Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvässä parisuhteessa ja näen kavereita/tuttuja pari kertaa kuussa

Vierailija
23.04.2023 |

Minulla on laajat tuttavapiirit ja pari lähempää kaveria joita näen kahdestaan. Muuten käyn puolison kanssa ulkona tai näen ihmisiä harrastuksissa (en läheskään aina puhu kenellekään mitään). Vietän paljon aikaa myös yksin kodin ulkopuolella.

Olisitko sinä yksinäinen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä toimii sinulle niin hyvä. Ehkä vähän ihmettelen että ettekö vietä yhdessä aikaa enempää sinä, mies ja ystävät? Toki olen itse aika sosiaalinen ja haluan viettää aikaa sekä oman perheen, että ystävien ja sukulaisten kanssa. Teen töitä yksin ja harrastan ja matkustan myös yksin, mutta silti hauskaa viettää aikaa seurassa. Tiedän myös naisia joilla ei ollut aikaa kavereille ja eron jälkeen ei paljon kavereita enää ollutkaan. Miehet sen sijaan olivat pitäneet yllä kaverisuhteitaan.

Naisilla ei ole aikaa hoitaa kaverisuhteita kun pitää hoitaa kotia samalla, kun mies käy kavereiden kanssa potkimassa palloa

Vierailija
22/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä toimii sinulle niin hyvä. Ehkä vähän ihmettelen että ettekö vietä yhdessä aikaa enempää sinä, mies ja ystävät? Toki olen itse aika sosiaalinen ja haluan viettää aikaa sekä oman perheen, että ystävien ja sukulaisten kanssa. Teen töitä yksin ja harrastan ja matkustan myös yksin, mutta silti hauskaa viettää aikaa seurassa. Tiedän myös naisia joilla ei ollut aikaa kavereille ja eron jälkeen ei paljon kavereita enää ollutkaan. Miehet sen sijaan olivat pitäneet yllä kaverisuhteitaan.

Naisilla ei ole aikaa hoitaa kaverisuhteita kun pitää hoitaa kotia samalla, kun mies käy kavereiden kanssa potkimassa palloa

Totta, mutta nekin on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietämme aikaa kahdestaankin muiden ihmisten seurassa, mutta harvemmin. Tämä siis johtuen siitä, että se olisi minun vähästä itsenäisestä sosiaalisesta ajastani pois.

Itsellä kaverisuhteet ei menneet parisuhteen myötä vaan itse olen muuttunut ihmisenä niin paljon, että iso osa entisistä hengenheimolaisista on jäänyt jonnekin matkan varrelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän