Tuntipalkkasi?
Kommentit (24)
Arkisin 13.89e. Pyhinä 27.78e. Arki yönä 19.45e. Viikonloppu yönä 33.34e. Laitoshuoltaja.
Keskituntiansio nyt 19.35e , aamu ja iltavuoroa, ei ylitöitä. Ja metalli teollisuudessa töissä.
Naurattaa. Yksikään asiantuntija ei tee töitä tuntipalkalla. Kuussa saan 7000 + edut.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Yksikään asiantuntija ei tee töitä tuntipalkalla. Kuussa saan 7000 + edut.
Miksi sitten vastasit?
En tiedä tuntipalkkaani. Vuosiansio 90ke.
11,jotain. Eipä tuo työkään ole kovin rasittavaa tai stressaavaa.
Eipä ole tuntipalkkaa laskettu. Olen kaupallinen sisällöntuottaja. Kokonaispalkka 5200 €/kk.
Maksan itselleni 29 e/h, firma laskuttaa työstäni vähän yli 100 e/h. Teen aika halvalla verrattuna firmoihin, joissa on enemmän väkeä.
12,85 peruspalkka, provision kanssa vähän vaihtelee, tällä hetkellä keskituntiansio, josta esim. sairausajan palkka maksetaan on 16.5. Tuo vaihtelee vähän, sen mukaan minkä verran provisiota kertyy laskenta-ajalla
Lehtimyyjä, aika lailla keskinkertainen
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä kysyttykään, mitä asiantuntijat tietää tai ei tiedä, vaan täällä hengailevien ihmisten tuntipalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen asiantuntija ja kuukausipalkalla, niin kyllä minun palkkalaskelmastani löytyy myös tuntiansio, 51.13 e/h.
Vierailija kirjoitti:
11,57
Kauppa vai ravintola?
Vierailija kirjoitti:
Korkeakouluissa on paljon tuntioptettajia. Palkka vaihtelee oman pohjakoulutuksen ym. muktaan,
Pyörii 17-19 euron rajoilla riippuen tuotannon määrästä.