Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan yllättänyt ketään...

Vierailija
23.04.2023 |

...itsetyydytyksestä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli meillä joskus yökylässä ja sen näin yöllä runkkaavan, kai se luuli että mä nukun jo.

Ei se koittanut pitää peittoa päällä edes tai olla mitenkään hiljaa.

Oli jotenkin tosi kiusallista,olin 14 tai 15 silloin.

Vierailija
22/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini...tulin koulusta kotiin ja ihmettelin olohuoneesta kuuluvaa kummaa ääntä, menin katsomaan ja näin äitini makaavan olohuoneen matolla haarat ihan auki ja hierovan itseään silmät kiinni samalla voimakkaasti äännellen....jähmetyin paikalleen ja äiti avasi silmänsä ja näki minut.

Elämäni kiusallisin hetki varmastikin, olin 13v poika silloin ja edelleen muistan miten se äidin jalkoväli oli tumman tuuhean karvoituksen peittämä ja kiiltävän,märän näköinen.

Siitä ei puhuttu silloin eikä ikinä sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin harrastusporukan saunaillassa miehissä. Yktäkkiä yksi kavereista lähti saunasta lujaa kyyryssä vatsaansa pidellen. Pahoinvointikohtaus, otaksuimme. Pienen kotvan kuluttua lähdin katsomaan miten kaveri voi. Oli vessassa mutta ei oksentamassa vaan ihan täydessä käsitouhussa juuri laukeamassa. Lähdin pois enkä tietenkään kommentoinut mitään hänelle saatikka muille. Ihmettelen vaan mistä hän sillä tavoin kiihottui kesken miesten illan.

Vierailija
24/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla Mellunmäessä. Olin kolmannella luokalla, kun yksi meidän rapun jätkä ( olen siis itsekin ) halusi esitellä minulle runkkaamistaan. Oli sen verran vanhempi, että heppi oli jo kasvanut ja teinin hormoonit hyrräsivät. Itse koin tilanteen kiusalliseksi.

Vierailija
25/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä heräsin ja ihmettelin mitä vaimo hengittää niin raskaasti vieressäni , tajusin että hän masturboi, oli hämärä kesäyö, esitin nukkuvaa ja seurasin hiiskumatta miten hän teki sen loppuun asti.

Olin ihan mielettömän kiihottunut mutta en kehdannut sanoa mitään ettei hän vaan lopettaisi.

Vessaan menin myöhemmin yöllä hoitelemaan sitten itseni.

Toivon tuon joskus vielä toistuvan.

Sama kävi mullekin tässä hiljattain, ja suurin yllätys siinä oli se, että ylipäänsä näin kävi, koska vaimo ei koskaan itsetyydytystä harrasta, ehkä kerran kymmeneen vuoteen voi sellaista tapahtua. Aamulla kun otin asian puheeksi, niin ei kuulemma ollut yhtään kivaa sitä tehdä, oli vaan ollut pakko 😁

Vierailija
26/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä heräsin ja ihmettelin mitä vaimo hengittää niin raskaasti vieressäni , tajusin että hän masturboi, oli hämärä kesäyö, esitin nukkuvaa ja seurasin hiiskumatta miten hän teki sen loppuun asti.

Olin ihan mielettömän kiihottunut mutta en kehdannut sanoa mitään ettei hän vaan lopettaisi.

Sama kävi mullekin tässä hiljattain, ja suurin yllätys siinä oli se, että ylipäänsä näin kävi, koska vaimo ei koskaan itsetyydytystä harrasta, ehkä kerran kymmeneen vuoteen voi sellaista tapahtua. Aamulla kun otin asian puheeksi, niin ei kuulemma ollut yhtään kivaa sitä tehdä, oli vaan ollut pakko 😁

Ei tietysti. Sehän on selvä että kukaan ei koskaan itsetyydytä, missään. Kertakaikkiaan tuntematon ilmiö kaikkialla. Varsinkin jos joku kysyy. Varsinkin aviopuoliso.

Vierailija
27/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietysti. Sehän on selvä että kukaan ei koskaan itsetyydytä, missään. Kertakaikkiaan tuntematon ilmiö kaikkialla. Varsinkin jos joku kysyy. Varsinkin aviopuoliso.

No tässä asiassa uskon kyllä vaimoa. Sen verran monta kertaa ollaan itsetyydytyksestä puhuttu ja itse olen siitä sen verran avoin (hän saa lähes aina tietää tai nähdäkin jos minun tekee mieli masturboida), että ei ole mulle tarvetta valehdella asiasta. Hänellä on siihen omat syynsä miksi ei tykkää, ja se on tietenkin ok. Siitäkin huolimatta, että minusta olisi myös todella kuumottavaa hänen sessionsa ja hän sen tietää.

Vierailija
28/31 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan autokannella, vieressä oli pakettiauto ja siellä kuski runkkasi itseään kun odoteltiin että aletaan ajaan autoja pois laivasta.

Kai se äijä siitä jotain nautintoa sitten sai...sinänsä vaan sairasta kun meilläkin oli takapenkillä kolme lasta jotka vähän ihmetteli että miksi setä noin tekee?

Vierailija
29/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen poikamme parin viime vuoden aikana useampaankin kertaan, luulen että masturboi todella paljon.

Ja aina ne hetket kun yllättäen näen hänet sitä tekemässä on todella kiusallisia, ainakin itselleni ja luultavasti myös pojalle.

N41

Vierailija
30/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin mieheni kalu kädessä vessasta. Oltiin aika nuoria niin veti käteen ennen seksihommia että kestäisi paremmin. Oli juuri tulossa niin sanoin anna mennä vain ja sitten pantiin

Vierailija
31/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisessä kansanopistossa Jörvenpäässä 80-luvulla Meillä oli kahden hengen huoneet ja kaverini oli kilttiäkin kiltimpi pieni uskovainen tyttö lahkouskovaisesta perheestä. Ikäeromme oli vain kuukausia mutta se tuntui vuosilta.

Kun tulin väärään aikaan lomalta tuo pikku raukka oli riisunut sädekehänsä ja housut nilkoissa ja pusakka kaulassa puuhasi sängyllä. Ponnahti ylös ja yritt yhtä aikaa pukea, peitellä itseään ja selittää ettänei hän....ja puhkesi itkuun. Otin vavahtelevasta olkapäästä kiinni ja kaapasin tytön halaukseen ja kuiskasin että kultaseni, kaikki tekevät tuota joskus. Menin sitten hienotunteisesti vielä kävelylle mutta tyttö pyysikin päästä mukaan kävelylle ja kyseli ihan kiinnostuneena kaikkea. Silloin elettiin. 80-lukua ja jesus että se tiesi vähän naisen seksuaalisuudesta. Kuukautiset ja ehkäisy opetettiin jos silloin koulussa mutta ei tajunnut mitään seksistä tai miehistä. Inhosi ajatustakin miehistä. Löysi kyllä myöhemmin itselleen sellaisen ja toivottavasti oppi nauttimaan seksistä.

Kuinka kauan asuitte yhteistä kämppää? Oliko tuo ainut kerta, kun oli näitä puuhia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi