeni, mutta mieheni on vähän konservatiivisella alalla töissä ja perheensäkin on vähän takakireä, joten kunnioitan tietenkin hänen tarvettaan salailla, vaikka se tylsää mielestäni onkin. Maailma ei ole vielä ihan valmis.
Maailmassa on ihan liikaa seksikeskeisyyttä nyt jo, tänne ei kyllä enää teidänkin pervoilujanne kaivata. Te olette juuri sellaisia tuputtajia, että oksettaa.
Ole hyvä ja perustele.
Millä tavalla olen tuputtanut kun en edes kertonut kenelläkään, missä olimme, ja täällä vastailen vaan ihmisten kysymyksiin oikean tiedon levittämiseksi kun teillä on aivan älyttömän naurettavia ennakkoluuloja jotka eivät perustu mihinkään muuhun kuin omaan mielikuvitukseenne :D
Eikö se olisi kaikkien etu, että teidän ei tarvitsisi turhaan pelätä ko. bileitä, vaan saisitte tietää, millaista siellä oikeasti on? Jos ette ole käyneet, keksitte pelkonne ihan vaan päästänne. Voisitte vähän relata, jos oikeasti tietäisitte.
Minä olen se, joka joutui (valitettavasti) todistamaan elosteluanne eräässä "kokoukessanne" työntekijänä. Voin sanoa, että se tuputus sellaisille (jopa työntekijöille) oli jotain niin vastenmielistä, että jos kuulisin jonkun lähipiirissäni harrastavan tuollaista pervoilua, niin välit menisivät välittömästi poikki. Ei, te ette todellakaan ole täysissä järjissänne. Puistattavaa.
Hyi! Itse en ole ikinä bileporukoissa törmännyt mihinkään tällaiseen. Hyvä että hlökunta puuttui, toivottavasti porttareita paukkui, ja ei olis ainakaan mun käymissä porukoissa ollut mitään asiaa enää tapahtumiin.
Se on ehdottomasti väärin, että joku ulkopuolinen joutuu näkemään jotain ilman suostumustaan! Tämä on hyvin kaikkien tiedossa ja pääsääntöisesti ollaan todella tarkkoja, mutta missä on ihmisiä, sieltä löytyy myös törttöilijöitä, aina ja joka paikassa :(
Kumma, että valtaosa näistä tyypeistä oli juuri niitä "törttöilijöitä". Ahdistelivat ihan näkyvästi varsinkin nuoria naisia jopa siinä määrin, että henkilökunta joutui asioihin puuttumaan useaan otteeseen. Keski-ikäiset ylipainoiset ukot varsinkin. Yök.
Hyi! Itse en ole bileporukoissa koskaan törmännyt mihinkään tällaiseen. Hyvä että hlökunta puuttui, toivottavasti heitettiin ulos ja ainakaan mun käymissä porukoissa ei olisi tällaisen jälkeen enää mitään mihinkään tapahtumiin.
Henkilökunta? Onko kyseessä piilobordelli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Ei siltä vaikuta : )
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Minussa ei ole mitään seksikästä enää.
Yllättävän moni voi nähdä sinut seksikkäänä ja varsinkin noissa puitteissa. Eri asia tietysti, jos ei kertakaikkiaan kiinnosta itseä.
Nuo on pääasiassa keksittyjä juttuja. Ehkä 10 hengen seksibileet missä kaks naista ja 8 miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Mutta pään sisällä jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on keksittyjä ja liioiteltuja tarinoita. Tuollaisissa seksibileissä on noin 10 ihmistä. Pääasiassa makkarafestareita.
Kuten voitte lipunmyyntipalvelusta halutessanne tarkistaa, niin monet noista bileistä tulevat loppuunmyydyiksi, myös ja nimenomaan ne, jotka ovat pariskunnille eli miehet + naiset about 1:1.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen ja aina munaa vailla, joten periaatteessa voisikin kerran mennä kokeilemaan, mutta käytännössä ei ehkä kuitenkaan. Ei ihan yksin uskalla mennä (ei ole sellaista kaveria jota kiinnostaisi lähteä mukaan), hankalien kulkuyhteyksien päässä ja vielä maksaakin.
Hieromasauvat on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on keksittyjä ja liioiteltuja tarinoita. Tuollaisissa seksibileissä on noin 10 ihmistä. Pääasiassa makkarafestareita.
Kuten voitte lipunmyyntipalvelusta halutessanne tarkistaa, niin monet noista bileistä tulevat loppuunmyydyiksi, myös ja nimenomaan ne, jotka ovat pariskunnille eli miehet + naiset about 1:1.
Onko lipuissa merkitty ALV?
oksetus. olen varmaan liian vanha tuollaiseen mutta koko jutun ajattelu ällöttää. jonku vieraan miehen paskaperse lähellä itseäni ja likainen kalu, haisevat nivuset. Huonot hampaat ja hygienia ja yrittäisi suudella. Hyi. olen mielummin sinkku loppuelämäni kuin alistuisin tuollaiseen. miehille tuo on suunnattu.
Olen käynyt kyseisessä paikassa. Aivan huikeeta. Suosittelen kokeilemaan, voihan siinä yllättyä. Jos ei nauti, niin ei mene sit uudestaan. Pianhan meillä on taas Himos-bileet. Lähes 1300:n swingerin bileet.
Ei ne tajua, kuulemma tuo taksijonokokemus oli se "realistisempi kuvaus".