Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalon äänet

Vierailija
23.04.2023 |

Kerran mulle soitti vuokraemäntä että musta on ollut häiriötä öisin. Olin ihan hoopona kun en yleensä öisin pidä edes telkkarissa ääntä tms. Ei suostunut kertomaan tarkemmin, joten lähdin sitten soittelemaan naapurien ovikelloja ja kyselemään, tietäisikö joku jotain. Lopulta löytyikin se naapuri, joka oli valittanut. Ei kuitenkaan heti laulanut julki aivoituksiaan, joten kysyin: "Kuuluuko se teille, kun katson telkkaria yöllä? Tai kuuluuko se teille jos joskus soitan kitaraa ja laulan yöllä?"
Vastaus oli "Eihän se meille kuulu..." "Me tarkotettiin sitä huutoa, joka liittyy intiimipuuhiin..."
Johon siis kysyin tarkistaakseni olinko ymmärtänyt oikein: "Siis sekö kuuluu teille jos me rakastellaan miesystävän kanssa, mutta kitaransoittoko ei siis kuulu teille?"
Ja vastaus: "Eihän sekään tietysti meille kuulu..."
Joten olin vielä enemmän käsi päässä.
Pari vuotta myöhemmin toki tajusin että keskustelussa oli tapahtunut jonkinlainen informaatiokatkos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkö siis rämpytät sitä Landolaasi keskellä yötä ja ihmettelet kun muut ei osaa arvostaa?

Paskoi naapureita, muuttais muualle!

Vierailija
2/2 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi mun seinänaapurit oli luvannu tykätä jos kuuluu soittoa, ja tykkäskin, noi oli ihan toiset naapurit. Ja myöhemmin tajusin vielä senkin ettei mulla edes ollu ollu mitään intiimipuuhia sinä aikana kun ne oli siinä asunu! Pointti oli lähinnä siinä epäonnistuneessa keskustelussa jonka se (kyseinen naishenkilö) tulkitsi "Mitäs se meille kuuluu mitä mä teen" enkä edes tajunnut sitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi