Varoitin exän nyxää
No niihän siinä kävi että minä olen se hullu narsisti,kuulemma.
Aika näyttää ja nyxä huomaa kyllä mikä on totuus.
Uskokaa kun teitä varoitetaan!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ehtaa trailer park -meininkiä tuollainen ihme draama eksien kanssa. Ei hitto mitä porukkaa. :D
Esim. fyysistä, henkistä jne. väkivaltaa tai hyväksikäyttöä ei siis koska5an ikinä tapahdu ns. paremmissa piireissä?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ehtaa trailer park -meininkiä tuollainen ihme draama eksien kanssa. Ei hitto mitä porukkaa. :D
Jos vie toisen rahat niin oliskohan se syy, miks exästä tuli se ex....
Ihmiset ylipäätään edes pariutuu? Olisi vain kaikin puolin helpompaa, jos kukaan ei pariudu. Varsinkin kun "tasa-arvon" aikana miehet jaksaa ruikuttaa "tasa-arvon" perään, koska he haluavat ilmaisen huoan jonka pitäisi kaiken lisäksi maksaa drinkki näille iilimadoille.
Sinunhan se kuuluukin kateuksissasi ja kostonhimoissasi puuttua exäsi uuteen elämään !
Uskon tuon kaiken mistä kirjoitettiin sinua syytettän. Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Jos yritätkään sinusta tehdään se kateellinen hullu.
Eli verrattavissa jos suhteessa oleva nainen saa tietää ystävättären kautta että miehensä on uskoton saa nainen nokilleen.
Älä ainakaan yritä oma-aloitteisesti, odota että tullaan kysymään.
Pitää varoittaa myös exän nyxän exän nyxää!!!!!
Jälkiviisana voin sanoa että olisi minunkin kannattanut uskoa.
Mutta ei siinä alkuhuumassa halua tajuta. Niin se kai on.
Itse tajusin lähteä vasta kun pyssyllä uhkasi ja hakkasi
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ylipäätään edes pariutuu? Olisi vain kaikin puolin helpompaa, jos kukaan ei pariudu. Varsinkin kun "tasa-arvon" aikana miehet jaksaa ruikuttaa "tasa-arvon" perään, koska he haluavat ilmaisen huoan jonka pitäisi kaiken lisäksi maksaa drinkki näille iilimadoille.
Niinpä ja naiset ruikuttaa kun miehet ei käyttäydy kuin menneen ajan ritarit ikivanhoine kunniatapoineen. Eikö kukaan käsitä, että nykyään elämme tasa-arvon aikaa eikä kukaan voi ruikuttaa ja vaatia ketään tekemään yhtään mitään.
Olet tehnyt osuutesi, varoittanut. Asia ei enää paina sinun omaatuntoasi.
Nyt anna eksän nyksän tehdä omat valintansa ja jatka sinä omaa elämääsi. Ymmärrät varmasti että tavattuaan ihanan kumppanin kukaan ei halua kuulla sen kumppanin eksältä poikkipuolisia sanoja, ja hyökkäys on paras puolustus, se ei kertonut sinusta ihmisenä mitään. Jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa joku olisi varoittanu muakin,olisin säästyny vuosien henkiseltä vakivallalta!
Kum kum kum.
Ex on ex, tehköön mitä tykkää, kunhan pysyy kaukana.
Tuossa lienee ainoa pointti kostaa exälle. Muutoin sinua ei kiinnostaisi paskan ihmisen elämä enää yhtään ja haluaisit jättää kaiken taakse. Tuolla toiminnalla haluat vielä tahallaan hämmentää soppaa ja saat näistä pikku kostotoimista sisäistä tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lienee ainoa pointti kostaa exälle. Muutoin sinua ei kiinnostaisi paskan ihmisen elämä enää yhtään ja haluaisit jättää kaiken taakse. Tuolla toiminnalla haluat vielä tahallaan hämmentää soppaa ja saat näistä pikku kostotoimista sisäistä tyydytystä.
Täysin samaa mieltä olen kanssasi. Minullakin oli paska exä, jota vihaan vieläkin, vaikka aikaa erostamme on jo vuosia. Silti ei olisi tullut mieleenkään ruveta hämmentämään soppaa siinä vaiheessa kun tiesin hänellä olevan uusi kumppani. Olisin tuntenut itseni lähinnä säälittävän naurettavaksi. Muutoinkin pääsee helpommin eteenpäin, kun ei jää märehtimään kusipään tulevia tekemisiä.
Joo noin siinä käy kun tunkee nokkansa muiden asioihin.
Mun exän uusi nyxä kertoi aikoinaan mitä ex oli suhteemme aikana puuhastellut selkäni takana. Siitä sain kimmokkeen kysyä muutamilta naisilta mistä exäni tuntevat. Kaikki paitsi yksi vastasivat ja se yksi oli kiinnostunut ilmeisesti exästäni. Oli haukkunut minua exälle. Kaiken jälkeen sain exän riesakseni, eikä lopeta yhteydenpitoa.
Ei hyvällä, eikä pahalla. Voin vaan kuvitella mitä sontaa levittää minusta uusille ja uhriutuu. Samapa tuo. Onneksi hän on ex.
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa. Sielä he kaksin nyt nauravat sinulle, ja olet sen täysin ansainnut.
Exän seuraava ex otti muhun yhteyttä ja kyseli suhteessamme olleesta väkivallasta siinä vaiheessa kun itse oli ottanut turpiinsa miehen toimesta.
Tämä nainen tajusi lähteä ensimmäisestä kerrasta, itsehän siedin sitä useamman kerran. Tuskin siinä on kumpikaan naureskellut.
Todella noloa. Sielä he kaksin nyt nauravat sinulle, ja olet sen täysin ansainnut.